Stel hier je persoonlijke vraag #3

ahhahaha dit vind ik grappig

wow er stemmen mensen al dat ze kunnen zingen, ik vind dat echt zo iets tofs om te kunnen. ik kan namelijk echt gefascineerd naar covers kijken op youtube enzo en mezelf voorstellen dat ik die mensen ben haha

9 likes

Ik kan niet zingen, ook geen toonhoogte aanhouden. En ik zing nooit onder de douche of op de fiets. Heb niks met m’n eigen stem.

Lijkt me wel echt een lekker gevoel als je een beetje kunt zingen.

3 likes

Ik heb alleen Ja gestemd omdat ik best toon kan houden, volgens mij best zuiver zing en het graag doe (alleen, thuis, met de balkondeur dicht). Niet dat ik naar het conservatorium ga ofzo haha

4 likes

Alsof alle zang studenten op het conservatorium zuiver kunnen zingen…

I wish

Muhahahahahahahahahah

4 likes

Ja voor toon houden. Ik ben een prima auto of douche zangeres, maar daar is t ook wel mee gezegd. YouTube covers gaan m niet worden, althans ga er geen fanbase aan overhouden. :yum:

1 like

Kan iedereen die ja heeft gestemd ff een stukje inzingen? Nu wil ik het horen ook.

12 likes

Ik was een tijdje terug zo verkouden dat het snot letterlijk uit mijn neus liep. Ik heb een tweede baan in de horeca en heb me toen maar ziek gemeld. Ik kon echt geen mensen helpen en eten bereiden op die manier.

Mijn kantoorbaan ben ik wel naar toe gegaan. Ik voelde me wel rot, maar daar werk ik tenminste niet met eten.

een ongemakkelijke kruising van beide opties :blush:

1 like

Heb altijd het idee dat ik best goed klink als ik onder de douche sta, maar zodra ik eronder uit stap klink ik echt als een zieke kat ofzo.

5 likes

Waterproof mascara

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Kijk jij ā€˜s ochtends wat voor weer het wordt voordat je je aankleed?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Soms! In het hooikoorts seizoen :sweat_smile:

Als diegene eerst opneemt met zijn of haar naam dan zeg ik meteen waar ik voor bel nadat ik mijn naam heb gezegd. Als diegene ā€˜in stilte’ opneemt pauzeer ik na het zeggen van mijn naam. Maar dat laatste gebeurt eigenlijk bijna nooit als je ergens naartoe belt om een afspraak te maken.

1 like

Nav een gesprek met een vriendin van de week:

Weet jij of je een lage of een hoge cervix hebt?

• Ja een hoge
  • Ja een lage
  • Een wat???
  • Hoe moet ik dat weten dan???
  • Zo zeg je dat niet maar ik weet het wel

0 stemmers

Dat laatste antwoord staat er omdat ik niet helemaal weet hoe je zoiets zegt haha

2 likes

Ik stond me vanmorgen iets soortgelijks af te vragen:

Wimperkruller?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Hahah ja, precies.
Bij mij ook mn zusje, want die was mee als steun. Die vond het eerst wat raar om m’n baarmoedermond te zien, maar kon me ook niet schelen. Heb nog geroepen: Neeee kom erbij! De gynaecoloog is er, de assistente is er, de coassistentie is er, GEZELLIG! Mijn cervix is een feestje en jij bent OOK uitgenodigd! Toen is ze ook komen kijken op het scherm en ik wilde mn cervix Els noemen maar daar was ze het niet mee eens.

18 likes

Wat is er mis met waterproof mascara?

Zo vreselijk lastig eraf te halen, ook met speciaal spul ervoor. Heb ook het idee dat het slecht is voor je wimpers. Ik vind het iig 10 keer niks.

9 likes