Omg dit is fantastisch
Jaaaa superleuk!
Wauw!!!
Zo jaloers, echt goals voor later.
Waaauuw! Zo tof! Ik hou ook van je ‘extra’ spullen, dat het niet alleen een kast met boeken is, maar dat het persoonlijk is gemaakt.
Wat FANTASTISCH! Echt prachtig, ook ingericht zo met die stoelen en de typewriter en Pannenkoekje. Goals!!
Edit: Ohh ik zie nu de supercute hp mok pas!
Woon je alleen (op jezelf of op kamers zonder partner, huisgenoten is wel een ja, zie volgende vraag!)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoeveel geld ben je kwijt aan boodschappen iedere maand?
- <50
- 50 - 100
- 100 - 150
- 150 - 200
- 200 - 250
- 250 of meer
0 stemmers
Leef je ruim of hou je het basic?
- Ruim
- Basic
0 stemmers
Ik zie nu dat ik je eerste vraag verkeerd heb gelezen en daardoor toch bij de tweede vraag gestemd heb, sorry!
Neee bedoel idd ook echt boodschappen. Eigenlijk zelfs zonder douchespul etc., echt eten/drinken voor in huis. Ga voor het eerst op mezelf. Geen idee wat normaal is. Wil niet karig leven maar wil wel geld over houden om te sparen.
Hangt er een beetje vanaf wat voor mensen het zijn, en of ik denk dat het zin gaat hebben om er wat van te zeggen
Heb het één keer gezegd toen een man filmpjes zat te kijken zonder oordopjes en kreeg toen bijna een fitty. Sindsdien hoop ik dat andere mensen dapper genoeg zijn, tenzij het echt de spuigaten uitloopt
Ik heb hetzelfde, alleen geen andere namen. En ik woon in het buitenland. Reageer inmiddels op alles dat ook maar een beetje in de buurt komt van mijn naam.
Krijg ook 8 van de 10 keer mail en post voor dhr kika…
Ja, want ik ga me eraan ergeren / Ja, want dit groepje gaat me irriteren.
Ben ik een keer geweest! Was eigenlijk niet een goede keus want: heel erg warm en de hele avond een hamer meesjouwen
En ik denk dat je principes bedoelt, niet prioriteiten?
Als laatste. Niet bewust, maar op een of andere manier blijf ik altijd als laatste over (tenzij ik de laatste trein moet halen, enige reden om eerder weg te gaan)
Wauw, kun je hier een tutorial voor maken?
Ik heb dat wel geprobeerd, maar alle minder stevige kledingstukken als hemdjes en tops zakken gewoon regelrecht in als een pudding…
Ik voel me knap waardeloos, eten lukt niet, ben uitgeput door stage maar slapen lukt niet want “ruzie” met vriend, morgen eerste les (wekelijks 1 dag les naast stage) van een vak waar ik nu al geen trek in heb want van tevoren al behoorlijk stroef mailcontact met nieuwe docent waarvoor ik iets had moeten voorbereiden, wat wordt gefilmd en onderdeel is van het assessment terwijl ik nog een interview moet afnemen voor stage en savonds moet oppassen en ‘s ochtends wil sporten met huisgenoot. Nomineer mezelf bij deze voor langste zin van de dag. Les is morgen om 15.00 en als ik niet ga moet ik het vak waarschijnlijk volgend jaar tijdens minor/scriptie herkansen, en dat zou dan voor het eerst zijn dat ik een vak meeneem naar een volgend jaar.
- Wel naar de les gaan
- Niet naar de les gaan
0 stemmers
Hmm sporten zou wel mijn enige stok achter de deur zijn om te eten + uitlaatklep… Maar vak opnieuw doen is ook wel kut denk ik idd
Als ik er aan denk vanavond maak ik een vouw turtulio voor je!