Stel hier je persoonlijke vraag #3

Heb jij familieleden die je ook als vrienden beschouwt?

• Ja, 1
  • Ja, 2
  • Ja, 3
  • Ja, 4
  • Ja, 5 of meer
  • Nee

0 stemmers

Kan met de meeste goed opschieten, maar echt dingen met hun doen behalve elkaar zien op verjaardagen ofzo doe ik niet echt. Verschil nogal in leeftijd met de meesten en dat merk je toch wel.

1 like

Hmmm nee kan er ook bij denk ik!

Ja dat zorgt er wel voor dat je dan toch meer gescheiden blijft.

Ik heb twee nichtjes die ongeveer mijn leeftijd zijn en daar bof ik wel echt mee!

Ja. Maar het is ook gewoon zo grappig. Ze is een teefje, maar op de een of andere manier heeft ze besloten dat ze plast als een reu. Dus dat gaat heel onhandig met één poot omhoog, dat kan ze eigenlijk helemaal niet zo goed. Maf beest.

3 likes

Ik heb wel een hele goede band met mijn familie (vooral ouders, broer en zus, het gezin zegmaar dus) maar ik vind het wel ver gaan om het te vergelijken met vrienden. Ik vertel mijn vrienden toch wel meer over mijn leven denk ik. Maar dit komt ook omdat mijn familie (streng)gelovig is en ik daardoor niet alles tegen hen wil zeggen omdat ik altijd gelijk een berg kritiek over me heen krijg. Maar ik zou zeker niet zonder ze kunnen.

1 like

Ik weet niet. Zou het? Als ze zit te poepen zit ze mij juist altijd heel strak aan te kijken.

2 likes

Toen wij thuis nog een hond hadden keek ik hem wel altijd aan ja omdat ik vond dat hij zo droog/ongemakkelijk keek, vooral tijdens het poepen :’)

2 likes

Ik kijk altijd weg omdat ik niet wil dat mijn hond zich ongemakkelijk voelt ofzo. Maar als ik op de wc zit met de deur open gaat hij er wel altijd voorzitten en mij aankijken totdat ik klaar ben :cautious:

21 likes

Ja, zo had ik dit ook begrepen!

Ja mijn zusje en nichtje zijn twee van mn beste vriendinnen, bof ik echt mee!

1 like

Ik heb er ong 170, en het idee dat dat nog best weinig is… Ik ben trouwens helemaal niet actief op LinkedIn: ik zet er eigenlijk nooit iets op en voeg zelf bijna nooit iemand toe.

629 blijkbaar. Had eigenlijk geen idee dat het er zo veel waren. Heb wel een tijdje zo ongeveer iedereen geaccepteerd die me toevoegde dus ik denk dat het daardoor komt.

Hahha oh ik ben de enige

Ik heb ook 450 connecties maar doe er helemaal niks mee. Het is voor mij een soort online CV. Ik ben wel benieuwd naar de mensen die het wel gebruiken.

Waar gebruik jij LinkedIn voor?

• Als online CV
    • Voor vacatures
    • Je netwerk updaten over je werk
    • Bijhouden wat je netwerk doet
    • Anders…

0 stemmers

Kan ie meerkeuze? :stuck_out_tongue:

1 like

Yes, gedaan!

1 like

Ik heb het wel, maar doe er eigenlijk helemaal niks mee.

1 like

Ik gebruik het echt als chat box met 1 specifieke oud klasgenoot. We hebben elkaar ook of Facebook. Maar toch altijd LinkedIn contact

1 like

Ik klets altijd met iedereen, maar soms zeg ik gewoon hey alles goed bla bla en dan probeer ik een beetje te peilen of de ander zin heeft om te kletsen of niet!

1 like