Ik ook, maar toch douche ik altijd gloeiend heet, al heb ik daarna jeuk over Mn hele lichaam. Lig ook graag bij 40+ graden in de zon te bakken, hou echt van enorme hitte op Mn lijf idk.
Ik heb een mengerkraan. Maar zet de douche steeds iets warmer hoe langer ik er onder sta.
Wanneer je gaat vliegen en je gaat met de trein naar Schiphol, maar je trein die je gepland had rijdt niet. Raak je dan in de stress?
- Ja
- Nee
- Alles komt goed en hoef alleen maar een beetje te haasten
0 stemmers
Ja ik zou ook stressen maar als dit jouw geval nu is: alles komt goed en je hoeft alleen beetje te haasten! Goede reis
Hoeveel verschillende make-upproducten gebruik je op een gemiddelde dag? Applicators hoef je niet mee te tellen, wimperkruller en primer enzo wel.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11-15
- 16-20
- 20+
0 stemmers
BB cream, wenkbrauwpoeder en mascara bijna altijd
En soms doe ik poeder over de BB cream of draag ik lipstick.
Ik ben nog maar een keer met de trein naar Schiphol gegaan. Neem altijd de auto of een taxi, maar die ene keer hebben we ervoor gezorgd dat we ruim 4 uur voor de vlucht aanwezig waren. Ik stress dan niet als de trein niet rijdt want er is dan genoeg tijd om een andere route te nemen of een taxi te bellen.
Ja, zelfs al woon ik er maar 1 treinhalte vandaan. Leve vliegangst!
Eigenlijk meestal 0, maar die optie heb je niet
Het was mijn situatie. Ik wil altijd ruim op tijd weg, maar mijn vriend zo laat mogelijk. Nu hadden we wel een compromi gesloten, maar die trein reed niet. Gelukkig reed de volgende wel en zijn we nu alsnog op tijd!
Maar ik ga altijd stressen en mân vriend is heel relaxt, te relaxt haha
Ik draag eigenlijk geen make-up. Kun je niet nog een 0 optie toevoegen?
Volgens mij heb ik dit al een keer eerder in een soortgelijke situatie gezegd. Maar ik ben jouw vriend.
Oké dit klinkt raar. Ik bedoel dat je al eerder iets had gepost over de op tijd zijn aka veeeel te vroeg zijn drang van je vriend en ik me daar echt 100% in herken
Hahaha ik vind dit zo herkenbaar, hoor mijn vriend namelijk echt precies hetzelfde zeggen als wat jij zegt . Als wij bij de gate zouden afspreken zou het trouwens andersom zijn, dat hij voor elke reis in de toekomst het âbewijsâ erbij zou halen dat we dus echt wel later kunnen vertrekken.
Trouwens, Ik vind jou echt hilarisch altijd, je schrijft alles zo pakkend en herkenbaar. Moet vaak hardop lachen/meeleven/knikken en dergelijke.
Haha, mijn ex reageerde altijd zo (in mijn ogen) extreem op de temperatuur van het douche- of badwater, omdat hij bang was voor de kwaliteit van zijn sperma? Ik weet wel dat temperatuur er wel een invloed op heeft, maar ik vond het altijd zo overdreven om dan maar lauw te douchen, alsof zijn zaadcellen anders zouden afsterven. Ik kan me niet voorstellen dat dat zo snel gaat? En wij wilden niet eens kinderen . In ieder geval heb ik dikwijls koud gehad als we samen gingen douchen of badderen, haha.
We hebben er vaak over gediscussieerd, maar we zijn nu al een paar jaar uit elkaar, dus ik heb tegenwoordig de volle controle over de kraan .
Haha dit is precies mân vader
En hoe lang doe je daar dan over??
Heb jij een schuld/schulden buiten je studieschuld om? (anoniem)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Jammer dat 0 er niet bij staat, haha, dus maar 1 gekozen.
Ik ben linkschrijvend, dus dan is mijn horloge rechts chiller. Ben een keer in een Pools toilet aangesproken door een schoonmaker dat ik mijn horloge aan de verkeerde arm had