Stel hier je persoonlijke vraag #3

Dit had ik ook, lekker zelf met de hand je beugel aandraaien zodat je bovenkaak opengetrokken wordt! Die spleet was ook zo breed dat ik m’n volledige vinger ertussen kon stoppen
Wat wel leuk was, was dat die beugel echt een volledige zilveren laag om 4 van je tanden zette, waardoor mensen soms dachten dat ik dat ter versiering aan mn tanden had laten doen.

Ja, ik had precies dezelfde. Ik heb ook echt een beschamend verhaal… Tegen het einde van mijn kaakverbredende periode stond die beugel best ver ‘open’ in mijn gehemelte. Ik had een leuke jongen leren kennen en hij waren op ‘date’. Toen hij me weer thuis afzette, zoenden we. En toen bleef zijn tong aan dat blokje hangen :’) Het was echt een drama. Hij raakte in paniek, trok zichzelf los, het begon het te bloeden en is hij heel hard weggefietst. Nooit meer wat van vernomen… Ik bleef alleen achter als geshockeerde 13 jarige.

36 likes

Nouja we zien elkaar geregeld en dan hebben we het heel leuk enzo, en de kaartjes zijn wel prijzig. Maar dat vind ik het wel waard, ik weet ook niet iets kleins wat ik aan hem kan geven waar hij iets aan heeft of waarde aan hecht…

Ik keek het dus aldoor op youtube maar opeens komen de afleveringen er niet meer op…

Klopt je moet nu op sbs6 terugkijken…

Niet via pm. Hieronder vind je hoe je een aanvraag kunt doen:

Oh, sorry, dan herinnerde ik het me verkeerd…

Ik ben lid van de vakbond omdat ik in mijn vak nog wel eens specifiek juridisch advies nodig kan hebben. Lidmaatschap kost bijna niks overigens en het gevoel dat ze achter me staan is wel fijn.

Dan gewoon doen toch? Ik vind het in ieder geval heel lief. En als je er zelf ook heen wilt, dan is het helemaal mooi (en ook een beetje een kado aan jezelf).

1 like

Kijk je nog wel eens op social media van je ex(en)?

  • Ja
  • Nee
  • Mijn ex heeft geen sociale media

0 stemmers

Ik werd 14 en m’n verjaardag werd gevierd toen ik tegen m’n moeder zei: “dit hoeft van mij niet meer hoor…”
Sindsdien nooit meer m’n verjaardag gevierd.

8 likes

Ja via die stomme KIJK app

Er wonen 0.0 kinderen waar ik woon. Alleen maar studenten, starters en gekkies. Bestwel een verademing.

1 like

Poets jij je tong?

  • Ja
  • Nee
  • Ik gebruik een tongschraper

0 stemmers

Bij ons hebben ze in een bepaalde wijk ook zo’n soort systeem. Iedereen daar kreeg een pamflet in de brievenbus en als je mee wilt doen moet je die voor het raam hangen.

Vind jij jezelf mooier met make-up?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ga jij weleens zonder make-up naar je werk?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind jij het onprofessioneel/niet representatief om zonder make-up op je werk te verschijnen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wil er wel even bij zeggen dat het dan om mijn werk gaat. En vind het dan minder representatief. Niet meteen onprofessioneel oid. Maar misschien dat dat er bij mij is ingebrand. Op een stage adres werden we meteen naar huis gestuurd als je make-up en/of je haar niet goed zat. Ik vind overigens niet dat als je nooit make-up draagt je dat ineens wel moet doen voor je werk maar zorg dan dat je haar extra leuk zit bijvoorbeeld. Maar bij ons beroep is uiterlijk gewoon belangrijk. Als je een kapster achter je hebt staan zonder make-up en haar haar beetje slonzig dan is dat toch minder een verkoop plaatje dan een kapster met mooi haar en (een beetje) make-up op.

5 likes

Gezien ik nu niet één maar twee (!) exemplaren heb…

Heb je wel eens last van een koortslip?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb wat kale plekken in mijn wenkbrauwen, dus die teken ik sowieso altijd een beetje bij. Als ik die niet had zou ik denk ik negen van de tien keer zonder make-up lopen.

3 likes

Alleen bij mezelf vind ik het niet representatief om zonder make-up naar werk te gaan. Ik denk dat andere mensen dat beter kunnen hebben.

3 likes