Ik weet niet. Zou het? Als ze zit te poepen zit ze mij juist altijd heel strak aan te kijken.
Toen wij thuis nog een hond hadden keek ik hem wel altijd aan ja omdat ik vond dat hij zo droog/ongemakkelijk keek, vooral tijdens het poepen :ā)
Ik kijk altijd weg omdat ik niet wil dat mijn hond zich ongemakkelijk voelt ofzo. Maar als ik op de wc zit met de deur open gaat hij er wel altijd voorzitten en mij aankijken totdat ik klaar ben
Ja, zo had ik dit ook begrepen!
Ja mijn zusje en nichtje zijn twee van mn beste vriendinnen, bof ik echt mee!
Ik heb er ong 170, en het idee dat dat nog best weinig is⦠Ik ben trouwens helemaal niet actief op LinkedIn: ik zet er eigenlijk nooit iets op en voeg zelf bijna nooit iemand toe.
629 blijkbaar. Had eigenlijk geen idee dat het er zo veel waren. Heb wel een tijdje zo ongeveer iedereen geaccepteerd die me toevoegde dus ik denk dat het daardoor komt.
Hahha oh ik ben de enige
Ik heb ook 450 connecties maar doe er helemaal niks mee. Het is voor mij een soort online CV. Ik ben wel benieuwd naar de mensen die het wel gebruiken.
Waar gebruik jij LinkedIn voor?
-
- Als online CV
-
- Voor vacatures
-
- Je netwerk updaten over je werk
-
- Bijhouden wat je netwerk doet
-
- Andersā¦
0 stemmers
Kan ie meerkeuze?
Yes, gedaan!
Ik heb het wel, maar doe er eigenlijk helemaal niks mee.
Ik gebruik het echt als chat box met 1 specifieke oud klasgenoot. We hebben elkaar ook of Facebook. Maar toch altijd LinkedIn contact
Ik klets altijd met iedereen, maar soms zeg ik gewoon hey alles goed bla bla en dan probeer ik een beetje te peilen of de ander zin heeft om te kletsen of niet!
Heb jij een vibrator?
- Ja en die gebruik ik (af en toe)
- Ja, maar die gebruik ik niet (meer)
- Nee, hoef ik ook niet te hebben
- Nee, maar ik wil er wel een
0 stemmers
Voor de mensen met een eigen auto, hoe oud is jouw auto?
- 0 tot 5 jaar
- 5 tot 10 jaar
- 10 tot 20 jaar
- Ouder dan 20 jaar
- Ik heb geen auto maar wil wel stemmen
0 stemmers
Niet gekregen.
Ik ben die ene die met Sanne een beautyblog had ooit in een ver grijs verleden.
Als jullie broodjes halen bij de supermarkt uit onderstaande ābakā, hoe pakken jullie het dan:
- Met mijn handen
- Met een tang
- Met het zakje (eventueel binnenstebuiten)
0 stemmers
Als er nog maar enkele broodjes liggen dan met mān hand maar standaard gebruik ik de tang