Mensen die Nederlands spreken, spreken mijn naam altijd prima uit. Maar mensen die geen Nederlands spreken, dat is soms hilarisch. Als het gewoon niet lukt zeg ik een van mn andere namen, die kun je namelijk wereldwijd overal wel allemaal uitspreken.
Ik heb zelf nog nooit gehad dat ik een naam niet kon uitspreken.
Dit soort klusjes zijn heerlijk om in 1 keer af te werken vind ik. Lekker de tijd voor plannen, muziekje erbij en na afloop is het verschil leuk om te zien Wat ga je trouwens doen met de boeken die je niet meer wil houden?
Wat heerlijk zoveel boeken! Wil je een foto laten zien?
Ik spreek mijn eigen naam altijd verkeerd uit waardoor mensen altijd denken dat ik anders heet.
Terwijl ik écht geen moeilijke naam heb, maar de combinatie van letters komt er bij mij nooit goed uit.
Kregen jullie vroeger âbillenkoekâ van je ouders als je iets had gedaan dat niet mocht? Anoniem!
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wil hem ook zien
Nee maar ik was ook heel braaf altijd. Heb wel een keer een emmer water over me heen gehad als straf đ€·
Ben je gegaan??
Omg dit is fantastisch
Jaaaa superleuk!
Wauw!!!
Zo jaloers, echt goals voor later.
Waaauuw! Zo tof! Ik hou ook van je âextraâ spullen, dat het niet alleen een kast met boeken is, maar dat het persoonlijk is gemaakt.
Wat FANTASTISCH! Echt prachtig, ook ingericht zo met die stoelen en de typewriter en Pannenkoekje. Goals!!
Edit: Ohh ik zie nu de supercute hp mok pas!
Woon je alleen (op jezelf of op kamers zonder partner, huisgenoten is wel een ja, zie volgende vraag!)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, hoeveel geld ben je kwijt aan boodschappen iedere maand?
- <50
- 50 - 100
- 100 - 150
- 150 - 200
- 200 - 250
- 250 of meer
0 stemmers
Leef je ruim of hou je het basic?
- Ruim
- Basic
0 stemmers
Ik zie nu dat ik je eerste vraag verkeerd heb gelezen en daardoor toch bij de tweede vraag gestemd heb, sorry!
Neee bedoel idd ook echt boodschappen. Eigenlijk zelfs zonder douchespul etc., echt eten/drinken voor in huis. Ga voor het eerst op mezelf. Geen idee wat normaal is. Wil niet karig leven maar wil wel geld over houden om te sparen.
Je zit in een stiltecoupé en er praat een groepje mensen. Je hebt er niet echt last van, maar het blijft irritant want het is en blijft een stiltecoupé. Zeg je er wat van tegen die pratende mensen?
- Nee, want ik heb er toch niet echt last van
- Ja, prioriteiten
- Nee, want ik durf niet
- Ja, want ik ga me er aan irriteren
- Anders
0 stemmers
Hangt er een beetje vanaf wat voor mensen het zijn, en of ik denk dat het zin gaat hebben om er wat van te zeggen
Heb het één keer gezegd toen een man filmpjes zat te kijken zonder oordopjes en kreeg toen bijna een fitty. Sindsdien hoop ik dat andere mensen dapper genoeg zijn, tenzij het echt de spuigaten uitloopt