Ben jij nu verkouden?
- Ja
- Nee
- Houd er over opā¦ik voel iets aankomen
- Ben er net vanaf!
0 stemmers
Ben jij nu verkouden?
0 stemmers
Als je hiervoor op EGT/EGF zat: ben je daar binnengekomen āviaā het Beutyblogtopic? Dus had je daar iets over gezien op social media, en begon je toen met daar meelezen, waarna je eventueel de rest van het forum bent gaan verkennen?
0 stemmers
Volgens mij leerde ik het beutyblogtopic (en daarmee ook het forum) kennen via een van de grote bloggers 
Oh wow, dit vind ik interessant @Briseis! Ik had in het begin een afkeer van het beutyblogtopic (inmiddels fervent meelezer), maar vrees dat egf zonder dat topic alllang een stille dood was gestorven.
Ben zelf overigens via de site van ellegirl, waar rechts een kopje āhot op het topicā stond binnengekomen en heel lang meelezer geweest. Dit dus:
Als je single bent, sta jij dan open voor apps zoals Tinder en Badoo enzo?
0 stemmers
Ik kwam binnen via het breezahtopic, ook een leuke
@Briseis @En_17_Anderen deze poll had ik in het vorige topic ook gemaakt en vond de resultaten ook inderdaad zo interessant! had echt niet verwacht dat zo veel mensen via beutyblogtopic binnen zijn gekomen. ook echt mensen waarvan ik bijna zeker wist dat die er allaaaaang waren haha
Ik zou nooit (meer) als eerste date bij iemand thuis afspreken, maar niet per se omdat het altijd onveilig is, maar vooral omdat ik gewoon asap weg wil kunnen als het kut is en ik me daarbij een stuk meer opgelaten voel als ik bij iemand thuis zit.
Heb wel eens half gedwongen een documentaire over alen zitten kijken bij iemand op de bank omdat ik het lullig vond om weg te gaan gezien hij voor me gekookt had.
Nee niet doen!!
Wat doe jij met je nagels?
0 stemmers
Met een nagelknipper bedoel ik dus zoān rvs ding die je dichtknijpt. Een nagelschaar is gewoon zoān mini schaartje
Ik knip trouwens wel mijn teennagels. Duurt me veel te lang om die te vijlen 
Haha het is vast ergens goed voor!
Mijn vriend is dus een keer aangerand door een chick die hem ongevraagd bij zān ballen greep?! Ik was zo boos toen ik dat hoorde. Ze bleek ook nog eens te werken bij de ZARA in de buurt van zān huis en ik dacht: ik moet hier niet naar binnen want dan ga ik haar gewoon echt slaan. En ik ben totaal niet agressief aangelegd, heb nooit gevochten en zelfs nog nooit ruzie gehad met iemand. :ā)
Lekker accuraat dus!
Weet je wat kut is, Joran van der Sloot. Hahaha ik ga stuk
Ergeren jullie je ook zo aan stof en troepjes op zwarte meubels? Ik heb nog steeds spijt dat ik een zwarte bureau (eettafel) heb gekocht⦠afstoffen lijkt zo zinloos.
0 stemmers
Mijn IKEA wishlist staat trouwens ook vol met zwarte meubels hahaha. :ā)
Ik heb nee gestemd, weet ook waarom, ik heb geen zwarte meubels
Zou me er anders denk ik wel aan ergerenā¦
Ik erger me er vooral aan dat MIJN zwarte bureau zo stoffig is. Mijn vriend heeft exact hetzelfde bureau maar dan van hem isn ooit zo stoffig gvd. WHY ME, DUST. I HAVE ASHTMA
Ik maak mijn bureau schoon en serieus een uur later zie ik gewoon weer een laagje stof liggen. Dat heb ik met andere meubels niet zo erg. Het zal er vast wel liggen maar ik zie het niet zo duidelijk bij de rest.