Mocht wel m’n schoen zetten, maar werd nooit wat ingedaan. Haha.
Wij vierden het niet.
Mocht wel m’n schoen zetten, maar werd nooit wat ingedaan. Haha.
Wij vierden het niet.
Leuk ik sta vanavond voor te lichten! Er is ook een infomarkt waar je vragen aan studenten kunt stellen dus zou daar zeker gebruik van maken
Ik vind luchtverfrisser na het poepen meestal erger meuren dan het poepen zelf
Dit inderdaad. Poepgeur vermengt met een chemische bloemengeur.
Ben ik de enige die nog steeds haar schoen mag zetten?
Nu nog maar 1 x trouwens want ik woon niet meer thuis. En dan krijg ik er vaak een Bijenkorf chocoladeletter in of lekkere marsepein.
Vroeger vond ik het als kind altijd sneu dat mijn ouders nooit hun schoen mochten zetten, dus kocht ik een klein iets, jatte ik een schoen en deed ik het erin. Dat doe ik ook nog steeds. Als we dan bij ze zijn voor het avondeten in de december periode probeer ik altijd ergens een schoen te jatten en in een andere kamer te zetten. En de volgende dag een appje met wat ze gevonden hebben hahaha.
OMG.en mag.
Neee geen omg, juist leuk!!
Dat is juist ontzettend lief
Nee nog niet in de winkel gekeken! Dat ik daar nog niet aan gedacht heb haha, thanks voor de tip!
Ik mocht hem elke dag zetten. Maar soms zat er niks in, soms een klein zakje pepernoten, af en toe een schoenkado en soms kreeg ik er zelfs fruit in .
Ik zet m’n schoen niet maar als ik in die periode bij mijn ouders ben vind ik vaak opeens kikkers of chocomunten in m’n schoen
Ik heb nu niks maar als ik straks ben verhuisd zet ik geurstokjes in de wc.
0 stemmers
Hoe vaak mocht jij je schoen zetten?
0 stemmers
1 keer per Sinterklaas. Haha ik ben echt verbaasd dat iedereen z’n schoen zo vaak mocht zetten. Wij deden het 1 keer als de sint in het land was en dat was dan dat.
Ik mocht wel elke dag m’n schoen zetten hoor… kreeg er alleen niets in
(alleen in 't weekend)
Badkamer in mn nakie schoonmaken en dan de douchecabine schoonmaken en dan meteen door met douchen
Werk:
0 stemmers
Elke dag maar we kregen er lang niet elke dag iets in, het was dus een leuke verrassing of een teleurstelling😅
Welk bedrag betalen julie bij je kapper voor wassen, knippen en drogen samen?
0 stemmers
Mijn kapper is de laatste tijd wat duurder geworden maar weet niet of het te duur is of eerder gemiddeld. Ben benieuwd
Heb jij al een “grote-mensen-baan”? Dus geen bijbaan maar echt fulltime na de studie.
0 stemmers