Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ben je tevreden met je salaris?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je dat je voldoende waardering krijgt op je werk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Drink jij weleens alcohol in je eentje?

• Nooit
  • Af en toe
  • Regelmatig
  • Vaak
  • Heel vaak

0 stemmers

Ik drink sowieso geen alcohol, ja, een paar keer toen ik net 16 was, maar had er totaal geen behoefte aan.

Ja ik verdien echt goed voor het werk wat ik doe, dus met mn salaris ben ik tevreden. De werkdruk is bij ons wel heel hoog en daar is veel te weinig aandacht voor, dus voel niet genoeg waardering ondanks mn goede salaris

Hebben die dan ook namen?

1 like

Wat leuk! en zijn ze ook aanhankelijk oid of sociaal naar jullie toe? Merk je iets van herkenning ofzo

2 likes

Hahaha nu voel ik me een loser met Mn regelmatig, maar ja ik drink vaak Savonds n glas wijn of n biertje, niet dat ik tequila shots loop te doen in Mn eentje.

Doet me eraan denken:

Drink je alcohol?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoe regelmatig?

• Dagelijks
  • Om de dag
  • 2x per week
  • Wekelijks
  • 1x per 2 weken
  • Maandelijks
  • kwartaallijks
  • Jaarlijks
  • Nooit

0 stemmers

Zou je het een afknapper vinden als je partner niet drinkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zou je het een afknapper vinden als je partner meer dan 2x per week drinkt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind jou mbt dit onderwerp wel een beetje over het paard getild.

14 likes

Jonge wat trek je nou aan een dood paard

7 likes

Gaat achteruit als een hollend paard dit.

2 likes

Awww ik zie nu voor me hoe de spinnen vol vreugde heen en weer trappelen van “yessss eten dankjewel baasje hmm lekker gekookt :plate_with_cutlery::plate_with_cutlery:

13 likes

Haha lekker bougie = bourgondisch? :joy: Ik heb nog nooit iemand dat horen zeggen.

Als je zwaar verkouden bent, hoeveel dagen ben je dan niks waard als je geen pijnstillers gebruikt (je ligt vrijwel alleen maar op de bank/in bed)?

• Ik functioneer prima, ook als ik zwaar verkouden ben
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

0 stemmers

Prima is het niet, maar ik ben dan vaak wel een aantal dagen eeeigenlijk te ziek om echt goed te functioneren, maar niet ziek genoeg om thuis te blijven

24 likes

Ja dit hoor je heel vaak! Dat mensen wel gewoon blijven werken. Ik voel me daar echt te slap voor dan hoor, opstaan en lopen is soms al te veel moeite. Alsof ik griep heb, maar zonder de koorts.

1 like

Verkouden blijf ik niet voor thuis, maakt niet uit hoe verkouden. Maar ik had nu bijvoorbeeld een hele grote holteontsteking en grote koorts, en dan blijf ik wel thuis. Maar zodra ik de koorts en ontstekings symptomen niet meer had ben ik weer gaan werken, al kan ik nog niet ademen door mijn neus van de verkoudheid.

1 like

Nee met koorts werken doet niemand hier (hopelijk).

Hmm ik denk dat ik standaard ontstekingen heb als ik verkouden ben? Kan dat? :stuck_out_tongue: En dat snot dat blijft altijd minstens een week komen bij mij. ><

Geen idee of dat kan, haha. Ik heb voor de tweede keer een holteontsteking en wat ik dan altijd heb is

tmi

Dat ik groen snot blijf braken

Zodra dit weg was en ik me energiek beter voelde ben ik weer gaan werken.

Ooh ja maar zo erg dat heb ik ook wel eens gehad idd en dan meld ik me ook ziek. Maar meestal als ik verkouden ben is het niet zoo erg gelukkig!

Als ik zwaar verkouden ben, heb ik vaak ook al koorts. En 9 van de 10 keer komt er ook een leuke holte-ontsteking om de hoek kijken.

Daarnaast ben ik bijna het hele haar door chronisch licht- verkouden

1 like