Wat @anon95960165 zegt. Beter dan niks doen. Zeker ook minder vaak vliegen, maar als ik dan toch vlieg doneer ik geld aan een goed doel dat zich in zet voor het mileu.
Ook @anon95960165
Daar hebben jullie wel gelijk in, iets goeds voor het milieu doen is natuurlijk altijd beter dan niets doen. Voor mensen die vanuit milieuoogpunt eigenlijk niet meer willen vliegen, maar soms in de situatie komen dat het echt niet anders kan snap ik dat ze dan voor die incidentele vlucht wel âiets terug willen doenâ.
Jij reageerde alleen in eerste instantie op iemand die twijfelde of ze wel of niet een reisje (voor de leuk, verder niet noodzakelijk) zou maken met het vliegtuig. Ze zei hier zelf over dat ze liever niet vliegt ivm het milieu. Toen droeg jij dit bijna als een soort oplossing aan. Je zei dat het mogelijk is om door compensatie je vlucht klimaatneutraal te maken. Ik denk dat als we op die manier naar dat âcompenserenâ kijken we onszelf ontzettend voor de gek houden, vandaar mijn wat felle reactie!
Oh ja ik snap het. Ik bedoelde het niet dat ze gewoon zonder probleem kan vliegen omdat je het toch kan compenseren!
Ik wil heel graag deze rok. Maar hij is 250 euro. Ik koop niet vaak kleding omdat ik graag alleen kleding heb die ik echt heel leuk vind. Maar hij 250 euro.
- Doe normaal, 250 euro is veel te veel voor een lap stof
- Doen, je wil hem graag en zo vaak koop je geen kleding dan kun je beter iets kopen dat je echt mooi vind
- Bestel hem en kijk dan of je het de 250 euro waard vind, je kan het altijd retourneren
- Wacht tot het sale is en hoop dat hij er dan nog is
0 stemmers
Heb op âdoe normaal, dat betaal je niet voor een lap stofâ gestemd, al gaat dat wel om dit geval van een rok dus. Als je bijv een winterjas had laten zien had wellicht ergens anders op gestemd.
Je kan ook kijken of je een soortgelijk stofje kan vinden als je iemand kent die handig is met de naaimachine.
Sowieso bestellen. Misschien zit of staat het niet en dan ben je meteen genezen! En als het wel helemaal geweldig is en je hebt het geld en je hebt het ervoor over: doen.
Ik ken je financiele situatie niet. Als je het kan betalen en inderdaad zoals je zegt maar af en toe 1 fantastisch item koopt dan doen. Maar dan wel echt alleen als hem in het echt een 9/10 of 10/10 geeft. Anders te veel geld.
Dat heb ik ook overwogen, want ik hou van die ruiten, alleen is dat plisse gebeuren een beetje irritant op de naaimachine. Ik heb m besteld, als hij niet perfect is stuur ik het terug.
Nee omdat mensen op mn scherm kunnen kijken. Dat is het enige wat me tegenhoudt.
Ik heb wel vriendinnen waarvan ik weet dat ik alles met ze kĂĄn bespreken, maar toch bespreek ik met de een dan weer andere dingen als met de ander. Vooral als het bijv. gaat over jongens/seks of studie. Verschilt gewoon met wie ik daar het beste/liefste over praat. Niet omdat het niet kan ofzo.
Ooooh dat heb ik ook n keer gedaan. Ik was samen met een vriendin in de stad toen ik vertelde dat ik 2 dagen daarvoor echt hele goeie sex had gehad. Uiteraard wou ze meer weten en nadat ik dat had verteld keek ik achterom, stond die jongen daar blijkbaar . Meteen afgeleerd haha
Ik zie mijn vriendinnen gemiddeld 1x per 2 weken en mijn vriend (verloofde, wow) elke dag. Als vriendinnen onder elkaar hebben we het heel leuk maar praten we vluchtig over onze âproblemenâ? Zodat we ons meer kunnen focussen op leuke dingen, denk ik? Ik heb het geluk dat ik geen grote issues heb: maar in het verleden voelde ik me altijd alsof ik aan het âzeurenâ was tegen mijn vriendinnen terwijl ik dit gevoel nooit bij mijn vriend heb.
Aangezien ik van de kapper alleen mag kammen/borstelen voor en direct na het wassen (en ik het maar 2 pw was) omdat het anders een pluizebol wordt:
Kam/borstel jij iedere dag je haar?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik borstel het alleen voor het wassen, dan is het daarna gewoon klitvrij en niet âverpestâ, zeg maar
Als ik van huis ben, borstel ik het bijna elk uur. Het klit helaas als een malle (heeel fijn/dun en beweeglijk haar). Opsteken helpt wel, maar dan springen er ook snel plukjes uitâŠ
Ik kam meteen na het wassen mn hele haar, en daarna elke dag âbovenopâ zodat mn scheiding goed zit, de onderkant die ik olie in en haal ik met mn vingers los
Ja iedere dag, maar wel alleen als het nat is met conditioner erin. Heb een bos krullen dus droog kammen is geen optie, maar als ik het ook niet nat kam of het een dag oversla krijg ik mân haar al bijna niet meer uit de knoop.
Hoe eten jullie een gekookt ei?
- Uitlepelen
- Helemaal pellen en dan van happen
- Bovenkantje er af pellen en boterham in doppen
- Op een boterham
- Verschilt tussen zacht en hard
- Anders: vertel!
0 stemmers
Ik lepel hem uit dus pel alleen de bovenkant. En dan geef ik mân vriend het eerste hapje omdat dat alleen maar eiwit is en dat vind ik saai