Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ja whatever!

Ik merk dat ik sneller boos word op mijn ouders en vriend als hun gedrag me niet aan staat, dan dat ik boos word op vriendinnen/vrienden. Ik durf met hen de confrontatie niet snel aan te gaan, wat eigenlijk best gek is als ik er over nadenk. Hebben jullie dit ook?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik eet altijd gewoon op hoeveel ik maak hahah of als het ECHT veel is bewaar ik voor de dag erna

Alle telaatkomers zijn welkom bij mij :stuck_out_tongue: ik vind het prima om “rond x uur” af te spreken en vind even wachten helemaal niet erg. Binnen het redelijke, dat wel, een halfuur later komen opdagen zonder dat even aan te geven vind ik niet netjes, maar als je even appt: tijd verkeerd ingeschat, ben een kwartier later, dat vind ik geen probleem.

Wat ik veel stommer vind, is als ik al een maand of langer geleden een avond heb afgesproken om met een vriendin om samen te eten, en dan is het zover en ik heb gekookt, er staat wijn op tafel, en ze is er om 19:00, en dan zegt ze opeens: ik kan trouwens niet lang blijven want om 20:00 ga ik naar insert namen andere vrienden. Oke, snel eten naar binnen schuiven dus en daar gaat mijn gezellige avond bijkletsen, fijn dat ik een krap uur van je tijd waard ben.

21 likes

Ik had het er laatst nog met iemand over dat ik tegen m’n ouders/broertje of vriend veel eerder zou zeggen ‘hou eens op man, echt irritant’ als ze bijvoorbeeld een irritant geluid maken ofzo. Bij (de meeste) vriendinnen zou ik dat heel anders verwoorden en niet zo direct, waarom weet ik eigenlijk ook niet precies?

4 likes

Hahaha :joy:.
Het is bij mij echt zo gek. Een vriendin van me reageert zo traag op berichten bijvoorbeeld en dat zou ik bij m’n vriend zo storend vinden, terwijl ik het bij haar allemaal wel ok vind.

1 like

Dat vroeg ik me ook al af. Ook met de uitleg snap ik het niet helemaal @Dombo Heb je zo’n grote wasmachine? Ik verschoon mijn bed elke week en als ik mijn beddengoed + handdoeken + theedoek & keukenhanddoek (oh ja, en mijn wasbare wattenschijfjes) in mijn wasmachine gooi is die wel vol. Meerdere sets beddengoed zou echt niet passen
 Of ja, maar dan weer zonder handdoeken.

Ik was 1x per week donker/zwart, 1x per week beddengoed & handdoeken en 1x per 2 à 3 weken licht/wit (mijn garderobe is vrij donker en vrij monochroom :blush:). En ik heb ook best veel kleding

Ugh, ik wilde dat mijn indo-deel het zo goed deed. En dat ik een rijstkoker had.

1 like

Mijn Indo-deel kookt altijd veel teveel en eet dan rijst uit de pan :joy:

4 likes

Omg koop! Dat verbetert je kwaliteit van leven echt.

1 like

Hij gaat op de lijst met “aan te schaffen spullen als ik weer werk heb” :upside_down_face:

2 likes

Momenteel zilvervlies omdat dat doosje open is. Bijna leeg, dan wacht er een pak basmati. Als ik door mn hele voorraad heen ben ga ik wel definitief over op zilvervlies denk ik. Die is het minst slecht/ongezond Toch?

Ja die bestaan :stuck_out_tongue:. Wij hebben een iets grotere dan ‘normaal’ en daar kan 8kg wasgoed in

Edit: o spuitelf zie ik nu, sorry!

Poll de rokers. Wat rook je (het meest)?

• Sigaretten (kant en klaar)
  • Sigaretten (zelf geklikt)
  • Shag
  • E-smoker

0 stemmers

Wat zeg jij?

• Rugzak
  • Rugtas
  • Een Vlaamse term (bestaat vast wel)

0 stemmers

ik heb per ongeluk gestemd maar eigenlijk rook ik niet (meer)

4 likes

Haha ik ook

In België wordt rugzak vooral gebruikt, rugtas heb ik nog nooit gehoord eigenlijk

2 likes

Eh gatverdamme ik vind zilvervliesrijst zo smerig. Vroeger altijd verplicht eten bij mn ouders want gezonder, maar uulghhhh. Zo vezelig ofzo. Ik doe het nu lekker met pandanrijst.

12 likes

oja shit ik wilde die optie er wel bij zetten, maar toch weer vergeten
kan het nu niet meer aanpassen

Welk(e) onderwerp(en) lig(gen)t gevoelig bij je?

• Familie
  • Werk
  • Vrienden
  • Zelfwaarde
  • Wonen
  • Relatie
  • Kinderen
  • Dromen

0 stemmers

1 like