Stel hier je persoonlijke vraag #2

Seks met kaarsjes aan? Ik zou alleen maar bang zijn dat heel de boel spontaan in de fik vliegt.

20 likes

Maar qua verliefdheid, ja. Lijkt me wel fijn in het kader van alle onzekerheden bij zo’n eerste keer.

1 like

Was jij onzeker toen je voor de eerste keer seks had?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

hahahha precies dit hier. Ik zeg doe gewoon een extra trui aan man

Voor de mensen zonder vaatwasser. Doen jullie elke dag braaf meteen de afwas?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe vaak zetten jullie gemiddeld jullie wasmachine aan in een week?

• 1x
  • 2x
  • 3x
  • 4x
  • Vaker dan 4x

0 stemmers

Ik heb een afwasmachine maar gebruik hem echt eens in de maand, na eters of een feestje. Verder was ik alles met de hand af. Mn huisgenoot daarentegen… :unamused:

3 likes

Oh dat is wel netjes van je!

1 like

Je radiator denk ik

Dit? Daar zit een cv aan

@Dombo echt een feest der herkenning jouw posts over te laat komen. Zo te lezen ben ik daarin echt precies hetzelfde als jij

1 like

Er staat toch wasmachine? :sweat_smile:

Ja, dat zeg ik toch. Dat ik niet met dat soort mensen omga. Niet op tijd ā€˜kunnen’ komen… ik kan er niks mee.

1 like

Netjes, hoe dan? :o

Ik kook altijd teveel pasta/rijst

• Ja
  • Nee, ik weeg het altijd af
  • Nee, ik ben helderziende

0 stemmers

Mijn indo-deel zorgt altijd voor precies de juiste hoeveelheid. Wel met een rijstkoker. Ain’t nobody got time for that in de gaten te houden.

7 likes

Misschien heeft ze wel meerdere beddengoeden (haha hoe zeg je dit)? Ik heb er zelf bijvoorbeeld 4 waarvan er dan altijd ook 3 gewassen in de kast liggen, dan hoef je niet per se de vieze direct te wassen

2 likes

Die wasmachine aanzetten, is een lastige natuurlijk. Als je een man en twee kinderen hebt zul je ā€˜m sowieso vaker aanzetten.

Ik doe ook alleen voor mijzelf de was maar de wasmand is na een halve week alweer bijna vol genoeg om de trommel mee vol te gooien. :open_mouth:

1 like

Zo snel, in je eentje? Draag je iedere dag schone kleding?

Als je inmiddels verder hebt gelezen hebben meerdere dames en ik uitgelegd hoe dat zit en niet expres is.

Ja dus? Het is gewoon een slechte gewoonte waar ik niet mee wil dealen. Ieder zijn ding!

2 likes