Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ja en ik vond vooral de antwoorden heel dom weergegeven? Dat er dan bij vraag 4 een Venn-diagram staat maar bij vraag 6, waar je daadwerkelijk zo’n diagram moest kiezen, juist niet? Geef dan gewoon alles een A, B, C, etc. zodat je een consequente manier van antwoorden hebt.

3 likes

Past deze kleur op dit rokje? Het rokje is bordeaux rood, de blouse neem ik sowieso niet denk maar deze fashion noob heeft wat kleuradvies nodig hahaha. Zijn er andere kleuren die ook mooi staan bij bordeaux rood?

13 likes

ja vind ik mooi! Ook mooi vind ik grijs, ivoor, lichtblauw, legergroen… je kunt best veel kanten op!

2 likes

Hoevaak spuit jij parfum op jezelf?

• Elke dag
  • Meerdere keren per dag
  • Nooit
  • Zelden
  • Wekelijks

0 stemmers

En hoevaak spuit jij per spraysessie?

• 1 of 2 keer
  • 3 - 5 keer
  • 5 - 10 keer
  • Meer dan 10 keer, dat vind ik lekker

0 stemmers

Waar spuit jij het?

• Op de nek/hals
  • Op de pols
  • Op de armen
  • Op het haar
  • Op de buik of rug
  • Op de benen
  • Op overige zones

0 stemmers

Ik ben een samenvatting aan het schrijven voor mijn studie, en ik vroeg me af welk lettertype jullie standaard of het liefst gebruiken.

• Arial
  • Calibri
  • Century Gothic
  • Cambria
  • Franklin Gothic
  • Garamond
  • Helvetica
  • Times New Roman
  • Tahoma
  • Comic Sans jwz
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

calibri light

4 likes

Ah ja ik was even de “Anders, namelijk…” optie vergeten neer te zetten :woman_facepalming:t3:

Edit: heb hem even aangepast, sorry voor de mensen die al hadden gestemd!

1 like

idd, ik ook vaak Verdana. Bij ons op het werk hebben we dit lettertype ook zo’n beetje afgesproken met elkaar. Nadat er grappenmakers waren die Comic Sans gingen gebruiken.

2 likes

In mijn West-Friese oren klinkt alles onder de rivieren hetzelfde :zipper_mouth_face:

3 likes

Meestal Calibri maar Times New Roman als ik me intelligent voel

5 likes

Precies! Ik ben nu op Brabants/Limburgs gestemd, omdat ik (de meeste) Brabantse accenten echt afschuwelijk vind. Maar de meeste Limburgse dan juist weer mooi (hoe zuidelijker hoe mooier).

2 likes

Ja helemaal mee eens! Ik was daar laatst nog boos over toen tegen een vriendin van me bij haar sollicitatie werd gezegd dat de ‘andere kandidaat extraverter was’. Dat kunnen zij toch helemaal niet weten? Alsof je af kan zien aan iemand waar diegene z’n energie vandaan haalt, héél irritant.

1 like

Tis wel allebei even irritant

3 likes

Deze vraag past niet echt in dit topic want dit is met polls. Maar ik vind de kleuren wat je daar aan hebt prima bij elkaar staan!

1 like

Dat klopt, jullie hebben niet eens een eigen volkslied.

2 likes

Ik heb Belgisch/Vlaams gedaan puur en alleen omdat ik het slecht versta. Ik had een man uit België aan de telefoon van Apple en het was zo gênant hoevaak hij alles moest herhalen ik verstond er geen klap van.

1 like

Da’s gewoon een man met een midlifecrisis

13 likes

Ik drukte de tel ook echt zo hard aan Mn oor he. Maar hij verstond mij wel prima dus dat vind ik ergens dan wel “apart”. Verstaan Vlamingen dan doorgaans altijd algemeen Nederlands? Voor mij maakte hij elke keer dit soort zinnen : “ Moee eeuu naa geegogega jaaa?”. WAT?:nerd_face:

2 likes

@Diamonds Wat ga je doen vandaag? :smile:

1 like

Ik vind kakkeraccent afschuwelijk, helaas heb ik het zelf ook. Vind het eigenlijk het lelijkste accent naast west-Fries, Drents en Gronings. Brabantse, Vlaamse, Limburgse en Zeeuwse accenten vind ik juist heel mooi. Hou ook van die oosterse accenten waar ze KOOOOLa zeggen ipv cola.

18 likes