Maar stel de vraag niet over chocolade of koekjes ik ben niet zo’n chipsmens
Haha ben ook wel nieuwsgierig naar dat maar te lui om nu nog een poll te maken.
Haha wat apart! Zouden ze hem hebben veranderd? Bij mij wordt de voering namelijk gewoon nat als het echt hard regent.
Ik vind hem in ieder geval niet te vergelijken met mijn echte regenjas.
Hoeveel repen chocolade eet jij gemiddeld per maand?
- Geen 1
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Ik ben geen chipsmens, ik heb thuis nooit chips liggen, maar ik werk in een chipsbedrijf, dus ik eet er wel heel vaak op m’n werk, haha. Er liggen altijd wel open zakken in de buurt.
Omg een chipsbedrijf, daar moet ik werken. Droombaan.
Als ik die dingen (chips, chocolade) in huis heb vreet ik echt snel alles op. Dus ik probeer het niet teveel te kopen
Wat is de reden dat mensen zo’n snijder gebruiker? Een ei in stukjes snijden duurt toch maar tien seconden dus wat is het gemak? (volgens mij is zo’n snijder irritant om af te wassen haha, vandaar dat ik me afvraag of dat opweegt tegen het sneller snijden)
Dit. Heb nu chocola voor brownies in huis, kan me bijna niet inhouden
Echt hè
Ik heb 3 repen van Tony’s gekregen voor m’n verjaardag en het is zooooo verleidelijk
Ik eet zoooveel chips, maar zoete dingen kunnen me echt niet boeien. Heb ook al een jaar zo’n browniemix staan waar alleen water bij moet, en nog zo’n doosje speciale kerst (?) Tony’s nog langer.
Ook niet als je ongesteld bent? (als je dat nog elke maand wordt tenminste). Ik ben ook vooral een chips junkie maar als ik ongesteld ben dan eet ik het liefst kilo’s chocolade enz weg.
Ik zou best wel tester willen zijn voor Lay’s ofzo haha.
Chips is echt mijn favoriete eten, en dan vooral pringles. Ik kan prima 2 van die bussen op een dag op, echt niet gezond.
Ben dat sowieso heeel onregelmatig, maar zelfs dan CHIPS BOVE ALLES. Mijn lievelingschocolades (die eet ik dan echt maar eens per 3 maanden ofzo?) zijn Tony’s met pretzel of Milka met LU. Dus alsnog met zoute snacks
Nog een test deze heb ik een keer op school bij het vak psychologie gedaan
https://www.springest.nl/efaqt/kolb-leerstijlen-test
Wat ben jij?
- Doener
- Denker
- Dromer
- Beslisser
0 stemmers
ik ben echt precies 50/50 denker en beslisser
Ik HAAT deze testen. Heb het al zovaak moeten doen en dan de uitslagen moeten vergelijken adhv ervaringen blablabla gezeik
Hoe eet je zo’n soort koekje:
- Met de chocolade kant naar boven
- Met de koekjes kant naar boven
0 stemmers
Ik eet alle koekjes altijd met de lekkere kant naar beneden. Omdat ik niet kan ruiken, proef ik wat anders. Dan wil ik de lekkere kant, met suiker, of een roze koek op mijn tong kunnen proeven! Haha!