Heb een vriendin dus de kans was wel groter geweest, maar zij heeft maat 36 en ik 39🙈
verkrachtingsfantasie bijna een contradictio in terminis. Ik zou het eerder omschrijven als gedomineerd worden
je bedoelt dat gedomineerd worden niet kan zijn zoals jij omschrijft? Wel toch?
@anon46421473 Het is ook wel een klein beetje verwarrend. In je eerste post staat ‘je wordt niet echt verkracht, je hebt zelf de controle.’ En daarna zeg je ‘tegen je wil in seks hebben’. Dat zijn voor mij wel twee heel verschillende dingen.
Vind die termen zo ontzettend vies, hahaha.
nee maar wat jij als die fantasie ziet is gewoon een vorm van dominantie
verkrachting = het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam
dus door het feit dat je wilt dat het gebeurt maakt het bij definitie geen verkrachtingsfantasie meer maar een vorm van dominantie
kwalijke term hoe dan ook
omdat het qua term en betekenis niet klopt als je het wilt =/= verkrachting. En het is best een heftig concept dus dan vind ik het schadelijk als mensen het op een foutieve manier gebruiken in deze context.
niet voor niets staat de erotische rape tussen aanhalingstekens in jouw citaat, dat zegt al genoeg denk ik
@anon46421473 het staat tussen de “” omdat het geen echte rape is zo las ik het. Ik heb hetzelfde bij jou haha, lijkt me een clear case haha maar oke.
haha ja
hoe dan ook, ~ hoe we het ook noemen ~, ik heb het zelf meegemaakt van beide kanten en vond het altijd heel leuk maar kan het echt alleen met iemand die ik MEGA vertrouw
en het is ook een ding waar veel vrouwen over fantaseren, heeft vaak te maken met het verlangen naar het feit dat iemand je zo graag wilt dat hij/zij zich niet in kan houden als ik het goed onthouden heb
Ik zie de maanden (en ook de dagen van de week) in een soort ovaal haha. Hij loopt niet helemaal door tot het einde, lastig te omschrijven.
Ik zie je maanden in een soort van slinger, een S-vorm ongeveer.
Dit heeft trouwens ook een naam: synesthesie
Mijn cirkel gaat andersom dus tegen de klok in jan - feb enzv, en bestaat voor iets minder dan de helft uit september-december Blijkbaar vind ik dat gedeelte van het jaar lang duren.
Een jaar zie ik als een ovaal en januari zit rechts onder. En ook kleuren per kwartaal die in elkaar overlopen dus niet dat geel en blauw naast elkaar zit maar van geel naar groen naar blauw bijvoorbeeld.
Ik heb het niet echt met landen, wel sommige letters, cijfers, mensen en dagen van de week die kleuren hebben
Wie kent dit liedje van vroeger:
Olé olé
Ik ben een fee
En ik werk in een toverstaffabriek
Op een dag kwam Merlijn en hij zei tegen mij: Tover nu je linkerhand* erbij
(Dan moest je met het eerder genoemde lichaamsdeel gaan zwaaien en dit werd heel vaak achter elkaar gezongen en dan stond je uiteindelijk heel debiel op 1 been)
- Ja
- Waar heb je het over
0 stemmers
De dagen van de week zie ik in een ovaal. Maandag begint rechts onderin
De maanden zie ik in 2 rechte lijnen. Jan tot juni op de eerste lijn van links naar rechts. Juli tot december op de 2e lijn van links naar rechts
Ik heb niet dat ik landen zie als kleur, maar wel mensen die ik ken. Hen associeer ik met een kleur
Haha ik kon het echt niet uitleggen dus heb het even in paint gemaakt. Heb de dagen niet volledig uitgeschreven omdat ze in mijn hoofd niet als tekst staan maar meer als gevoel ofzo? Dat kan ik niet goed uitleggen. Of meer als puntjes ofzo.
Lijkt een beetje op een maan zie ik! Maar ik heb dus wel duidelijk meer ruimte tussen de eerste dagen van de week dan de laatste dagen.
En dit zijn de maanden in mijn hoofd:
Hahaha was nog best lastig om dit te maken. Deze vormen zie ik al mijn hele leven zo in m’n hoofd, gek om dat ineens ‘uit’ mijn hoofd te doen ofzo.
Hahaha echt grappig dit.
Ik zie landen als lettertypes. USA zijn vette blokletters, Scandinavische landen modern en sleek, mediterraanse landen mooie cursieven, China is afgerond bol, Nederland is Calibri lekker standaard.
Ja hahaha echt debiel eigenlijk, maar voor mij zo logisch!
Haha ik zie gewoon de week als een horizontale lijn en de maanden als een verticale lijn. Zo gek hoe iedereen dat anders ziet.