Beetje late reactie, maar hier had ik het laatst met een vriendin over. Ze gaf aan dat ze best weinig over mij weet. Ik ben best een open persoon, maar dingen die er echt toe doen of als ik ergens mee zit vertel ik eigenlijk nooit. Aan niemand, sowieso niet uit mezelf.
Toen vroeg ze of ik anderen dan wel zie als echt goede vriendinnen/vrienden aangezien ik dit niet doe. En toen voelde ik me wel even rot.
Maar toen bedacht ik, voor mij (voor jou en anderen) werkt vriendschap gewoon misschien anders en dat is niet per se erg. Ook al kan het voor anderen wel zo voelen omdat ik niet zo alles op tafel gooi.
Je hebt tussendoor dus wel typfouten gemaakt (daar gaat de correctie over), maar die heb je wel binnen de minuut nog verbeterd (daarom uiteindelijk dus 100% foutloos).
Ik vind mezelf vaak heel leuk staan op groepsfotoâs. Ik heb nauwelijks fotoâs van alleen mezelf die ik echt leuk vind.
Op een cracker of met spinazie. Ik pel hem eerst af en dan haal ik hem door zoân plakjessnijder.
Haha, idem!
100% afgerond is niet 100% goed. Had ik ook maar wist van mezelf dat ik wel wat foutjes had gemaakt.
Edit: Laat maar iemand anders heeft een andere verklaring
Mm vriend bitcht op mn rugzakje
(Matt & Nat Brave mini)
- Itâs called fashion
- Terecht, lelijk man
- Meh, neutraal
0 stemmers
Kan me niks schelen, zolang ie maar hard gekookt is. Zoooân hekel aan die zachte smurrie.
Dat vind hij ook.
Ik vind dat omdat ik nog niet oud ben ik het nog wel kan rocken hahah
En ik vind hem schattig en handig dus ik denk dat ik hem gewoon houd, ook al zegt merendeel hier ook lelijk of neutraal
Ik mis de optie: niet mijn smaak maar veel plezier ermee.
Ik zou het liefst onder de enkel willen, maar heb daar vaak te lange benen voor. Als ik er 1 vind waarbij het lukt, koop ik er wel gelijk 3.
Teennagels knippen, maar om één of andere reden moet ik er niet aan denken om mijn vingernagels te knippen⊠Brrrr, krijg echt rillingen van het idee. Die vijl ik dus. Is dit herkenbaar voor anderen?
Ja! Maar ik heb slappe nagels en worden nooit lang. Heb nog nooit mijn vinger nagels geknipt
Als ik mijn hoofd stoot voel ik altijd een vlaag van razernij. Word daar ZO boos van terwijl het mijn eigen schuld is. Wil dan het liefst met dingen smijten. Heb ik verder nooit eigenlijk, alleen met hoofd stoten.
- Ik heb dat ook
- Ik heb dat niet
- Ik heb dat een beetje
0 stemmers
Ik vind vijlen juist echt supervies voelen. Daar krijg ik rillingen van. Ik knip mân teennagels met een schaartje en die van mân vingers met zoân knipper (ik ben te onhandig om dat met een schaar te doen).
Over de rondjes en kruisjes, je moet van rechts naar links kijken per rij.
Dus bij rij 1 begin je bij hokje 3, wanneer je daar hokje 2 aan toevoegt krijg je hokje 1.
Zo gaat dit ook bij rij 2, en dus ook bij rij 3.
Dus om bij rij 3 een kruis met puntjes te krijgen mis je enkel de puntjes nog.
Snap je hem zo?
@Duif Ik heb ook een âregenjasâ van AT en ben er niet echt enthousiast over. Een klein buitje kan âie wel hebben, maar het is geen waterdichte jas en zou hem ook niet echt waterafstotend noemen (echt stom dat ze het dan een regenjas noemen). Als je hem dus puur voor regenachtige dagen aan wilde schaffen, dan zou ik hem zeker afraden.
@Duif ik ben juist heel erg tevreden over de regenjas! Moet altijd een flink stuk op de scooter naar werk en kom altijd droog aan met deze jas!
Ik voel me echt achterlijk, snap niks van die diagrammen haha
Hoeveel zakken chips eten jullie gemiddeld in een maand? Als je het niet weet moet je maar gokken.
- Geen 1
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10