Stel hier je persoonlijke vraag #3

OKE JONGENS IK PAS M AAN NAAR 7 DAGEN @booklover @matilda @memoria

May we never lose our wonder. Al te lang, maar te lui om een nieuwe erop te doen haha

Hahah sorry :kissing_heart:

1 like

Op hoeveel stond ie eerst dan?

1 like

Ik hou van kaarten met quotes erop. Dus die heb ik denk ik een stuk of 50 :zipper_mouth_face:. Ik wissel wel af.

Dit soort kaarten dus.

22 likes

“It’s everyday bro” (een quote uit Jake Paul’s enorm goede nummer) op een lightbox :joy:

4 likes

Ja schuldig! Het is er 1 van Harry Potter. Ik kon het niet laten (en ben er stiekem nog steeds heel blij mee) :no_mouth:

Ik googlede maan om een beeld te krijgen en was gewoon 2 minuten lang in de war waarom ik alleen maar foto’s van de echte maan kreeg :woman_facepalming:

16 likes

Maar achteraf soms toch weer spijt
‘Waarom kon ik ook niet wachten?’ haha

2 likes

Ja!!! Bijvoorbeeld als iemand heel erg ziek is dan moet ik verderbladeren of hij/zij later nog in leven is :cry::cry::cry:

2 likes

Jawel toch? Of iig is ze blond geweest Jennifer_Lawrence_in_2016

Jazeker “Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand” - Herman Finkers
 In het toilet :rofl:

9 likes

Ja ik ben niet helemaal een goede richtlijn, maar ik doe 3 full body trainingen per week en daar werd dit dus aangegeven!

1 like

Wij gingen vroeger nooit op vakantie omdat mijn ouders geen behoefte en geld hadden, ik ben nu 2x een weekje in Belgie geweest met schoonfamilie. Ben wel aan het sparen met mijn vriendin maar ik denk dat 2 weken veels te duur wordt voor ons😅

1 like

Ik kan me nooit concentreren op een boek of film of serie als ik niet weet hoe het afloopt. Ga er dan bijna scannend doorheen, omdat ik wil weten hoe het afloopt. Als ik het einde weet, kan ik me veel beter focussen op het verhaal en hoe het geschreven/gemaakt is. Ben dus denk ik vooral gewoon heel nieuwsgierig haha

6 likes

Welke kleur heb je op je nagels?

• Zwart
  • Wit
  • Grijs
  • Donkerrood
  • Felrood
  • Donkerroze
  • Lichtroze
  • Nude
  • Lichtblauw
  • Donkerblauw
  • Lichtgroen
  • Donkergroen
  • Oranje/Peach
  • Geel
  • Paars
  • Glitter
  • Niks

0 stemmers

Heb net een hand mat zwart. Wachten tot die droog is en dan de andere hand!

Net ff snel een Buzzfeed testje gedaan :stuck_out_tongue: maarja ik vind vrouwen wel aantrekkelijk en heb wel seks met vrouwen gehad maar vind de seks zooo onbevredigend en heb ook nooit lustgevoelens voor vrouwen. Dus bijna 100% hetero zou ik wel zeggen

1 like

Ik heb ook snel zo’n testje ingevuld er daar kwam uit dat ik meer homoseksueel dan hetero zou zijn. Nooit geweten van mezelf.

Ik heb ook die test gedaan en volgens dat ben ik 50% hetero/gay, maar ik weet van mezelf dat ik me wel vaker aangetrokken voel tot mannen dus ik heb toch 2 gekozen.
Overigens heb ik het probleem dat ik totaal niet kan flirten met vrouwen of ĂŒberhaupt weet hoe ik een gesprek moet aanknopen. Ik heb ook geen vrouwelijke vrienden, omdat ik me minder snel open durf te stellen.
Dusja, ik identificeer wel als biseksueel, maar in de praktijk komt er niet zo heel veel van omdat ik me dan net een ongemakkelijke tiener voel.

2 likes