Nou lijkt het net alsof ie altijd een coltrui draagt.
Ik weet het niet meer?
Had zo’n reactie wel zien aankomen. Ja kan je vinden. Ik ben het niet met je eens. Aan iedereen om dat voor zichzelf te bedenken!
Ik vind tattoos over het hele lichaam bijzonder, niet per se mooi of lelijk. Maar als iemand er blij mee is dan vind ik dat wel vet dat je dan zon toewijding hebt. Ik heb zelf geen tattoos trouwens, maar kan het wel waarderen als mensen gewoon doen wat ze willen. Vind gekleurd haar en piercings etc ook altijd vet, anders is het ook maar saai op straat toch.
Ik kan tattoos alleen waarderen als ze goed gezet zijn en er een beetje over nagedacht is. (Hoeft geen heel verhaal achter te zitten maar a.u.b. niet de naam van je vriend boven je tiet laten zetten of in je nek.)
Heb tattoo puntjes… zijn mini, maar niet vrijwillig dus telt niet he
Ik vind het vaker jammer indien mensen meerdere tatoeages hebben, dat deze verschillende stijlen hebben. Bijvoorbeeld: een hele kleurige zeemeermin op je arm, een geometrische tattoo op je rug en een realistische tattoo van een hond en op je enkel.
Omdat die dingen bij mij altijd kapot gaan en ik niet weet of ik kut kwaliteit koop…
Hoe lang doen jullie gemiddeld met een dekbedovertrekset?
- 1 jaar
- 2-3 jaar
- 3-6 jaar
- Langer dan 6 jaar
0 stemmers
Ik heb in de 10+ jaar nog nooit een kapot overtrek gehad. Altijd Hema/Ikea.
Ik heb ook nog nooit een kapot overtrek gehad. Als ik 1 vervang, zou dat zijn omdat de kleuren vervaagd zijn of het overtrek vergeeld. Momenteel heb ik Yumeko en dat is wel echt goeie kwaliteit, vind ik.
Dat ik katten heb, zal ook wel meespelen. Met die nagels. Maar dat deze hierboven kapot is, slaat nergens op. Is boven aan de rand
Nou ja, first world problems hoor haha.
Is ie niet achter je wasrek blijven hangen? Dat heb ik namelijk ook met een overtrek gehad, dat ie achter een scherp uitsteekseltje ervan bleef hangen en ik later zag dat er een scheur in zat (was ook niet bij de naad ofzo).
Misschien zit niemand hierop te wachten maar dekbedden van Essenza zijn ook fijn, die blijven heel lang mooi en zacht.
Van waar is die 2de?
Duidelijk. Ik verwijder hem weer.
De syllabus voor een extra vak kost €40
- Koop hem, dadelijk haal je het vak niet
- Niet kopen yolo
0 stemmers
Theoretisch gezien ja, maar ik heb al 5-6 dictaten liggen die ik amper tot niet heb gebruikt. Enerzijds omdat die stof werd behandeld in andere artikelen, anderzijds waren de hoorcolleges dusdanig helder dat ik geen dictaat nodig had. Ga morgen de syllabus van vorig jaar inkijken of er echt nuttige dingen in staan en anders besteed ik die €40,- liever aan een boek voor volgend semester.
Vluchten compenseren
Ik ben wel benieuwd hoe jij dat ziet dan. Ziet jij het ‘compenseren’ van co2 uitstoot echt als een duurzame oplossing? Ik zie dat namelijk totaal niet zo. Jij zegt dat iedereen voor zichzelf mag bedenken of hij het er mee eens is, maar dit heeft toch niks met meningen te maken?
De huidige situatie wat betreft vliegen is totaal onhoudbaar. Kijk, als jij zegt dat je gewoon lekker de wereld over blijft vliegen omdat de aarde toch wel naar de klote gaat en we daar niet veel meer aan kunnen veranderen kan ik daar ergens nog inkomen. Ik kan het ‘after me comes the flood’ argument ook nog best begrijpen.
Wat ik alleen niet begrijp is hoe mensen denken dat dat ‘compenseren’ een serieuze en duurzame optie is. Het is toch echt heel kinderlijk om te denken dat je die vervuiling kunt opheffen? Vliegen zorgt (als je geen vogel bent) gewoon voor extreem veel co2uitstoot, al helemaal als je bedenkt hoe vaak, makkelijk en goedkoop ‘wij’ vliegen. Het is hartstikke leuk als jij dan wat geld doneert aan een bedrijf wat dat geld weer investeert in andere bedrijven die ergens op de wereld bomen planten, maar dat maakt die vlucht van jou niet ineens klimaatneutraal. Het doet mij denken aan een kind wat een ander kind slaat en daarna zegt ‘oké dan mag jij mij terugslaan’. Dat neemt toch niet weg dat het eerste kind die ander geslagen heeft en dat slaan niet oké is?
Wellicht werkt het vluchten compenseren voor jou persoonlijk om je schuldgevoel ermee af te kopen, maar als je je eigen (milieuvervuilende) gedrag niet drastisch verandert doet het niet veel meer dan dat.
Ik heb op mijn werk minstens één collega die ik ook als een vriend(in) beschouw:
- Waar
- Onwaar
- Anders / ik werk niet / heb geen collega’s op het werk
0 stemmers