Stel hier je persoonlijke vraag #3

Zondag pas en ik kan echt niet wachten! :sob:

1 like

Ik wacht altijd tot de grootste drukte voorbij is, want dan heb ik de bios voor mezelf hier. :smile:

4 likes

Morgenavond! :smile:

1 like

Oooh! Dat kan ik echt niet hoor! Ik wilde m eigenlijk vanavond al zien, maar morgen werken dus vrijdag, gaan we fantastic feast zien!

Vooral mijn vader is berucht. Compleet clueless en nog ongeduldig ook. Typt luidruchtig met 1 vinger en hij had het ook voor elkaar gekregen om op zijn iPad een of andere toetsenbordspraak aan te zetten dat ook elke letter hardop werd gezegd (Gee Ee Aa etc). Het ligt ook altijd aan Apple of die (kut)computer.

Ooit op computercursus op kantoor voor een bepaald nieuw programma had hij op een knop gedrukt waardoor hij een zwart scherm kreeg en hij heeft gewoon niks gezegd en de rest van het uur gewoon niks gedaan.

Mijn moeder is iets handiger (ben je al snel naast mijn vader) maar heb wel bijna 2 uur aan de telefoon gezeten om hun nieuwe laptop te installeren. Dus Google Chrome uitleggen als ‘die gekleurde voetbal’. Alleen heeft zij geduld dus dan is het niet zo erg.

Vooral irritant dat ze wachtwoorden verzinnen die ze zelf niet onthouden.

Dit alles geldt ook voor de tv, Netflix en elk ander apparaat.

12 likes

Ik hoorde heel vaak dat ik op Adele lijk. Ik heb het nu al een tijdje niet gehoord en zie het zelf ook totaal niet. Maar ik zat dus een keertje op het station in Zaltbommel, kwam er een vrouw naar me toe gelopen en die zegt “Oh sorry hoor, ja ik dacht ik ga even van dichtbij kijken want ik dacht wat doet Adele in godsnaam nou op het station in Zaltbommel?!” Heb het echt zo vaak gehoord en snap niet waar het vandaan komt :sweat_smile:

32 likes

Mijn ‘record’ is vier dromen van 1 nacht onthouden (ik merkte toen ook dat ze met elkaar verbonden waren, best wel tof) maar meestal onthoud ik alleen die vlak voordat ik opsta. Of er blijft alleen een bepaald gevoel hangen.

3 likes

Oke ik zit in dubio.

Zoals veel wel weten denk ik, ben ik dietist in een sportschool.
Nu heeft iemand zich aangemeld voor een intake voor een afvaltraject.
De intake duurt een uur, het totale traject duurt 4 uur. 1 uur intake + 12x 15 minuten check-up.
Nu zou de intake vandaag zijn, maar ze zegt net op het laatste moment af.
Ik heb het verder echt best druk (ik heb ongeveer 16 clienten die iedere week 15 min check-up krijgen en nog ander werk) maar ik heb dus dit uur voor haar vrijgehouden waarin ik dus 4 andere clienten had kunnen zien. Nu heb ik die 4 clienten op mijn vrije avond eigenlijk op vrijdag moeten inplannen omdat het anders niet paste ivm de intake.
Maar omdat zij nu dus last-minute afzegt, ben ik EN vanavond een uur voor niks op het werk (want ik heb ervoor en erna ook mensen ingeplant die ik nu niet meer kan verschuiven) EN moet ik vrijdag avond dus een uur langer werken.

Nu kan ik natuurlijk heel stug zeggen dat ze dit uur gewoon moet betalen omdat ze niet 24uur van tevoren heeft afgemeld, maar dan kan ik er donder opzeggen dat ze dat gehele traject ook niet meer ingaat. Dan zal ze dus 1 uur moeten betalen ipv de 4 uur die ze zou betalen als ze wél het traject gaat doen. Wordt ik dus financieel ook niet beter op.

Wat zouden jullie doen?

• Haar laten betalen voor het ene uur, en het risico lopen dat ze dus niet het traject in gaat van de 4 uur.
  • Het laten gaan en je verlies nemen. Als ze daardoor zich alsnog aanmeld voor het traject is het prima.
  • Anders namelijk…

0 stemmers

Ik zou haar toch laten betalen omdat je nu ook niet zeker weet of ze dat traject nog wel gaat doen.

Precies dit heb ik gedaan inderdaad. Ze heeft het wel gelezen maar nog niet gereageerd :roll_eyes: Eigenlijk wil ik haar al niet eens meer als client. Als het begin al zo moeilijk gaat.

Ja blijkbaar haha, en dan heet m’n programma nog wel “No More Excuses!” hahaha. The irony.

10 likes

Dit, je kan altijd nog dat uur als korting in mindering brengen als ze besluit toch het gehele traject te volgen.

1 like

Wat vind je leuker in dit topic?

• Zelf polls invullen
  • Zien wat anderen stemmen/uitslag van de poll bekijken

0 stemmers

Kan jij op een nette manier tandenpoetsen zonder te smeren, dus zonder dat er tandpasta/water langs je kin druipt of langs je hand of zo?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(ik kan het dus echt gewoon niet netjes hoe hard ik ook probeer, zo smerig)

Hoeveel tandpasta doe je op je tandenborstel? Ik doe echt maar een beetje omdat het anders een grote schuimparty wordt

Ter grootte van een kleine doperwt of zo zoals op de verpakking staat beschreven :stuck_out_tongue: niet extreem veel volgens mij. Ben gewoon onhandig in general dus denk dat het daar misschien door komt.

1 like

Bij Utrecht in de buurt: Utrechtse Heuvelrug, Soester duinen

1 like

welke omgeving werk je? :raising_hand_woman:t3:‍♀

Ja-stemmers, HOE DAN???

1 like

Met een handtandenborstel wel, met zo’n elektrische is het gegarandeerd kwijlen