Hahaha .
Het is bij mij echt zo gek. Een vriendin van me reageert zo traag op berichten bijvoorbeeld en dat zou ik bij mân vriend zo storend vinden, terwijl ik het bij haar allemaal wel ok vind.
Dat vroeg ik me ook al af. Ook met de uitleg snap ik het niet helemaal @Dombo Heb je zoân grote wasmachine? Ik verschoon mijn bed elke week en als ik mijn beddengoed + handdoeken + theedoek & keukenhanddoek (oh ja, en mijn wasbare wattenschijfjes) in mijn wasmachine gooi is die wel vol. Meerdere sets beddengoed zou echt niet passen⊠Of ja, maar dan weer zonder handdoeken.
Ik was 1x per week donker/zwart, 1x per week beddengoed & handdoeken en 1x per 2 Ă 3 weken licht/wit (mijn garderobe is vrij donker en vrij monochroom ). En ik heb ook best veel kledingâŠ
Ugh, ik wilde dat mijn indo-deel het zo goed deed. En dat ik een rijstkoker had.
Mijn Indo-deel kookt altijd veel teveel en eet dan rijst uit de pan
Hij gaat op de lijst met âaan te schaffen spullen als ik weer werk hebâ
Momenteel zilvervlies omdat dat doosje open is. Bijna leeg, dan wacht er een pak basmati. Als ik door mn hele voorraad heen ben ga ik wel definitief over op zilvervlies denk ik. Die is het minst slecht/ongezond Toch?
Ja die bestaan . Wij hebben een iets grotere dan ânormaalâ en daar kan 8kg wasgoed in
Edit: o spuitelf zie ik nu, sorry!
Poll de rokers. Wat rook je (het meest)?
- Sigaretten (kant en klaar)
- Sigaretten (zelf geklikt)
- Shag
- E-smoker
0 stemmers
Wat zeg jij?
- Rugzak
- Rugtas
- Een Vlaamse term (bestaat vast wel)
0 stemmers
ik heb per ongeluk gestemd maar eigenlijk rook ik niet (meer)
Haha ik ook
In België wordt rugzak vooral gebruikt, rugtas heb ik nog nooit gehoord eigenlijk
Eh gatverdamme ik vind zilvervliesrijst zo smerig. Vroeger altijd verplicht eten bij mn ouders want gezonder, maar uulghhhh. Zo vezelig ofzo. Ik doe het nu lekker met pandanrijst.
oja shit ik wilde die optie er wel bij zetten, maar toch weer vergeten
kan het nu niet meer aanpassen
Welk(e) onderwerp(en) lig(gen)t gevoelig bij je?
- Familie
- Werk
- Vrienden
- Zelfwaarde
- Wonen
- Relatie
- Kinderen
- Dromen
0 stemmers
Met gele rijst bedoel ik wel alleen nasi kuning
Welke stelling gaat het meest op voor jouw shopgedrag (specifiek kleding)?
- ik koop vooral stuks die ik dringend nodig heb, op het moment dat ik ze nodig heb (bv ter vervanging van een versleten exemplaar)
- Ik stel aan het begin van elk seizoen (lenter/zomer en herfst/winter) een whislist samen voor de komende maanden en die stuks schaf ik aan
- Ik ben altijd op prospectie en koop het hele jaar door dingen die ik leuk vind
- Ik koop het grootste deel van mijn kleding tijdens de sale
0 stemmers
Ben echt een gier, wil eigenlijk nooit de volle mep betalen behalve als ik het écht nodig heb
Ik ga bijna nooit winkelen als in in één keer veel geld uitgeven, maar ik koop wel een paar keer per jaar een paar stukken. Recent een body, blousje, spijkerbroek en shirtje maar dan is het ook wel weer even klaar.
Vooral als iets onmisbaars kapot gaat koop ik het nieuw. Kan sowieso niet vaak leuke kleding vinden als ik in de stad ben, ben erg kieskeurig schijnbaar
En word altijd echt overprikkeld door al die kledingstukken die bij elkaar hangen en weet dan niet meer waar ik moet kijken
Ik ga altijd winkelen als ik iets nodig heb, en koop dan ook een hoop zooi die ik niet nodig heb. Zoân 3 tot 5 maanden later herhaalt zich dit weer