Stel hier je persoonlijke vraag #3

Haha, dat was niet eens in mijn hoarderbrein opgekomen omdat ALLE opties voor mij opgaan :sweat_smile:
Ik dacht: misschien kan ik de minst populaire categorieĆ«n voorzichtig aan wegdoen…

2 likes

Met dank aan mevrouw Kondo heb ik wel echt heel veel papierzooi weggegooid. Ik kan het je zeker aanraden!

Bepaalde dingen vind ik wel echt leuk om te bewaren (verhaaltjes en bepaalde boekverslagen bijvoorbeeld).

Wanneee je bijna les bewaart, maar niks kan vinden. Welcome to my life

2 weken terug nog toen mn beste vriendin vertelde dat ze zwanger was.

Ik houd niet van kinderen/babies dus het was nogal een shock voor ons allebei dat ik er van moest huilen van vreugde.

11 likes

hoi kom ik met mn clichƩs,

maar ik heb super veel spijt van alle dingen die ik wilde doen maar niet heb gedaan, veel meer dan van alles dat ik wel heb gedaan. Behalve roken dan, dat was de allerdomste fout die ik ooit heb gemaakt.

10 likes

Bekender dan ze zouden moeten. Had ooit eens mot met die zanger toen hij met een vriendin van me ging. Sukkel.

2 likes

Maar de zanger staat over het algemeen wel bekend als een dick ook :joy:

2 likes

Ja, hij werd alleen boos toen ik dat in zijn gezicht zei :woman_shrugging:t4:

4 likes

Ik ben even benieuwd: deed jij vroeger mee aan Sint Maarten? (sorry hij stond op anoniem dus moest ff opnieuw)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nee maar wel 3 koningen (want kom uit Brabant en bij ons deden ze geen Sint Maarten)

8 likes

Huh hoe dat dan, ze komen uit de USA toch? Hoe kom je dan in contact met zo iemand (ben niet nieuwsgierig hoor… … :stuck_out_tongue: )

Ik wist trouwens niet dat die zanger zo bekend staat, weet alleen wel z’n naam omdat hij meedoet met een liedje van een andere band (stick to your guns :smiling_face_with_three_hearts: ), Terror heb ik eigenlijk nog nooit naar geluisterd :thinking: Ben nu wel benieuwd, ga het opzoeken.

1 like

Ja vorige week nog, toen ik het hartje van die kleine parasiet in mn buik zag kloppen bij de 12 weken echo!

30 likes

Geen enkele band begint groot he :wink: Die sliepen ook gewoon op de vloer bij mensen tijdens hun eerste tours.

2 likes

Oh grappig hoe dat zo verschilt! Ik ben zelf ook niet heel erg van Terror maar heb ze wel regelmatig gezien op festivals of omdat ik eigenlijk kwam voor de support act :’) maar gebaseerd op het publiek wat ze trekken en hun plaats op posters meestal denk ik dat ze wel als een grote naam binnen de scene beschouwd kunnen worden?

Toen ik na 100 km te wandelen in 23,5 uur eindelijk aankwam (Dodentocht). En dan niet een paar traantjes uit je ooghoek, maar echt zo’n ugly cry van geluk, opluchting en ontlading. Zoveel emoties.

13 likes

Wow ik ben best wel verbaasd over deze uitslag? Bij ons was het echt een grote happening en deed iedereen elk jaar fanatiek mee

2 likes

Blond met blauwe ogen maar heb ik ook al.

1 like

Ja klopt!
Volgende maand 3 jaar na haar verloving, half jaar later was het over en nu dus 2,5 jaar verder heeft ze een huis gekocht met dr vriend en verwachten ze hun eerste kindje. Zo fijn :blush:

21 likes

Mijn tandenborstel zou ik met niemand delen en ik zou van niemand anders een tandenborstel willen gebruiken. Dan liever geen tanden poetsen.

27 likes

Dit vind ik echt zo goor. Bij al deze dingen zou ik liever met niemand delen :grimacing: Alleen het glas gaat nog.

8 likes