- Hummus
- Hoemoes
- Houmous
- Kikkererwtenpuree
- Anders, nl…
0 stemmers
0 stemmers
Een losse muis want mijn touchpad is kapot na al die jaren
Beide . Afhankelijk van wat ik doe, waar ik ben en hoe lang ik op de laptop zit. Een paar jaar terug heb ik een externe gekocht, nadat ik een pijnlijke pols kreeg.
Ik kan er absoluut niet tegen en dat vind ik zo’n verschrikkelijke eigenschap van mezelf. Echt, als iemand hier goede tips voor heeft: graag!
(Dit vind ik dus ook superlastig: toegeven dat ik ergens slecht in ben en daar hulp voor vragen)
Ja zelfde hier. Ben er ook een aantal keer op aangesproken en denk dan echt: “”
Schrijft zo irritant
Ik noem ‘t goor
Via een vriendin van het Girlscene forum, waar ik lang actief ben geweest
Als ik met iemand moest samenwerken in een document veranderde ik altijd dat lettertype.
Ik schrijf ook links, maar heb mn horloge ook links. Heb er nooit last van
Ik ben ook via via op dit forum terecht gekomen, heb vroeger wel op verschillende fora gezeten.
Kan jij tegen je verlies?
0 stemmers
Haha ja dit heb ik ook. Als er een partijdige scheidsrechter is ofzo
Ik weet niet of ze Mn twins zijn of dat het eenzijdige liefde is, maar ik heb wel forummers die ik bijna altijd like en dan like ik ze niet omdat zij het zijn, maar omdat ik het heel grappig vind en dan zie dat zij dat zijn. Maar we hebben niet dezelfde smaak verder. Goed verhaal duidelijk!
Haha dit is zo herkenbaar. Jij bent trouwens wel iemand die ik bewust ‘ken’ (op positieve manier).
Ik kan het mede door dit ook niet handelen als iemand z’n plaatje verandert, dan moet ik echt weer even bedenken wie die persoon was. Ook mensen met plaatjes die op elkaar lijken (zijn twee mensen met een olifant en Virago en iemand anders hebben een plaatje dat zo erg op elkaar lijkt)
Ik douche vrij lauw, ik ben weer zo’n jankerd die het snel te pijnlijk vindt. Als ik er langer ondersta kan ie eventueel wat hoger.
Zoveel erkenning, wat een pracht
ohhhh die kop trek ik zo slecht
Jensen
0 stemmers
Blegh ik kwam er laatst achter (via het forum?) dat Frank Dane zijn broer is!! Was echt geschokt.