Stel hier je persoonlijke vraag #3

O ik vind dat niet raar! Dat droogt inderdaad veel lekkerder af. Maar volgens mij houden inderdaad de meeste mensen van hele zachte fluffy handdoeken. In mijn vorige huis hing ik ze ook altijd te drogen ook al had ik een droger. Maar ik heb daar nu helaas de ruimte niet echt meer voor

1 like

Heb jij een swapfiets?

• Ja
  • Nee
  • Een watfiets?

0 stemmers

1 like

Ik erger me kapot aan die dingen, ze zijn ooooveral :mad:

(ja nutteloze onzinnige ergernis, ik weet het haha)

8 likes

Ik deel je ergernis ook echt 100% haha ze zijn inderdaad echt overal. Er zijn zelfs swapfiets winkels :sob:.

1 like

Wat doe je liever?
Het aantal personen waarvan je bedden moet verschonen/de afwas moet doen is niet relevant en bij beide taken gelijk.

• Bedden verschonen
  • Afwas doen

0 stemmers

Ik heb dat een paar jaar geleden niet gedaan en voel me er nog steeds een beetje lullig over… en nu ik zelf een stagiaire begeleid mag ik HOPEN dat ik iets krijg aan de eind van de rit haha want het is echt veel werk!

2 likes

Sam van de Aldi!!!

1 like

Uiteraard, maar hoe jij jouw intelligentie ziet is ook subjectief. Het zegt niet dat het zo is, maar ik was benieuwd hoe mensen zich voelen.

Optie 3: de enige manier om een krentenbol te eten.

En nu heb ik zin in een krentenbol met kaas. Gaat op de lijst met wat ik allemaal ga kanen als ik rond kerst in NL ben :smiley:

7 likes

Haha I love hoe alle polls met 2 vragen de laatste tijd zo bijna 50/50 zijn

4 likes

Ik vind mezelf gemiddeld slim eigenlijk. Heb alleen het idee dat ik in een paar dingetjes meer uitblink dan gemiddeld, maar wiskunde/rekenen ben ik juist echt een drama. Dat zit zwƔƔr onder het gemiddelde ivm dyscalculie.

2 likes

Vroeger deed ik wel eens schuddebuikjes over pindakaas dat was echt fantastisch.

Verder vind ik krentenbollen sowieso niet lekker, met of zonder kaas en mijn handen vouw ik mijn linkerduim over rechts, andersom voelt ook heel onnatuurlijk. Wel grappig dat t precies 50/50 is haha

1 like

Ik doe ze 5 minuten in de droger, dan worden ze toch zacht maar verbruik je weinig stroom.

Ik zou dan gewoon bonbons of iets meenemen voor alle collega’s en niet specifiek om alleen die ene begeleider te bedanken aan wie je geen zak hebt gehad, een behandeling van niet meer en ook niet minder dan de rest

4 likes
  • Ik heb (wel eens) geld geleend om een auto te kopen.
  • Ik heb mijn auto (altijd) meteen volledig betaald.
  • Ik heb nog nooit een eigen auto gehad.
  • Ik heb altijd een lease-auto/auto van het werk gehad.

0 stemmers

• Ik vind het altijd prima om geld te lenen om een auto te kopen.
  • Als ik geen groot budget heb, vind ik het geen probleem om geld te lenen zodat ik meteen een degelijke auto kan kopen.
  • Als ik geen groot budget heb, koop ik liever een hele goedkope/oude auto dan dat ik geld moet lenen.
  • Ik zou helemaal nooit geld lenen om een auto te kopen.

0 stemmers

Voor diegenen die al geleend hebben om een auto te kopen:

• Ik wilde een luxere auto dan ik op dat moment kon betalen (= ik had een prima auto kunnen kopen zonder lening, maar wilde liever een sportievere, grotere of specialere auto).
  • Ik wilde een degelijkere auto dan ik op dat moment kon betalen (= ik had een goedkope auto kunnen kopen, maar wilde liever minder risico op onvoorziene kosten, een jongere auto en/of een auto met minder kilometers op de teller).
  • Zonder lening had ik geen auto kunnen betalen.
  • Ik wilde niet aan m’n spaargeld zitten/m’n reserves niet opgebruiken.
  • Anders?

0 stemmers

Als een lening van 800 bij mn vader ook telt als lening. Had op dat moment heel weinig spaargeld, en echt een auto nodig voor werk.
(2 uur reistijd enkele reis, + nog 25 min lopen vanaf bushalte, en met de auto 45 min)
Was geen luxe auto, en ook binnen 3 maanden weer afbetaald.

1 like

Als ik in een nieuw gezelschap kom…

• Stel ik mezelf voor
  • Wacht ik tot iemand anders zich aan me voorstelt
  • Hangt het af van het gezelschap

0 stemmers

Aan wie schrijf je dan toe dat ze in de weg staan? Het lot? :stuck_out_tongue:

Lijkt me dan op z’n minst een combinatie van eigenaars + het idee dat wat je huurt/leent niet van jou is. Maar volgens mij is je punt niet echt wiens schuld het is, gewoon dat die dingen er staan. En dat er dan Swapfiets op staat maakt dus dat jij specifiek Swapfiets-fietsen gaat haten, dat snap ik dan weer wel.

1 like

Zou je zelf je fiets wƩl laten repareren als je goedkoper uit bent met nieuw?

Ik niet namelijk, krent als ik ben

Zeker, lig heerlijk in een warm bed.

22 likes