Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik mocht nooit gaatjes van mijn moeder die ze zelf wel had (maar nooit oorbellen droeg) :frowning: Vond ik toen heel jammer, nu mis ik het niet.

Helaas pakken sommige dingen in de praktijk soms wel anders uit dan je zou willen en zijn de mogelijkheden niet altijd ideaal.

Ben nog bezig maar Engelse Taal en Cultuur

1 like

Pedagogische wetenschappen en werk nu als orthopedagoog

2 likes

Mijn moeder en ik hebben allebei gaatjes, maar ik kreeg ze als baby al (geen idee hoe oud precies, maar op de foto’s van mijn eerste verjaardag heb ik kleine knopjes in), dus dat was voor mij geen bewuste keuze.

Hier is ook een topic over met heel veel antwoorden! :slight_smile:

1 like

Ik had op m’n 21e m’n master in m’n pocket… erna wat lopen aanklooien en ben nu langzaam bezig met een 2e studie naast mijn werk. Vind het wel lekker! Zolang ik voor m’n 30e met deze studie klaar ben vind ik het wel best allemaal :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat voor wenkbrauwen heb jij?

  • 1.1/1.2/1.3
  • 1.1a/1.2a/1.3a
  • 1.1b/1.2b/1.3b
  • 2.1/2.2/2.3
  • 2.1a/2.2a/2.3a
  • 2.1b/2.2b/2.3b
  • 3.1/3.2/3.3
  • 4.1/4.2/4.3
  • 5.1/5.2/5.3
  • 5.1b/5.2b/5.3b

0 stemmers

Ik studeer volgend semester af. Heb dan 5 jaar over mijn bachelor gedaan ipv de nominale 3 jaar. Dit wegens ziekte, ik weet dat ik er niks aan kan doen, maar voel mij toch wel gefrustreerd over de situatie. Ik had het liever anders gezien.

@Briseis haha leuke poll, denk hier regelmatig ook over na! Mijn moeder heeft geen gaatjes en ik mocht ze ook niet voor mijn 16e, ze had nog liever dat ik een wenkbrauw piercing nam dan gaatjes haha.

2 likes

Heb gekozen voor “niet mijn zaken”, maar ik zou het eerder niet zeggen omdat me lijkt dat ze het zelf ook kunnen zien in een spiegel en er misschien mensen nog dichterbij staan (ouders/partner) die er eerder iets van zouden zeggen. Misschien is het wel een onzekerheid van ze en ik zou het niet subtiel kunnen brengen denk ik.

1 like

Zijn jullie ouders modebewust?

  • Ja zeker! Ze zien er modieus uit voor hun leeftijd
  • Nee, mijn ouders zijn een ANWB-koppel
  • Ik zou mijn moeder kunnen opgeven voor Hotter Than My Daughter
  • Gewoon nee

0 stemmers

Hehe ik shop vaak voor mn moeder

Mijn stiefmoeder wel. Maar mij stiefvader, vader en moeder allemaal niet zo. Ze zien er wel altijd gewoon leuk en netjes uit, dat dan weer wel.

Deze poll kwam trouwens n.a.v. @Krabsalade haar post van Kakhiel ( https://www.kakhiel.nl/posts/43600-20-foto-s-van-mannen-die-dood-willen-tijdens-het-shoppen-met-hun-vrouw?fbclid=IwAR3ba9f8MZKJuM-6wyUcXIqYVZOsr3KdptPxn6ZfnP_vuta-5ah9BgP8RNo )
Ik ging echt stuk maar zie mijn vader dit zooo niet doen. Hij houdt heel erg van shoppen :crazy_face:

5 likes

Wow ik heb nu zo vaak gaatjes gelezen dat het helemaal raar klinkt in mijn hoofd

gaatjes gaatjes gaatjes gaatjes

Wat een vaag woord.

6 likes

Ik wist eigenlijk niet eens dat er vrouwen waren zonder gaatjes. Lijkt me ook interessant om dit te pollen met piercings en tattoos

En @Xiomara het verschilt heel erg. Mijn vader heeft maar 1 setje kleding (spijkerbroek en sweater) en die draagt hij gewoon 3 jaar lang elke dag tot het uit elkaar valt. Dan koopt hij zelfde setje opnieuw. En over mijn moeder grappen we altijd dat ze een abonnement heeft op de zalando, omdat ze elke dag een box krijgt (ook van andere webwinkels). We zeggen niet meer “er is een pakketje voor je!” maar “je pakketjes zijn er.” omdat het gewoon op dagelijkse basis is.

Doet me ook nog even denken aan de geld discussie. Ik schaam me voor m’n lage inkomen en hoe goed ik het daarmee red omdat m’n ouders echt op me neerkijken met m’n baan en bijbehorende inkomen en me altijd hebben gewaarschuwd voor mijn huidige situatie. Ik vind het stiekem best fijn in plaats van altijd maar die meer meer meer mentaliteit. Ik red me wel met m’n mini salarisje.
Dit wou ik allemaal gewoon even kwijt omdat ik hier zelf veel over na denk.

7 likes

Met stukjes?? Stukjes wat?

8 likes

Mijn ouders hadden beide gaatjes maar droegen nooit oorbellen. Ik heb daardoor jaren gedacht dat sommige mensen met gaatjes in hun oren geboren werden en andere niet. En erg dat ik het vond dat ik bij de groep zonder oorbelgaatjes hoorde :sweat_smile:

29 likes

Zouden jullie gaatjes laten schieten bij je baby?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Vinden jullie baby’s met gaatjes iets voor sjonnies?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Het lijkt mij nl. super schattig maar mn vriend vind het zielig, alsof je een tattoo bij een baby zet, en voor aso’s. Ik heb zelf als baby gaatjes gekregen en altijd blij mee geweest, ik denk niet dat ik dat later nog had laten doen

1 like

Ja ik vind dat echt iets voor aso’s idd. Waarom niet wachten tot je kind 7 jaar is en het zelf kan beslissen?

4 likes