Stel hier je persoonlijke vraag #3

Bij mijn vorige baan kreeg je een bonus als je je voor een bepaalde tijd niet ziek meldde, dan blijf ik niet thuis voor een verkoudheid :sweat_smile: Ik sta er zelf eigenlijk altijd in met dat ik uiteindelijk toch wel het virus ergens oppik, of dat nou door een collega komt of door iets anders

2 likes

Ik ben op dit moment zó verkouden (met alle holtes vol etc) dat ik me ook ziek heb gemeld. Gister zat ik idd snotterend op kantoor en ik ben ook maar weg gegaan zodat ik de rest niet zou besmetten. En de hele tijd je neus snuiten in een vrij stil kantoor is ook niet chill :joy:

1 like

Want fristi en melk is het enige alcoholvrije drinken… :stuck_out_tongue:

21 likes

Dat was uiteraard bedoeld met lichte ironie. Ik drink overigens ook niet graag koolzuurhoudende drank en soms kies ik dan voor dubbelfris. Dat voelt dan ook zo kinderlijk :joy:

GeĆÆnspireerd op mijn fietstocht met een jas met nepbontkraag waarbij ik meer verblind werd door de kraag dan door de regen:
Als je een jas koopt met een (nep)bontkraag, haal je die er dan af?

• Ja
  • Alleen als ze lelijk/irritant zijn
  • Neuh

0 stemmers

Maar alleen om m’n benen te scheren :grimacing::grin:

Een meisje dat ik ken heeft tweedehands een vrij eenvoudige jurk gekocht in het model dat ze wilde voor iets van 100 euro, en die vervolgens precies op maat laten maken en wat details naar smaak toe laten voegen voor ook best weinig, die was met minder dan 400 euro klaar. Wel nog schoenen, maar het hoeft allemaal niet zo duur. Je draagt het ding toch maar 1 keer.

3 likes

Sorry hij was anoniem! Dat was niet de bedoeling, even opnieuw.

Voor de mensen die nog niet getrouwd zijn; stel je gaat trouwen, je hebt een baan met redelijk inkomen en ook wel wat spaargeld. Wat zou je uitgeven aan je bruidsjurk?

• <500 euro
  • 500-1000
  • 1000-1500
  • 1500-2000
  • 2000-2500
  • 2500-3000
  • meer dan 3000
  • anders
  • ik ben al getrouwd maar wil graag stemmen

0 stemmers

Voor de mensen die getrouwd zijn, wat heb jij uitgegeven aan je bruidsjurk?

• <500 euro
  • 500-1000
  • 1000-1500
  • 1500-2000
  • 2000-2500
  • 2500-3000
  • meer dan 3000
  • anders
  • ik ben niet getrouwd maar wil graag stemmen

0 stemmers

Doe gewoon een simpel jurkje van een vintage shop aan ofzo, misschien 100 euro. Voor 2000 euro kan ik twee maanden reizen, ga ik echt niet voor n jurk van 1x dragen uitgeven.

11 likes

Nagelbijten :sob::sob: en ik wil er zo graag vanaf, maar het lukt niet :frowning:

1 like

Ik krijg een eventuele trouwjurk ooit van m’n ouders (broertje heeft z’n trouwpak en schoenen gekregen), maar geen idee wat hun budget is.

1 like

Oh goeie tip! Ik ga het proberen :blush:

1 like

Ik hoop eigenlijk dat ik ook nog zoiets tegenkom, scheelt zoveel geld inderdaad, kan je leuke dingen van doen. Ik dacht ook altijd dat ik gewoon een mooie van de Asos collectie ofzo zou doen, maar nu het zover is zie ik niks wat me aanspreekt. En ik wil me wel mooi voelen. Ik vind het lastig!

Bij mij hetzelfde. Broers hebben allebei hun pakken en schoenen gekregen. Maar ik trouw toch nooit dus scheelt weer :laugh:

2 likes

Ik woon in Nederland!

1 like

Ik ben wel benieuwd hoe jullie het forum gebruiken!

Ik volg … topics

• 0
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21+

0 stemmers

Ik heb … topics op negeren staan

• 0
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 15-20
  • 21+

0 stemmers

Geen idee hoeveel topics ik volg, waar vind ik dat?

Ik weet niet of dat kan! Ik heb een schatting gemaakt.
Wat ik me ook afvraag: kun je genegeerde topics ook ergens vinden? Ik negeer echt heeel veel topics omdat ik het (op dit moment) niet boeiend vind, maar dat kan natuurlijk altijd veranderen, maar dan weet ik niet meer wat ik precies negeer haha

Ik heb mijn jurk gekocht bij een outlet voor trouwjurken. In de winkel was hij ruim 2500 euro en heb hem uiteindelijk gekocht voor 1100 euro. Helaas nooit gedragen want de bruiloft is niet door gegaan :wink:

1 like