Awh neee wat superstom van die jongen om dat te zeggen en wat verdrietig dat dat je zo bijgebleven is!!! Ik wou echt dat mensen zich beseften wat de impact van wat ze zeggen is aaah ik word er helemaal een beetje boos van </3.
Ik vind overigens ook alle oogkleuren oprecht prachtig (en ik vraag me af of er mensen met lelijke ogen bestaan???), maar ik heb wel echt een zwak voor bruine/zwarte ogen en ik wilde als kind stiekem zelf ook altijd het liefst donkerdere ogen dan ik heb, donkerder groen of juist echt bruin. In mijn omgeving hebben de meeste mensen bruine ogen en ik heb het altijd zooo raar en stom gevonden dat zij helemaal idolaat zijn van lichte ogen, alleen omdat het minder voorkomt.
Ik heb trouwens wel gestemd op een optie die ook bij mij zou passen. Ik vind rood haar heel mooi, maar ik weet vrij zeker dat het er niet oké uit zou zien bij mij. En ik vind blond haar bij anderen heel leuk, maar ik denk dat ik een enorme identiteitscrisis zou krijgen als mijn haar lichter zou zijn dan kastanjebruin!