Stel hier je persoonlijke vraag #3

Confronterend dit ja. Ik ook al vanaf m’n 10e, en ben nu 27. Misschien hou ik een feestje bij de volgende mijlpaal.

Daarom heb ik een kledingrek.

Meestal als ik ‘schrik’ van de antwoorden van de meerderheid dan lees ik de vraag nog eens goed en kom ik tot de conclusie dat ik de vraag verkeerd gelezen heb haha

44 likes

Zaanstad! :blush: maar buiten wegen en meten kan alles ook via internet hoor :wink:

1 like

Vind jij heel opzichtige nagels mooi?
images

• Ja, love it
  • Mwah, ik hou wel van verzorgde nagels, maar dat gaat mij net wat te ver
  • Nee, dat ziet er niet uit
  • Niet zo mooi
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik heb een kledingrek omdat ik veel jurken heb. Mijn andere kleding staat op deze manier in mijn ladekast:

Kan het iedereen aanbevelen. Heb ook mijn sokken en onderbroeken zo staan. En mijn handdoeken en theedoeken.

21 likes

Hoe spreken jullie tequila uit?

• Tekieja
  • Tekiela
  • Tekielja

0 stemmers

1 like

Ik zou als gebaar toch een deel meebetalen. Hoeveel dat dan is is aan jou/jullie.

3 likes

Voor eens en voor altijd voor de meerderheid die het fout zegt, sorry dit is echt Mn grootste ergernis samen met chorizo verkeerd uitspreken, maar komt ie, doe dit NOOIT MEER FOUT OKÉ?!

In het Spaans: één L is een L. Tequila. 1 L.
Dus: Te Qui La.

In het Spaans: twee L is een J. Sevilla. 2 L.
Dus: Se Vi Ja, tenzij je uit Uruguay of BA komt, dan mag je Se Vi Zja zeggen.

In het Spaans: Als 1 L een L is en 2 L een J is, DAN BESTAAT LJ NIET. HET IS DUS NOOIT LJ. HET IS GEEN TEQUILJA, GEEN SEVILJA, GEEN CALJE, GEEN COMO TE LJAMAS.

57 likes

Gorizo (maar dan met een harde ch, kan het niet uittypen) ipv sjorizo

3 likes

Maar zoals van die basic hemdjes, die je onder een trui doet ofzo, hang je die ook allemaal op? Daar heb ik er zeker 30 van dus ophangen zou bij mij niet kunnen en zo’n ding oprollen zie ik niet voor me.

Ik hoor dat echt vaak. Horror!

Waar verblijven jullie in Australië? Hebben jullie nog veel kosten aan accomodatie of verblijven jullie bij familie?

En, Ggorizo of tjorizo? Haha

1 like

Heb me gisteren weer verbaasd over een aantal dingen in de sportschool, dus benieuwd naar de FF-meningen nu.

Je scheren (als vrouw) in de doucheruimtes van de sportschool vind ik:

• Slim
  • Raar
  • Vies
  • Prima
  • Gek
  • Ik heb hier geen mening over

0 stemmers

Nadat ik op een apparaat heb gestaan en heb gezweet, maak ik de handvatten wel/niet schoon:

• Wel
  • Niet
  • Ik sport nooit in een sportschool
  • Schoonmaken?

0 stemmers

Als ik een krachtapparaat heb gebruikt of een bar dan maak ik die meestal niet schoon. Dan blijf je bezig. Handvaten van cardioapparaten doe ik wel altijd.

4 likes

Oh echt! Dat is wel beter. Ik zag dus gisteren iemand die aan een hele wellness sessie begon, scheren en scrubben haha

1 like

Ik zeg iig altijd tjorizo… Churros spreek je ook uit als tjurros.

1 like

@ellegirltalk Nouja, in mijn hoofd heeft egoïsme een hele negatieve bijklank en ik vond het vrij heftig dat mensen zelfmoord egoïstisch noemden. Toen bleek dat @Violoncello het meer had over de letterlijke betekenis van egoïsme zonder waarde-oordeel en vroeg ik me af of ze dus over meer gevallen (vrij normale en dagelijkse gevallen) zou kunnen zeggen dat dat dan ook egoïstisch is. Was meer een vraag om te controleren of ik snapte wat haar definitie van egoïsme was

1 like

Helder! Mijn uitspraak is meer de Chileense dan de Spaanse. Die slis zit er gewoon niet echt in bij me :nerd_face:

1 like