Stel hier je persoonlijke vraag #2

Chips is echt mijn favoriete eten, en dan vooral pringles. Ik kan prima 2 van die bussen op een dag op, echt niet gezond.

11 likes

Ben dat sowieso heeel onregelmatig, maar zelfs dan CHIPS BOVE ALLES. Mijn lievelingschocolades (die eet ik dan echt maar eens per 3 maanden ofzo?) zijn Tony’s met pretzel of Milka met LU. Dus alsnog met zoute snacks :joy:

7 likes

Nog een test :stuck_out_tongue_winking_eye: deze heb ik een keer op school bij het vak psychologie gedaan

https://www.springest.nl/efaqt/kolb-leerstijlen-test

Wat ben jij?

• Doener
  • Denker
  • Dromer
  • Beslisser

0 stemmers

1 like

ik ben echt precies 50/50 denker en beslisser

1 like

Ik HAAT deze testen. Heb het al zovaak moeten doen en dan de uitslagen moeten vergelijken adhv ervaringen blablabla gezeik

3 likes

Hoe eet je zo’n soort koekje:

• Met de chocolade kant naar boven
  • Met de koekjes kant naar boven

0 stemmers

1 like

Ik eet alle koekjes altijd met de lekkere kant naar beneden. Omdat ik niet kan ruiken, proef ik wat anders. Dan wil ik de lekkere kant, met suiker, of een roze koek op mijn tong kunnen proeven! Haha!

6 likes

Klopt ja, ik heb ook eerst dromer en met 20 punten daaronder denker. Maar ik was vooral benieuwd naar welke het meest overheerst!

Oh wat toevallig! Ik heb wel met mensen met anosmie gewerkt. Ervaar jij dat heel lastig met eten? Wij probeerden dan vaak eten met veel verschillende structuren te maken, zodat ze toch wat meer de beleving van het eten zouden hebben.

• Dromer: 190
  • Doener: 76
  • Beslisser: 64
  • Denker: 160

Ik ben chronisch slecht in beslissingen maken, dus dat klopt wel.

2 likes

Ik ben een doener.

Gister op mn werk een DISC test gemaakt en daar kwam dat ook wel uit, alleen daar waren de kleuren anders. Beetje verwarrend dit

1 like

Ik ben ongeveer alles haha!
Had ik bij de kleurentest ook, bijna alle kleuren gelijk op een rijtje…

• Dromer: 127.5
  • Doener: 127.5
  • Beslisser: 120
  • Denker: 120
5 likes

Sws in een hap m’n muil in, meestal choco side up

3 likes

Ja ik vind het zelf wel handig, ik houd van zachtgekookt en als ik dat zelf probeer te snijden lijkt het nergens op. En krijg ik allemaal rare stukken.

1 like

:joy:

Interessant dat op de website staat dat advocates maar 1% van de mensheid zouden zijn en logicians 3% van de mensheid, terwijl ze hier als hoogste uit de poll komen!

2 likes

Ik heb zo’n tyfus hekel aan deze test, dit is de MINST empirisch onderbouwde test ooit en hij wordt ZO vaak gebruikt. Zo vaak voor sollicatie procedures en dergelijke maar het slaat nergens op en het is zo’n slechte test jfc zo veel haat aan deze test he. Het is de cosmpolitan horroscoop onder de tests

Sorry voor mijn haat hier tussendoor, het triggerde een trauma

18 likes

Gewoon niet doen, die test is niet gebaseerd op een theorie van persoonlijkheid, maar bedacht door 2 random mannen zonder psychologische achtergrond. Jij bent Santeria en je bent het type S-A-N-T-E-R-I-A en dat is je hokje, veel plezier ermee

Nee grapje er zijn geen hokjes

1 like

Als je een type snack mag kiezen, kies jij het liefst

• Iets zoets (zoals chocolade)
  • Iets hartigs (zoals chips)
  • Iets wat zowel zoet als hartig is (zoals karamel-zeezout)

0 stemmers

Als je m haat hoor je wat mij betreft in het hokje “superieur” maakt me niet uit wat de reden is

(en nee ik kijk niet op mensen neer die m wel leuk vinden, ik hou intens van Buzzfeed testjes en stuur ook naar iedereen dat ik een Corgi ben op basis van m n favoriete eten dus ik ben net zo erg. Het is alleen deze test omdat ie zo vaak gebruikt wordt in professionele omstandigheden terwijl dat net zo nuttig is als mensen aannemen op basis van de horoscoop van die dag)

@Santeria Extravert/introvert vind ik ook stom, het ligt maar aan de dag en het moment waar je je mee identificeert. En gewoon allebei noemen als je kwaliteiten. “Mijn woordgrappen zijn uitmuntend maar nog uitmuntender is mijn skill om de telefoon op te nemen. Kan dit ook voor u combineren als u dit wil want ja ben nou eenmaal multidimensional”

11 likes