Stel hier je persoonlijke vraag #3

Haha sorry! Ja gewoon van die zakjes met ‘karamel’ smaak. Het smaakt niet naar karamel.

1 like

Ja, echt schijt irritant de laatste tijd!

Ja dat is dus het ding haha, er zijn twee verschillende genres die allebei hardcore heten. Volgens mij zou je dit ‘officieel’ hardcore punk moeten noemen maar in de ‘scene’ wordt het gewoon hardcore genoemd haha. En dat heeft dan ook nog heel veel subgenres maar dat is weer een heel ander verhaal :’)

4 likes

Hahaha Nescafé dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Aiii, ik ben de enige die gestemd heeft op Woede, maar dat ligt het dicht bij Enorme Frustratie…

1 like

Ooh haha dit wist ik echt niet! Dacht dat je hardstyle en hardcore bedoelde haha, verkeerd begrepen dus

1 like

Queen:

• Beste band ooit
  • Goed, maar niet beste ooit
  • Niet mijn smaak, veel plezier ermee
  • Ew nee (en ik beloof mn account nu te verwijderen en me te gaan schamen in een hoekje)
  • Ew nee (oké ook een nee zonder mijn judgement)
  • …Elisabeth?

0 stemmers

(Net naar Bohemian Rhapsody geweest in de bios en zit nog op een mega Queen high :heart:)

9 likes

Hahahahaha ik ga stuk

Ah wat jammer dat je zo’n nare stageperiode gehad hebt!

Ik heb eigenlijk geen idee! Er is wel een Engelae Wikipedia pagina voor elektronische hardcore, en ik denk dat tegenwoordig dingen altijd wel naar het buitenland zullen verspreiden, maar heb wel het idee dat het minder groot is inderdaad. Denk dat je wel gelijk hebt dat de punkvariant op de meeste plekken voor de hand liggender is. En ik weet ook niks over de elektronische variant :see_no_evil: Volgens mij is gabber een soort subgenre binnen hardcore in plaats van de definitie van, maar daar moet je me niet op vastpinnen :sweat_smile:

1 like

Ik denk in NL ook alleen aan de punk variant. Opzouten met die andere tyfus herrie.

7 likes

Bij mijn oma kreeg ik op erg vroege leeftijd (11/12 jaar ofzo) al koffie. Of nja meer opgeklopte melk met een beetje koffie en 3 scheppen suiker haha.
Dat vind ik nog steeds erg lekker, maarja niet heel gezond ofzo. En sinds een jaartje of 2 drink ik dagelijks zwarte koffie.

1 like

Ik was een keer in het weekend 's middags met mijn vriend in de slaapkamer aan het seksen en toen hoorden we ineens zo’n grommend geluid. Zat er echt in de hoek van de slaapkamer zo’n random kat uit de buurt ons strak aan te kijken met zo’n gezicht: :expressionless:. Zo awkward. Sindsdien doen we wel de deuren dicht als we spontaan besluiten naar boven te gaan (komt niet heel vaak voor overigens).

20 likes

Heb je misschien voorbeelden van die verschillende stijlen? Ik weet echt niets van dit genre maar ik ben wel geïnteresseerd!

1 like

O ja het is wel echt heel verschillend! Alsnog totaal niet mijn muziek maar ik vind het wel ‘nuttig’ om in te zien dat het niet allemaal dezelfde ‘terrorherrie’ is. Die link is ook supergoed inderdaad! Wel interessant om te merken dat het ook echt fysiek effect op me heeft, haha. Ik word echt ongemakkelijk/zenuwachtig/agressief van die meer minimalistische dingen zonder melodie. Wat is jouw favoriet?

Edit: dit bijvoorbeeld maakt me gewoon echt fysiek naar https://www.youtube.com/watch?v=xLyusPnkMyU&feature=youtu.be

1 like

O ja dat kan ik me ook wel weer voorstellen! Dat je helemaal opgaat in dat ritme. Maar het is niet aan mij besteed inderdaad.

1 like

Ja die zou ik wel als flink bekend beschouwen inderdaad! Zat nog te twijfelen of ik niet iets van Terror als voorbeeld zou geven in plaats van Knocked Loose maar dat leek me weer extra verwarrend :’)

1 like

Wat bewaar jij uit onderstaand lijstje? Ik kon helaas niet meer bedenken.

• Papierwaar basisschool (schriftjes e.d.)
  • Papierwaar middelbare school (schriftjes e.d.)
  • Speelgoed van vroeger
  • Bonnetjes/garantiebewijzen van dure items (>1 jaar na aankoop)
  • Knipsels (tekst/plaatjes)
  • Knutselspullen van vroeger (stickers, stempels. Nog bruikbaar)
  • Administratie van >1 jaar oud

0 stemmers

Je hebt de optie niets niet!

Mn moeder bewaart vooral veel van deze dingen van mij :sweat_smile:

7 likes