Ik zou nooit (meer) als eerste date bij iemand thuis afspreken, maar niet per se omdat het altijd onveilig is, maar vooral omdat ik gewoon asap weg wil kunnen als het kut is en ik me daarbij een stuk meer opgelaten voel als ik bij iemand thuis zit.
Heb wel eens half gedwongen een documentaire over alen zitten kijken bij iemand op de bank omdat ik het lullig vond om weg te gaan gezien hij voor me gekookt had.
Nee niet doen!!
Wat doe jij met je nagels?
- Knippen met een schaartje
- Knippen met een nagelknipper
- Vijlen
- Afbijten
- Anders
0 stemmers
Met een nagelknipper bedoel ik dus zoān rvs ding die je dichtknijpt. Een nagelschaar is gewoon zoān mini schaartje
Ik knip trouwens wel mijn teennagels. Duurt me veel te lang om die te vijlen
Haha het is vast ergens goed voor!
Mijn vriend is dus een keer aangerand door een chick die hem ongevraagd bij zān ballen greep?! Ik was zo boos toen ik dat hoorde. Ze bleek ook nog eens te werken bij de ZARA in de buurt van zān huis en ik dacht: ik moet hier niet naar binnen want dan ga ik haar gewoon echt slaan. En ik ben totaal niet agressief aangelegd, heb nooit gevochten en zelfs nog nooit ruzie gehad met iemand. :ā)
Lekker accuraat dus!
Weet je wat kut is, Joran van der Sloot. Hahaha ik ga stuk
Ergeren jullie je ook zo aan stof en troepjes op zwarte meubels? Ik heb nog steeds spijt dat ik een zwarte bureau (eettafel) heb gekocht⦠afstoffen lijkt zo zinloos.
- Ja daar erger ik mij ook aan
- Nee ik erger mij daar niet aan
0 stemmers
Mijn IKEA wishlist staat trouwens ook vol met zwarte meubels hahaha. :ā)
Ik heb nee gestemd, weet ook waarom, ik heb geen zwarte meubels Zou me er anders denk ik wel aan ergerenā¦
Ik erger me er vooral aan dat MIJN zwarte bureau zo stoffig is. Mijn vriend heeft exact hetzelfde bureau maar dan van hem isn ooit zo stoffig gvd. WHY ME, DUST. I HAVE ASHTMA
Ik maak mijn bureau schoon en serieus een uur later zie ik gewoon weer een laagje stof liggen. Dat heb ik met andere meubels niet zo erg. Het zal er vast wel liggen maar ik zie het niet zo duidelijk bij de rest.
Ja heel erg herkenbaar dus.
Heb geen vriend meer, maar mijn ex(en) noemde ik altijd gewoon bij hun naam of een iets veranderde versie van hun naam. Ik heb helemaal niks met koosnaampjes, ik vind het vervelend en ook een beetje viezig. Ik kan het ook erg waarderen als iemand gewoon mijn eigen naam gebruikt.
GeĆÆnspireerd op mensen die ik op de uni en het station zag lopen.
Waar eindigen jullie broekspijpen meestal?
- Halverwege mijn voet want fuck koude voeten
- Gewoon onder mijn enkel
- Enkelhoogte
- Halverwege de kuit want die kuiten mogen gezien worden
0 stemmers
Vraag me echt af of ik tot een uitstervend ras behoor.
Van nature eindigen ze onder mijn enkels en als het wat warmer is stroop ik ze op tot op mijn enkels.
Heb veel te veel broeken die net boven mān enkel eindigen en die zijn nu al veel te koud. Heb maar 1 lange broek, oeps.
Meestal net boven mijn enkel want broeken zijn bij mij altijd te kort.
Heb ik ook vaak! Ik bestel weleens enkelbroeken in een langere lengte zodat ze onder mijn enkel uitkomen :ā)