Stel hier je persoonlijke vraag #3

Dat zou wel leuk zijn want ze is zelf ook tweeling :ok_woman:t3:‍♀

1 like

Jennifer Lawrence?? Wss alleen omdat ik blond haar heb :joy:

Omg same. Maar die is niet blond?

Gisèle Bündchen, Blake Lively, Kristen Stewart, Anna Kendrick.

Snap het van allemaal niet. Volgens mij wel meer qua type dan er echt op lijken.

1 like

Ik vind niet dat ik erop lijk, maar mensen hebben wel eens gezegd dat ik erop lijk of dat ik zo’n type uiterlijk heb.

Samenvatting

image
image
image

2 likes

Charlotte Hope, maar dat heb ik niet heel vaak te horen gekregen (3 keer max).

Een vriendin zei laatst dat ik haar altijd aan Ariël laat denken.

Oke dan.

11 likes

@Rosalind doet mij eraan denken dat ik ook meermaals heb gehoord dat ik op die hysterische oppas uit The Incredibles lijk, hahaha.

11 likes

Ik hoor echt zo vaak die Rikkie van GTST en ik vind haar echt vreselijk :frown:

heb jij thuis ergens een quote hangen/staan/whatever

• ja
  • nee

0 stemmers

Guilty! Heb een letterbord met een quote haha. Geen Xenos-home-is-where-the-heart-is

1 like

Ja, ooit gehad en er staan DVD’s in (terwijl mijn dvd speler het al eeuwen niet doet), maar staat omgedraaid, duik zie de tekst niet.

In hoeveel landen ben jij ZEVEN DAGEN (aangepast) of langer aaneengesloten geweest?
Dus city trips, doorheen reizen, nachtje geslapen etc. telt niet.

• 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
  • 21-25
  • 25-30
  • 30-35
  • 36-40
  • 40+

0 stemmers

1 als Nederland meetelt :sweat_smile: anders nergens

1 like

Natuurlijk telt Nederland mee! Heb je geen behoefte/mogelijkheid?

Ik denk dat je beter aparte getallen als opties had kunnen doen ipv een range. Ik denk niet dat dit veel voorkomt namelijk haha

1 like

Ja dat denk ik ook als ik de resultaten zo zie… ik leef in zo’n wereldreisbubbel geloof ik :roll_eyes:

Wat staat er op??

De gemiddelde vakantie duurt (denk ik) 5, 7, 10 of hooguit 14 dagen. En in het buitenland wonen doen sommige 0 of 1 keer

Oh, bij mijn collega’s en vrienden (en mezelf) duren vakanties toch al snel 3-4 weken, zeker als je ver weg gaat. Ik vind het zelf heel vreemd om 7 dagen naar Vietnam ofzo te gaan.