Stel hier je persoonlijke vraag #3

Luister jij je voiceberichten terug?

• Nooit
  • Soms
  • Meestal
  • Altijd
  • Ik verstuur nooit voiceberichten

0 stemmers

Ik ga overigens ook maar eens per jaar naar de kapper. Mag mezelf daarom af en toe een duurder cadeautje doen zoals een manicure ofzo

1 like

Aah dat is zo leuk! Ik zie daarom trouwens dat ik de vraag niet helemaal goed gesteld heb, ik vroeg me af of je je eigen verstuurde berichten ook terug luistert, dat doe ik namelijk dus altijd. Vraag me af hoe het klinkt en blijkbaar luister ik gewoon graag naar mezelf

3 likes

Ja, maar niet full time.

2 likes

Ja, maar niet na de studie, tenzij je die halfbakken poging die ik tot studeren heb gedaan meetelt.

Nu wil ik naar de kapper. Weet alleen niet wat ik ermee aan moet, want eigenlijk wil ik het weer korter maar heb mijn haar ook heel vaak vast, en vind een wat langere staart juist mooier.

Gelukkig heb ik nu een kapper waartegen ik kan zeggen ‘doe maar wat jij denkt dat leuk is’, en dat het dan ook echt goed zit als ik weer naar huis loop :tipping_hand_woman:t2: Ga hem echt missen als ik ooit verhuis.

Irritant hè! Laat je weten wat het uiteindelijk is geworden? :smile:

1 like

Ik laat het denk ik maar gewoon aan de kapper over. Mijn eerste reactie zal dan wel aangeven of ik dat wel of niet wil.

1 like

De huishoudbeurs…

• Vind ik leuk en ik ga ook wel eens heen
  • Lijkt me wel leuk maar ik ben nog nooit geweest
  • Ik heb er geen mening over
  • Het lijkt me echt vreselijk
  • Ik ben er geweest en ik vond het verschrikkelijk

0 stemmers

De kamasutrabeurs:

• Niks voor mij
  • Nog nooit geweest, maar lijkt me wel een keer grappig om heen te gaan
  • Ik ben er geweest en ik vond het niks
  • Ik ben er geweest en ik vond het leuk
  • Ik heb er geen mening over

0 stemmers

Edit: oh niet openbaar beetje jammer

Onder categorie superwoman :thinking:

8 likes

Nu fulltime maar ga vanaf volgend jaar naar 32 :dancingbanana:

4 likes

Ik loop nu 40u pw stage tegen vergoeding van 500 per maand. Zie het wel echt als werken (en ik heb hiernaast ook geen tijd en/of zin meer om te werken).

Vanwege gezondheid ben ik tijdelijk gestopt met werken maar ik werkte eerst 12u pw naast 32u stage

Wat mensen in mn omgeving werken vaak minimaal 60uur. Lijkt me echt de hel op aarde.

1 like

Die 2 waar ik aan moest denken zijn beide chirurg en nog vrij jong. Volgens mij is het in dat beroep geen uitzondering en ze doen het nog graag ook. :tired_face:

Heb jij een duidelijk doel voor ogen waar je naar toe wilt werken op carrièregebied?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een duidelijk doel voor ogen waar je naar toe wilt werken op persoonlijk vlak?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Haha, geweldig. Als ik ga, ga ik met mijn moeder en zus, maar ik ben dan degene die ironisch gaat en voor je gratis patat enzo (ik sta vaak met de tassen te wachten) :tipping_hand_woman:t3:‍♀

Ik wil graag zelfverzekerder worden en net zo goed in mn privĂŠleven op orde brengen en houden als ik dat ben op mijn werk.

ik wil een aangenaam en evenwichtig persoon worden. geef me nog ff.

19 likes