Ik vind 't heerlijk om goedkoop m’n garderobe bij elkaar te shoppen! Maak daar ook echt een sport van.
Schaam jij je als je nu (tegenwoordig) goedkope kleding koopt/draagt? (bijv. Van zeeman, wibra, action, kringloop e.d.)
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers
Schaamde jij je hier vroeger voor?
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers
Ik koop alleen dingen waar ik echt hele sterke gevoelens over heb. Als ik iets heel leuks zie, koop ik het pas als ik er aan blijf denken zeg maar.
En tampasta
Ik ging net zo’n testje doen op https://www.ticken.nl/typecursus/typetest.html om te kijken hoe snel ik typ. Dus voor de mensen die dit ook leuk vinden, wat is jullie typsnelheid? (duurt 1 minuut)
Edit: dit moet je dus wel op je laptop doen haha, op je telefoon werkt het niet denk ik
- Tussen 0 en 100
- Tussen 100 en 200
- Tussen 200 en 300
- Tussen 300 en 400
- Tussen 400 en 500
- Tussen 500 en 600
- Tussen 600 en 700
0 stemmers
De uiteindelijke uitslag of de eerst gemeten? Mijn eerst gemeten was 533, maar door de foutjes die ik heb gecorrigeerd en de 5 punten die hij er dan vanaf haalt per correctie kwam ik uit op ehh… kut al weg geklikt, ergens tussen de 430 en 460 haha.
Oh ik heb zelf die eerst gemeten ingevuld! Maarja daarna had ik ook wel een stukje minder door de fouten haha
633, maar ik maak wel veel fouten, dus daarna werd ie 494
Oh my, ik had er maar 276 :’) Ik typ inderdaad altijd met twee vingers die een beetje boven het toetsenbord hoveren.
De gemeten typesnelheid is 0 apm en 0% was foutloos.
Elke foute aanslag verlaagt je netto typesnelheid met 5 apm.
Jouw netto typesnelheid is derhalve 0 apm zonder typefouten, oftewel 0 woorden per minuut.
ik heb denk ik iets fouts gedaan?
nvm, test is met qwerty toetsenbord, belgjes hebben een azerty haha
Ik heb geen vriend maar noemde mijn ex altijd leukie of liev.
Babe
Poppie en moppie
ik heb ook geen vriend maar vind lieveling zo’n mooi woord om te gebruiken
Pup of Puppy
dat ga ik hier maar niet benoemen. hoewel, erger dan foefje kan het niet worden
Mopie. Moppie met een lange O.
Lieffie of prul
Spill the beans woman