Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik heb hetzelfde, alleen geen andere namen. En ik woon in het buitenland. Reageer inmiddels op alles dat ook maar een beetje in de buurt komt van mijn naam.
Krijg ook 8 van de 10 keer mail en post voor dhr kika…

2 likes

Ja, want ik ga me eraan ergeren / Ja, want dit groepje gaat me irriteren.

2 likes

Oeps. Haal dit aallltijd door elkaar. Kan t nu ook niet meer editten. :woman_facepalming:t3:

1 like

Ben ik een keer geweest! Was eigenlijk niet een goede keus want: heel erg warm en de hele avond een hamer meesjouwen

En ik denk dat je principes bedoelt, niet prioriteiten?

1 like

Als laatste. Niet bewust, maar op een of andere manier blijf ik altijd als laatste over (tenzij ik de laatste trein moet halen, enige reden om eerder weg te gaan)

3 likes

Wauw, kun je hier een tutorial voor maken? :sweat_smile::sweat_smile:

Ik heb dat wel geprobeerd, maar alle minder stevige kledingstukken als hemdjes en tops zakken gewoon regelrecht in als een pudding…

1 like

Oh ja hahah oke 2 fouten in 1 poll. Gaat lekker. Ik ga naar bed :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

1 like

Ik voel me knap waardeloos, eten lukt niet, ben uitgeput door stage maar slapen lukt niet want “ruzie” met vriend, morgen eerste les (wekelijks 1 dag les naast stage) van een vak waar ik nu al geen trek in heb want van tevoren al behoorlijk stroef mailcontact met nieuwe docent waarvoor ik iets had moeten voorbereiden, wat wordt gefilmd en onderdeel is van het assessment terwijl ik nog een interview moet afnemen voor stage en savonds moet oppassen en ‘s ochtends wil sporten met huisgenoot. Nomineer mezelf bij deze voor langste zin van de dag. Les is morgen om 15.00 en als ik niet ga moet ik het vak waarschijnlijk volgend jaar tijdens minor/scriptie herkansen, en dat zou dan voor het eerst zijn dat ik een vak meeneem naar een volgend jaar.

• Wel naar de les gaan
  • Niet naar de les gaan

0 stemmers

Misschien een idee om ‘s ochtends niet te sporten maar goed je rust te pakken om daarna de dag maar even door te komen en daarna lekker op tijd naar bed. 1 zo’n dag is “niks” in vergelijking met het hele vak opnieuw te gaan doen.

6 likes

Hmm sporten zou wel mijn enige stok achter de deur zijn om te eten + uitlaatklep… Maar vak opnieuw doen is ook wel kut denk ik idd

Een wat? Oooohhh een turtulio. Nu snap ik ‘m.

2 likes

Als ik er aan denk vanavond maak ik een vouw turtulio voor je!

3 likes

ik zat laatst met iemand in de bus die met dr telefoon op luidspreker aan het bellen was ?!?!?!

2 likes

Is maar één oplossing voor:

image

12 likes

Ik zou als laatste gaan ook al is dit niet wat ik zou willen dat ik zou doen. Ben toch wel vaak bezig met dat doen waarvan ik denk dat anderen dat verwachten. Hier probeer ik op sommige momenten wel echt aan te werken.

2 likes

Er is vanavond een opendag van een master waarin ik wel geïnteresseerd ben. Alleen, het is 1,5u enkele reis en het kost mij 20 euro om er te komen. De avond zelf houdt een praatje van 1u in en ik zie dan de uni (nog nooit geweest). Ik heb echt vrij weinig zin haha, dus forum wat zouden jullie doen?

• Gaan
  • Niet gaan
  • Anders …

0 stemmers

Haha ooooh zo zielig! Vooral dat je dan al ging trillen als een rietje als je iets per ongeluk fout deed :cry:

Ik kreeg vroeger weleens een draai om m’n oren, of ik werd aan m’n oor naar de trap begeleid om ‘even heel goed na te denken over m’n daden’ op m’n kamer. Maar ik daagde m’n ouders soms ook wel echt uit. Eén keer wilde ik m’n aardappels niet opeten en toen zei m’n vader: ‘als je ze nu niet opeet druk ik ze door je neus (een beetje grappend). En toen zei ik: ‘oké DOE DAN :triumph:

Nou dat had ik geweten.

11 likes

Ik zou toch gaan, wellicht kan je vragen stellen en een praatje maken met studenten die die master al doen? Dan heb je iig een beter beeld van de uni en de master :smile:

1 like

Ik zou wel gaan. Meestal zijn die masteravonden maar twee keer per jaar, dus stel dat het je de volgende keer niet gaat lukken om te gaan, is het wel fijn dat je het al achter de rug hebt.

Ik weet trouwens niet om welke uni het gaat, maar ik vond zelf wel de open dag nuttiger dan de open avond (ik ben wel beide geweest omdat ik dichtbij woon en twijfelde). Dus mochten ze nog een dag hebben binnenkort, zou je daar ook heen kunnen gaan. Vond dat net wat relaxter dan haasten op de avond en ik kon nog rustig een praatje maken met iemand die de master had gedaan.

1 like