Stel hier je persoonlijke vraag #3

Misschien is dit wel dezelfde soort vraag als van het WC-papier en het eten van kiwi met schol, negeer dan alsjeblieft m’n vraag. Gister had ik het met collega’s over hoe lang je je broeken draagt en hoe vaak je ze wast. Ik was m’n broeken bijna nooit en ben benieuwd of ik een uitzondering ben.

Hoeveel dagen draag jij dezelfde broek achter elkaar?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Zolang achter elkaar dat ik het niet kan bijhouden.

0 stemmers

Na hoeveel keer dragen was jij je broek?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Ik was m’n broek alleen als hij echt vies is of een vieze geur heeft

0 stemmers

Ik heb maar één broek. Werk in een uniform dus heb hem ook bijna nooit aan, thuis trek ik gelijk een chillbroek aan.

Dus de keren achter elkaar dragen is voor mij iets anders dan anderen denk ik.

1 like

Voor de mensen die voor een hormoonspiraal hebben gekozen i.p.v. een koperspiraal: waarom?

Ik heb straks een afspraak bij de huisarts voor een spiraaltje. Maar twijfel nog tussen die twee.

En welke nadelen heb je ondervonden? Deed het plaatsen pijn?

Ik wil het eigenlijk puur proberen voor een beter libido, want die van mij is nu echt -836483. Heeft iemand gemerkt dat dat beter wordt in vergelijking met de pil?

Ik draag vrijwel nooit twee dagen achter elkaar dezelfde broek. Soms wel meerdere keren per week, maar dan met een dag ertussen. En ik was mijn broeken meestal na 2 keer dragen, onder anderen omdat ze dan uitlubberen. We hebben ook een vaste wasdag thuis, dus als ik een broek gedragen heb wordt hij altijd die week ook gewassen.

2 likes

Ik heb geen ervaring met de hormoonspiraal maar wel met de koperspiraal. En mijn menstruatie werd een miljoen keer pijnlijker. Ik ging echt kapot. Een vriendin van mij had hier ook last van en het is volgens mij wel een bekende bijwerking van de koperspiraal.

1 like

Er is ook een spiraaltjes topic, zou even kijken of je vragen daar ook al staan!

1 like

Ik heb een hormoonspiraal, nu voor 2e keer.
1 van de bijwerkingingen bij mij is een uitblijvende/geen menstruatie, dat is top. Aangezien ik ongesteld worden/zijn onhandig vind, heeft dit spiraal met deze mogelijke bijwerking m’n voorkeur.

2 likes

Ja dat is bij mij inderdaad ook zo! Maar soms lees ik hier dingen waarbij het lijkt alsof het gewoon ‘rustig’ is op het werk en dat iemand dan echt niets te doen heeft. Maar misschien heb ik dat verkeerd opgevat.

Had je daarvoor ook al last van een pijnlijke menstruatie? Want ik heb namelijk nu totaal geen last, ‘vergeet’ zelfs dat ik ongesteld ben. Dus als dat iets erger wordt vind ik dat niet erg, maar zoals jou wil ik absoluut niet meemaken.

Ik heb ook een koperspiraal. In maart heb ik hem 4 jaar. De eerste maanden( zo’n 4)is je menstruatie pijnlijker, daar moet je ff doorheen. Daarna wordt je menstruatie gewoon normaal. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat Mn laatste menstruaties steeds langer worden maar dat is waarschijnlijk niet de oorzaak van de koperspiraal.

1 like

Volgens mijn leidinggevende in het ziekenhuis komen ongeplande zwangerschappen vaker voor met een koperspiraal

Ik heb dat wel eens hoor! Als ik een paar uur geen klant heb of er valt een grote klant uit en de salon gewoon netjes is heb ik ook niks te doen. Dan ga ik forummen of Netflix kijken of zo. Is wel anders dan een kantoorbaan natuurlijk.

1 like

Dat is wel grappig want mij werd in de abortuskliniek de koperspiraal aangeraden als volgende anticonceptie door de arts.

1 like

Ik ben net geweest bij de assistente die voorlichting heeft over anticonceptie. Heb gekozen voor de mirena. Alleen de huisarts moet nog goedkeuring geven.

Vind het best spannend. Zit al echt 10+ jaar aan de pil. Ik ben benieuwd naar de veranderingen die ik eventueel krijg.

Hmm apart dat dat zo verschilt

combinatie: condoom én pil

4 likes

Mijn moeder in haar huis ja :woman_shrugging:

Ik gebruik book database voor al mijn boeken! Superhandig (het heet BookDB)

Je voert ze handmatig in dus dat ze er niet instaan is geen probleem :stuck_out_tongue:

1 like

Het is wel een klus maar ze kan zo veel of weinig erover toevoegen als je wil. Ik heb destijds gewoon 1 of 2 rijen per dag gedaan en toen was ik binnen twee weken klaar :’) En zodra ik een nieuw boek kocht, gelijk invoeren