Ja halen! Ik vind ze heel vet!
Toevallig vandaag nog. Mijn Duitse collega die er sinds het begin met mij was ging vandaag terug naar Duitsland. Ah fuck ik ga haar missen. Wat een tof mens is ze ook. Hopelijk zie ik haar weer tussen februari-mei!
Ik was in mân studentenhuis de kut die de verwarming niet hoger dan 20 graden wilde hebben en âs nachts moest ie op 16.5 (wat ik niet alleen als regel had, haha). Ik vermoed dat hij deze winter echt op minstens 23 graden gaat als het koud is ;âââ)
Heb hem nu thuis op 18.5 en 's nachts op 10.
Ik heb mijn verwarming nog nooit aangezet. Vanaf welke maand doen jullie dat?
Vanaf wanneer ik zit te rillen in mân eigen huis ;p
Maar ik moet wel zeggen dat ik hem meestal niet per se aan doe na mân werk, omdat ik dan kook en het wel warmer wordt en omdat ik dan toch snel naar bed ga. Dus vooral dan in het weekend als ik overdag veel thuis ben en de temperatuur in mân huis anders onder de 16 graden ligt.
Niet vanaf een vaste maand, maar het is in mijn oude huis wel al snel heel koud, dus ik heb 'm meestal in oktober al wel eens aan staan.
Maar ik doe 'm bijvoorbeeld niet 's ochtends aan voor ik naar werk ga, dat vind ik niet nodig.
Ikzelf weet het niet meer. Maar mijn kinderen elke zaterdag en woensdag.
Op zaterdag een klein cadeautje, op woensdag iets te snoepen.
Ik las dit en dacht dat even je moest huilen omdat je een scheet liet.
Vroeg me ook af hoe dan, als in grappig iemand liet een scheet (huilen van het lachen), of oh nee ik liet een scheet huilen. Na de eerste regel viel alles op zân plek.
Ik heb vandaag te lang in de bieb gezeten
Had hier even heeeeeeeeeeeeeeeeel andere gedachten bij dan een scheet
Goeie keus
@Lula Mijn vraag over âlife goalsâ ontstond eigenlijk uit het feit dat ik er druk mee ben geweest. Ik was niet blij is meerdere situaties en uiteindelijk ben ik daar zelf verantwoordelijk voor. Vabuit dat punt ben ik goed gaan nadenken waar ik mezelf zou zien in mijn carrière en persoonlijke leven. Indien ik happy zou zijn geweest, zou ik hier niet zo veel over nagedacht hebben Nu geeft het me wel meer rust!
Precies, ik heb 18 gestemd maar heb de verwarming nog niet aangehad en het is in huis zonder verwarming nog 18 en dat vind ik wel een goede temperatuur.
Waaaaaauw! Ik was mijn verjaardag vieren, dus zie dit nu pas, maar wat fantastisch!! Echt het beste cadeau van de dag haha. Na deze turtulio gaat het me helemaal lukken!
Ik heb mijn oude kledingkast recent vervangen door een kledingrek en zoân Malm ladekast. En toen bleek ik mijn kleding dus niet fatsoenlijk in die laden te krijgen⌠Dit is de bom echt!
Ik ga voor Bassie en Adriaan want daar heb ik leukere herinneringen aan. Zoals de Bassie en Adriaan worst en de dvdâs, of waren het nog videobanden? En de parodyâs op mastermovies van hen. Maar ik heb wel te vaak gehoord dat het 2 klootzakken zijn in real life.
Je moet met dit kapsel wel je mond permanent een stukje openhouden, volgens de fotoâs.
Nee grapje, lijkt me wel een hele toffe lengte!
Ik heb allebei gehad en ik vond dat korte fijner dan net op je schouders, want dat gaat altijd zo raar half naar binnen/buiten krullen, omdat het niet lekker kan hangen. Als je snapt wat ik bedoel.
Zo jammer dat kappers er vaak meer af knippen dan waar je om vraagt.
Ik zeg nu standaard dat er minder af mag dan dat ik eigenlijk wil zodat er niet ineens veel meer af gaat.
(dat is mijn ervaring vaak, er zullen vast ook veel kappers zijn die dit niet doen!)
Ja dit gaat voor mij heel erg op! Ik ben in een rechts gezin opgegroeid en heb vriendinnen met een vrij diverse politieke voorkeur. Maar ik ben mede door het forum wel een stuk linkser geworden.
Als klein meisje had ik heel hard gewerkt aan een mooie tekening voor Bassie en Adriaan. Want ze kwamen bij ons in de buurt en daar moest ik natuurlijk naartoe. Mijn lieve papa uren met mij in de rij gestaan om die tekening te kunnen geven. Ben ik eindelijk aan de beurt, wil Bassie âm gewoon niet hebbenâŚ
Schijnbaar heeft mijn vader moeite moeten doen om die rode bal niet van zijn neus te trekken.