Stel hier je persoonlijke vraag #2

Klopt ja, ik heb ook eerst dromer en met 20 punten daaronder denker. Maar ik was vooral benieuwd naar welke het meest overheerst!

Oh wat toevallig! Ik heb wel met mensen met anosmie gewerkt. Ervaar jij dat heel lastig met eten? Wij probeerden dan vaak eten met veel verschillende structuren te maken, zodat ze toch wat meer de beleving van het eten zouden hebben.

• Dromer: 190
  • Doener: 76
  • Beslisser: 64
  • Denker: 160

Ik ben chronisch slecht in beslissingen maken, dus dat klopt wel.

2 likes

Ik ben een doener.

Gister op mn werk een DISC test gemaakt en daar kwam dat ook wel uit, alleen daar waren de kleuren anders. Beetje verwarrend dit

1 like

Ik ben ongeveer alles haha!
Had ik bij de kleurentest ook, bijna alle kleuren gelijk op een rijtje…

• Dromer: 127.5
  • Doener: 127.5
  • Beslisser: 120
  • Denker: 120
5 likes

Sws in een hap m’n muil in, meestal choco side up

3 likes

Ja ik vind het zelf wel handig, ik houd van zachtgekookt en als ik dat zelf probeer te snijden lijkt het nergens op. En krijg ik allemaal rare stukken.

1 like

:joy:

Interessant dat op de website staat dat advocates maar 1% van de mensheid zouden zijn en logicians 3% van de mensheid, terwijl ze hier als hoogste uit de poll komen!

2 likes

Ik heb zo’n tyfus hekel aan deze test, dit is de MINST empirisch onderbouwde test ooit en hij wordt ZO vaak gebruikt. Zo vaak voor sollicatie procedures en dergelijke maar het slaat nergens op en het is zo’n slechte test jfc zo veel haat aan deze test he. Het is de cosmpolitan horroscoop onder de tests

Sorry voor mijn haat hier tussendoor, het triggerde een trauma

18 likes

Gewoon niet doen, die test is niet gebaseerd op een theorie van persoonlijkheid, maar bedacht door 2 random mannen zonder psychologische achtergrond. Jij bent Santeria en je bent het type S-A-N-T-E-R-I-A en dat is je hokje, veel plezier ermee

Nee grapje er zijn geen hokjes

1 like

Als je een type snack mag kiezen, kies jij het liefst

• Iets zoets (zoals chocolade)
  • Iets hartigs (zoals chips)
  • Iets wat zowel zoet als hartig is (zoals karamel-zeezout)

0 stemmers

Als je m haat hoor je wat mij betreft in het hokje ā€œsuperieurā€ maakt me niet uit wat de reden is

(en nee ik kijk niet op mensen neer die m wel leuk vinden, ik hou intens van Buzzfeed testjes en stuur ook naar iedereen dat ik een Corgi ben op basis van m n favoriete eten dus ik ben net zo erg. Het is alleen deze test omdat ie zo vaak gebruikt wordt in professionele omstandigheden terwijl dat net zo nuttig is als mensen aannemen op basis van de horoscoop van die dag)

@Santeria Extravert/introvert vind ik ook stom, het ligt maar aan de dag en het moment waar je je mee identificeert. En gewoon allebei noemen als je kwaliteiten. ā€œMijn woordgrappen zijn uitmuntend maar nog uitmuntender is mijn skill om de telefoon op te nemen. Kan dit ook voor u combineren als u dit wil want ja ben nou eenmaal multidimensionalā€

11 likes

Pfff ik haat die testen ook en antwoorden op een schaal van 1 tot 5 of ā€œbeetje eensā€ ā€œbeetje oneensā€ ā€œmeer eens dan oneensā€ ā€œheel erg oneensā€ pff flikker toch op man

Maar kiezen tussen ja/nee vind ik zo mogelijk nog moeilijker ja weet ik veel in de ene situatie wel andere niet? Hm even denken is het dan overwegend wel of toch over het algemeen niet? Ik wil gewoon een open vraag met extra papier zodat ik mijn antwoord kan toelichten man

3 likes

Hoeveel beha’s heb jij?

• <3
  • 3-5
  • 5-10
  • 10-15
  • 15-20
  • 20-25
  • 25<

0 stemmers

En draag je die krengen allemaal?

• Ja, ik draag ze allemaal regelmatig
  • Ja, op een enkele na
  • Nee, ik heb maar enkele favorieten
  • Nee, maar ik wil wel meer variĆ«ren
  • Ik draag geen beha’s
  • Anders

0 stemmers

Nu het wat kouder is doe ik er wel een trui onder, maar na halfuur in best heftge regen op de scooter is mn kleding eronder echt nog helemaal droog. Maar als jij er geen goed gevoel bij hebt moet je hem zeker terugsturen en op zoek gaan naar een andere

1 like

Dit is toch niet te kiezen.:sob: Ik wil alles. Maar geen karamel-zeezout bahhh.

2 likes

Hoeveel zin heb je in vandaag?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Nu nog een 7, maar het is donderdag dus daar komt vast snel verandering in

1 like

Ik vond deze test echt genant makkelijk? Ook die flauwe vraag 10…

PS Maar dat komt denk ik omdat m’n vriend steeds van die IQ-puzzeltjes zit te doen en die zijn echt pittig

4 likes