Stel hier je persoonlijke vraag #3

Met een elektrische tandenborstel, en om één of andere reden sta ik ook altijd voorovergebogen over de wasbak. Maar ik weet niet of dat laatste bijdraagt tot het zonder-morsen-poetsen? :thinking:

Zou jij extra invallen op werk omdat iemand een optreden van zijn/haar kind wil zien? Het komt niet bijzonder goed uit qua studie, maar ook niet heel slecht.

• Ja gewoon doen, dan is diegene er ook voor jou
  • Nee joh, ben je gek
  • Kies een middenweg: vraag of 1 of 2 uurtjes voldoende zijn

0 stemmers

Train jij wel eens je bekkenbodemspieren?

• Ja
  • Nee
  • Que?

0 stemmers

Zo ja, hoe werkt dit? asking for a friend.

1 like

Ik doe dit blijkbaar al heel lang onbewust. Ik trek die spieren vaak random doorheen de dag aan. Ik weet ook totaal niet hoe ik moet uitleggen hoe je dat moet doen dus hier heb je niets aan.

2 likes

i[quote=“Portland, post:3397, topic:6021”]
Ik doe dit blijkbaar al heel lang onbewust. Ik trek die spieren vaak random doorheen de dag aan. Ik weet ook totaal niet hoe ik moet uitleggen hoe je dat moet doen dus hier heb je niets aan
[/quote]

haha nee het zo iets vaags, ik wilde graag weten of ik het kon maar geen idee wat ik aan het doen ben

Ja je hoort het vaak dat het kan bijdragen aan betere bevalling maar ook niet zwangeren kunnen er baat bij hebben geloof ik

1 like

Op welke leeftijd werd jij voor het eerst ongesteld?

• Jonger dan 11
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Ouder dan 17

0 stemmers

Ik snap echt totaal die vraag over chocolade voor jezelf niet? Het verband met de vraag over zelfmoord? Echt 100 vraagtekens.

Maar welke conclusie wordt verbonden aan het antwoord ‘ja’ ? En welke conclusie aan het antwoord ‘nee’?

1 like

Eens in de zoveel tijd ruim ik m’n kledingkast op, alles is dan gesorteerd op soort en kleur, netjes opgevouwen, etc.
Ik denk dat het een paar weken later weer een rommel is (ook al probeer ik het goed bij te houden). Het liefst zou ik gewoon AL m’n kleding ophangen (ja, ook dit soort shirtjes).
Nooit meer vouwen en rommelige stapels :heart:

1 like

Ik heb geen stapels. Alles hangt of ligt opgerold in een lade. Kan ik iedereen aanraden.

9 likes

Ik hang al mijn shirt/vesten/truien etc op. Alleen broeken en rokken liggen en dat blijft wel netjes.

Ik zorg dat mijn stapel shirts altijd van groot naar klein ligt en ik leg altijd alles heel netjes terug en haal altijd alles eruit als ik een shirt nodig heb wat midden in ligt.

Zo blijft het netjes liggen. Mijn vriend daarintegen die trekt alles letterlijk uit de kast. Zijn stapel moet ik ook regelmatig goed leggen.

Grrrrrr m’n nekharen staan meteen overeind bij het zien van deze uitslag.

9 likes

Helaas op 10 jarige leeftijd al🙄 Volgend jaar ben ik het dus al 10 jaar, joepie!!

Ongeveer 2 weken echt netjes, daarna begint het langzaam rommelig te worden en na een maand ligt alles verfrommeld en door elkaar. Ik heb een ‘dubbele’ kast met heel veel hangruimte, maar toch pas niet alles op een hanger.

Omg zouden hier echt minderjarigen zitten?

4 likes

Leighton Meester en Keira Knightley. Maar minder vaak aangezien ik er nu altijd verlept bij loop.

Ik hoop eigenlijk dat de eerste fantastic beasts over 2 weken op tv komt (nadat alle hp films zijn uitgezonden) zodat ik die nog een x kan kijken en daarna naar de bios kan!

4 likes

Same, toch meer mensen die ‘nee’ hebben gestemd dan ik verwachtte

5 likes

Ja ik vind het genant.

6 likes