Fake it 'til you make it!
Ik las: Hou m’n ogen en val zo in slaap.
Haha
Ik gebruik lezen als een soort tussenstap. Dus ik ga in bed liggen voor dat m’n ogen compleet dichtvallen, en dan lees ik tot ze wel echt dichtvallen.
Ik ben echt een olijven monster. Ik leef voor die dingen
Hahahaha dit is zo accurate en nu vind ik het ook echt raar
Maar dit zijn niet allemaal hormonen? Histamine, Serotonine, Adrenaline en Endorfine zijn allemaal neurotransmitters
Hoeveel USB-poorten zitten er in jouw laptop?
- Geen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Meer
0 stemmers
Nee maakt ook niet uit Maar serotonine is geen hormoon, niet officieel althans. Adrenaline heb je wel gelijk in, ik raak altijd verward als het gaat om engels/nederlands
Sorry ik ben heel toevallig nu dit in detail aan het studeren dus ik ben ik een soort hypervigilance. Maakt eigenlijk allemaal niks uit. Vind het wel jammer van mezelf dat ik er 2 niet kende :’(
Haha ADH-tekort is in onze vriendinnengroep een soort synoniem geworden voor brak zijn/een kater hebben.
Echt verschrikkelijk. Ook geen oortjes
Haha wow, wat voor iets heb je?
same, echt irritant
@instantramen weet niet wat GroenTakje heeft maar ik heb een nieuwe macbook, er zijn wel 2 uitgangen waar een oplader in kan maar je hebt daar een koppelstukje voor nodig voor USB / aux / iets anders
Dit ja! Heb trouwens wel een oortjes poort trouwens, maar dat zijn de oude oortjes.
Wat ga ik zo eten?
- ‘Verse pasta’ met pastasaus van de Appie
- Vega McChicken menu (3 minuten fietsen)
0 stemmers
Ik haal zelf op dit moment patat dus ik kies voor de luie zondag optie!
Welke functie heeft feronine? Ik ben dit hormoon volgens mij nog nooit tegengekomen in mijn studieboeken
Als in op feronine + hormoon google krijg ik 0 resultaten? Ik vraag me af of deze wel bestaat wel mooie test om te kijken wie er eerlijk antwoord geeft dan hehe
Oh ja die heb ik ook kom ik nu achter na bijna een jaar
Precies ik kreeg ook 0 resultaat haha
Hahahahah