Stel hier je persoonlijke vraag #3

Vind het ook nog wel verschillen of je om jezelf huilt ja of nee. Dat doe ik echt nooit. Niks mis ermee als je dat wel doet. Maar ik kan geen spoorloos meer kijken zonder te huilen. Zielige dieren enzo. Ik huil alleen nooit hardop. Mijn gestoorde buurmeisje krijste echt hardop. Ik heb dan gewoon tranen over Mn wangen lopen. Maar niet hardop gehuil. Ik weetniet eens hoe dat moet. 1 keer was een vriendin heel erg overstuur en ik trooste haar en zij snikte keihard op mijn schouder, dus ik probeerde haar rustig te krijgen maar het was zo intens snikken en huilen. Wel heel zielig. En het typische is dat zij ook totaal geen ā€œhuilerā€ is.

Ja het gewone huilen heb ik zeker wel maandelijks nu. Ik vind het ook helemaal niet erg. Tenzij je misschien net mascara op hebt gedaan. Toen mijn oma dit jaar overleed heb ik mezelf enorm gestresst dat ik als enige echt zou huilen, niet met snikken maar met veel tranen. Omdat ik dan bang was dat mensen naar mij keken enzo. Ik vind veel huilen iig geen slechte eigenschap hoor. Tenzij je het hysterisch uitkrijst. Het is gewoon een uitlaatklep voor je emoties.

I feel you :cry:

Ik kijk nu ook Masterchef Australia, elke keer als er iemand weg moet traantjes
Maar ook elke keer als iemand echt een heel goed gerecht gemaakt heeft en complimenten krijgt
Of als de kandidaten elkaar zo supporten

Hoezo emotioneel niet helemaal stabiel

4 likes

Op welke plekken poep jij relatief comfortabel? (Dus niet dat je er ultiem van geniet of zo, maar je voelt je niet ongemakkelijk/bezwaard en het lukt ook daadwerkelijk.)

• Thuis
  • Op mijn werk- of studieplek
  • Bij vrienden thuis
  • Bij familie thuis
  • In de trein, het vliegtuig of de bus
  • Op een openbare plek met maar 1 wc (klein cafĆ© bijv.)
  • Op een openbare plek met meerdere wc’s (restaurant, bioscoop bijv.)

0 stemmers

Wel alleen als het echt van die gesloten hokjes zijn, zodat niemand het hoort. Of als het druk is voel ik me ook niet comfortabel. Maar heb best vaak last van obstipatie dus ben allang blij als ik überhaupt kan gaan.

1 like

Eigenlijk poep ik overal? Maar ben altijd snel klaar ook.

4 likes

Oh ik heb dat ook zó met Masterchef!

Spoiler Masterchef

Toen Brandon terug mocht komen😭

3 likes

Ik moet altijd janken als ik heel boos ben, waardoor mensen me totaal niet serieus nemen, waardoor ik bozer word en nog harder ga janken.

Maar ik huil zelden om verdriet, ja wel als iemand iets ergs overkomt maar niet om films of over Mn eigen mislukte leven ofzo.

15 likes

Hoe hoog zet jij de verwarming het liefst?

• 18
  • 18,5
  • 19
  • 19,5
  • 20
  • 20,5
  • 21
  • 21,5
  • 22
  • 22,5
  • 23
  • 23,5
  • 24
  • 24,5
  • 25
  • Nog hoger, lekker stoken :fire:

0 stemmers

eeuwige discussie hier thuis! staat de verwarming op 21, zo vies warm dan in de woonkamer.

1 like

Ik heb hem zelf ook het liefst op 21. Helaas heeft mijn vader het vaak warm en komt ie bijna nooit hoger dan 20,5

Ik merk soms wel dat ik te YOLO ben, als in te passief. Ben gewoon echt geen planner, maar we proberen soms wel even samen te brainstormen welke dingen we echt nog heel graag zouden willen doen.

Ik heb het dan wel meer over bepaalde landen die we willen zien, dingen die we willen leren of zien etc. Of op sociaal vlak nog bepaalde banden willen aanhalen. Kinderen is ook zo’n geval waar we de laatste jaren af en toe over praten (neigt nu naar ā€˜nee’ haha)

Edit: ik zeg wel ā€˜we’ maar kan je net zo goed vervangen door ā€˜ik’.

Ja dat doe ik op zich ook wel, maar soms vind ik het wel een beetje vervelend of net iets minder prettig dan thuis haha

Ik huil echt om een scheet
Ben heel huilerig, ook om mezelf en al mijn first world problems.
Doe ook vaak oortjes in met dramatische muziek en kijk mezelf dan aan in de spiegel. En dan ben ik inneens de hoofdpersonage in een film/serie met een heel kut leven.

Heel erg dit:

image

55 likes

Jaa, had dat boek net uit toen ik account aanmaakte! Prachtig!

Huilen en lachen zitten bij mij aan elkaar gekoppeld. Als ik ƩƩn van beiden doe komt het andere bijna altijd mee
Maar ik moet ook meestal huilen als ik heel boos ben. Dit resulteert dan ook echt in lachen omdat ik moet huilen omdat ik boos ben.

Gelukkig komt het bijna nooit voor dat ik echt in een confrontatie boos tegen iemand doe. Als kind had ik dat wel vaker, dan voelde ik me ook totaal niet serieus genomen in mijn boosheid waardoor ik nog bozer werd (en dus nog harder ging huilen / lachen). Echt zo frustrerend.

2 likes

Hahahaa love dit en dit heb ik ook heel vaak. Dan zit ik in de auto met November Rain of zo en dan kijk ik zo dramatisch naar buiten en beeld ik me in dat ik in de videoclip speel ofzo.:joy:

5 likes

Ik heb gestemd op 21 graden, maar in mijn tochtige appartementje haal ik dat helemaal niet, haha. Ik vind het altijd zo lekker als ik bij mensen met een goed geĆÆsoleerd huis binnen ben.

@Amarens speciaal voor je verjaardag een vouwturtulio!

18 likes

Dit is toch fantastisch!

2 likes