Stel hier je persoonlijke vraag #3

Waterproof mascara

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Kijk jij ‘s ochtends wat voor weer het wordt voordat je je aankleed?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Soms! In het hooikoorts seizoen :sweat_smile:

Als diegene eerst opneemt met zijn of haar naam dan zeg ik meteen waar ik voor bel nadat ik mijn naam heb gezegd. Als diegene ‘in stilte’ opneemt pauzeer ik na het zeggen van mijn naam. Maar dat laatste gebeurt eigenlijk bijna nooit als je ergens naartoe belt om een afspraak te maken.

1 like

Nav een gesprek met een vriendin van de week:

Weet jij of je een lage of een hoge cervix hebt?

  • Ja een hoge
  • Ja een lage
  • Een wat???
  • Hoe moet ik dat weten dan???
  • Zo zeg je dat niet maar ik weet het wel

0 stemmers

Dat laatste antwoord staat er omdat ik niet helemaal weet hoe je zoiets zegt haha

2 likes

Ik stond me vanmorgen iets soortgelijks af te vragen:

Wimperkruller?

  • Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Hahah ja, precies.
Bij mij ook mn zusje, want die was mee als steun. Die vond het eerst wat raar om m’n baarmoedermond te zien, maar kon me ook niet schelen. Heb nog geroepen: Neeee kom erbij! De gynaecoloog is er, de assistente is er, de coassistentie is er, GEZELLIG! Mijn cervix is een feestje en jij bent OOK uitgenodigd! Toen is ze ook komen kijken op het scherm en ik wilde mn cervix Els noemen maar daar was ze het niet mee eens.

18 likes

Wat is er mis met waterproof mascara?

Zo vreselijk lastig eraf te halen, ook met speciaal spul ervoor. Heb ook het idee dat het slecht is voor je wimpers. Ik vind het iig 10 keer niks.

9 likes

Als ik geen waterproof gebruik zakken mn wimpers heel erg naar beneden, alsof ze te zwaar/nat zijn ofzo. En heb een hele goede remover die binnen no time waterproof mascara verwijderd!

4 likes

Wat vind jij van brioche?

  • Wat is dat?
  • Lekkerder dan Nederlands brood etc.
  • Smerig
  • Lekker voor een heel enkele keer
  • Ik wilde graag stemmen en ik vind komkommer lekker

0 stemmers

United wardrobe…

  • Handiger dan Marktplaats
  • Vooral handig als je een Kardashian of Jenner cloon bent
  • Bij mij totaal onbekend
  • Een counterfeit en fast fashion hell
  • De hemel op aarde wat betreft tweede hands kleding
  • Meh doe mij maar united nude of the united colours of benetton.
  • Soms een plaats waar ik leuke koopjes kan scoren of lekker aan kan verdienen

0 stemmers

Een voordeur is een opvallende kleur (bijv. geel, rood, roze, knalblauw)

  • Hartstikke leuk
  • Alleen leuk als de buren etc ook zoiets doen
  • Ordinair en onnodig houdt het bij een veilige kleur bijv donkerbruin
  • Kan leuk zijn bij bepaalde type huizen maar niet bij een vinex bunker
  • Niet mijn smaak maar veel plezier ermee
  • Ik prefereer veilige kleuren

0 stemmers

Ik vind het echt een kutsysteem, maar ik krijg via marktplaats echt helemaal niks meer verkocht en via daar nog wel… Dus ik gebruik het wel, maar had liever m’n spullen via marktplaats verkocht :confused:

2 likes

Niet mijn smaak, veel plezier ermee.

Helaas ben ik gezegend met een woning in een appartementencomplex waar alle deuren dezelfde kleur knalblauw zijn :sweat_smile:

2 likes

Ik vind de interface ook een hel. Ooit bepaalde suggesties ingestuurd maar daar is niks mee gedaan. En naarmate het populairder werd meer oliedomme en ordinaire verkopers. :upside_down_face:

1 like

Altijd, omdat ik bijna dagelijks wel wat onder mijn (harde) lenzen krijg en mijn ogen dan tranen…

Wel bah gekookte eieren dan. Gebakken is wel lekker :biggrin:

1 like

Op basis van wat jij en @Jumpsuit zeiden was ik heel erg in de war want mijn waterproof mascara is heel fijn en makkelijk te verwijderen? Vanochtend toen ik me opmaakte toch maar even goed gekeken en blijkt niet waterproof te zijn :joy:

10 likes