Stel hier je persoonlijke vraag #2

ik dacht dat 5000 posts het maximum was, dus nog even. Misschien kan je het melden in het forum problemen topic? Ik heb iig nergens last van

1 like

Juist, noem ik zijn voor + achternaam dan weet hij dat hij de Sjaak is

1 like

ik deed het, maar zo werkt het dus niet blijkbaar

3 likes

Wij gebruiken vaak een afkorting van elkaars namen, en anders iets van schatje of liefje. Soms ook gekke koosnaampjes als knappie of flappie. Echt geen idee hoe we daarop gekomen zijn? Ik vind het soms wel jammer dat we elkaars namen zo weinig gebruiken, maar die koosnaampjes zitten er zo ingebakken. Als hij mij een keer bij mijn naam noemt, krijg ik helemaal vlinders in mijn buik.

2 likes

Hahaha familiegezegde.:sweat_smile:

1 like

Ik liep op straat en kreeg opeens echt keihard een klap op m’n kont van een jongen die op de fiets zat. Hij keek verder niet achterom en fietste rustig door, maar mij op m’n kont slaan leek hem wel okĂ©? Was echt heel raar. Ik liep trouwens niet op het fietspad oid.
Soms denk ik daar aan en word ik weer boos.

3 likes

Aanranding zie ik iets anders voor me. Kan het niet echt uitleggen meer borderline verkrachting. Dit zie ik denk ik meer als ongewenste intimiteiten. Terwijl als die dat bij mijn borsten zou doen zou ik me weer aangerand voelen. Maar misschien dat ik het een (borsten) erger vind dan het ander (billen), omdat iemand die in je billen knijpt of er even er een hand oplegt best wel vaak gebeurt tijdens het uitgaan. Dat het een soort van genormaliseerd is. Wat natuurlijk erg kwalijk is.

4 likes

Weet jouw omgeving dat je op dit forum zit?

• Ja, ik vertel het (vrijwel) iedereen
  • Nee, niemand weet het
  • Sommige vrienden/familieleden/etc weten het wel, andere niet

0 stemmers

Haha ik heb juist dat als mijn vriend mijn volledige naam zegt dat ik bang ben dat er stront aan de knikker is

4 likes

Ik word hier soms ook doodmoe van. Het ergert me vooral als ik een rondje ga rennen. Ik wil gewoon lekker kunnen zweten en ontspannen en me een soort ‘oervrouw’ voelen (echt een vreselijke term maar je snapt vast wat ik bedoel) zonder dat ik bij elke man die ik tegenkom al bijna bang ben dat hij iets gaat zeggen. Het gebeurt veel te vaak dat een of andere vent denkt dat hij zich met me mag bemoeien. Ik ben nagefloten, mannen belden naar me met hun fietsbel, ik heb opmerkingen gehoord als “zo zo, lekker sportief” of “wel doorrennen hù?” en ik ben zelfs een keer op m’n kont geslagen door een joch op een scooter. Het dieptepunt was een gast die toen ik “rot op” zei me na begon te praten?! Ik vond dat zo raar. Ook echt met zo’n zeikerig ‘vrouwenstemmetje’. Klootzakken. Het lijkt me zo chill om gewoon je hardloopschoenen te kunnen aantrekken, naar buiten te stappen en je alleen maar zorgen te maken over of je je tempo wel constant houdt. Maar dat kan in dit lichaam en in deze stad gewoon niet. =.=

Sorry haha moest er ook even uit geloof ik. Dit frustreert me gewoon mateloos.

11 likes

“friend” maar dan vooral “friieeeeeeeeeeeend”

Ik heb vandaag een versgeperst sapje gekocht bij zo’n sapjes bar, maar ben hem vergeten op te drinken dus heb nu nog een volle fles met veel te duur sap. Tot wanneer zou je dat drinken?

• Alleen vandaag nog (dag van persen)
  • Uiterlijk morgen
  • Overmorgen
  • Vrijdag
  • Zaterdag

0 stemmers

Als je hem koel bewaart kan het nog wel een paar dagen denk ik hoor

Ben jij nu verkouden?

• Ja
  • Nee
  • Houd er over op
ik voel iets aankomen
  • Ben er net vanaf!

0 stemmers

Als je hiervoor op EGT/EGF zat: ben je daar binnengekomen ‘via’ het Beutyblogtopic? Dus had je daar iets over gezien op social media, en begon je toen met daar meelezen, waarna je eventueel de rest van het forum bent gaan verkennen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Volgens mij leerde ik het beutyblogtopic (en daarmee ook het forum) kennen via een van de grote bloggers :thinking:

2 likes

Oh wow, dit vind ik interessant @Briseis! Ik had in het begin een afkeer van het beutyblogtopic (inmiddels fervent meelezer), maar vrees dat egf zonder dat topic alllang een stille dood was gestorven.

Ben zelf overigens via de site van ellegirl, waar rechts een kopje ‘hot op het topic’ stond binnengekomen en heel lang meelezer geweest. Dit dus:

13 likes

Als je single bent, sta jij dan open voor apps zoals Tinder en Badoo enzo?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kwam binnen via het breezahtopic, ook een leuke

11 likes

@Briseis @En_17_Anderen deze poll had ik in het vorige topic ook gemaakt en vond de resultaten ook inderdaad zo interessant! had echt niet verwacht dat zo veel mensen via beutyblogtopic binnen zijn gekomen. ook echt mensen waarvan ik bijna zeker wist dat die er allaaaaang waren haha

1 like