Het is ook echt een hele handige agenda, zou hem iedereen aanraden! Ik vind de large veel te groot maar ja, uiteraard hangt dat af van de hoeveelheid notities die je maakt maar dat spreekt voor zich. Zelf heb ik ook weken ertussen zitten waarin ik amper notities maak, dus heb genoeg aan medium (heb ook ooit de kleine versie gehad maar dat was kut).
Wat vind jij een normaal bedrag voor een schoencadeau voor sinterklaas? (in eurocenten)
- 50
- 100
- 150
- 200
- 250
- 300
- 350
- 400
- 450
- 500
- 550
- 600
- 650
- 700
- 750
- 800
- 850
- 900
- 950
- 1000
0 stemmers
Hoe vaak mocht jij vroeger je schoen zetten +/- (vanaf de datum dat sinds aankwam t/m 5 december)
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
0 stemmers
Oeps, ik stem wel (laatste poll) maar ik weet het eigenlijk helemaal niet meer. :’)
Waarom in eurocenten. Wij mochten elke dag onze schoen zetten maar kregen er maar af en toe iets in. Vind dat wel een goede les in teleurstelling en verwachtingen haha. Soms kregen andere kindjes iets en soms wij.
Oooh wat heftig, haha, heb echt nooit meer zo’n gelukzalig gevoel gehad als wakker worden en WETEN dat er iets in je schoen zit, 't leven is sindsdien bergafwaarts gegaan
Ik denk niet dat halve euro’s niet kunnen vandaar i.v.m. de komma. .
Thanks voor je reactie! Je hebt me weten te overtuigen haha, ik ga voor de medium
Wij deden vroeger 5 keer of zo. Maar soms zat er gewoon 1 manderijntje in of enkele losse chocoldemuntjes (niet het hele netje). Hooguit 1 of 2 keer een speeltje of zo. Een mini doosje playmobil, een velletje stickers of zo’n pen met zo’n mechanisme waardoor je met verschillende kleuren kan schrijven.
Ik weet nog zo goed dat ik op een zaterdag wakker werd, naar beneden ging en daar een cadeautje in mijn schoen aantrof. Ben toen meteen naar de kamer van mijn ouders gerend om te laten zien wat ik had gekregen haha. Zo naïef.
Ik mocht volgens mij Om de dag mijn schoen zetten. Maar ik kreeg er (bijna) nooit cadeaus in, alleen een kikker, een muis of pepernoten. Als ik geluk had een zakje chocolademuntjes.
Trek in kikkers en muizen nu
Ging je tong prikken toen je deze vraag las? (Oftewel, kreeg je het gevoel in je mond wat je ook krijgt als je een kiwi eet?)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wel namelijk
Oh haha, ben ik nou echt de enige die dit heeft? Ik heb dat altijd als ik aan kiwi’s denk…
Ik bestel ontbijt/lunch/snacks/wijn bij Picnic en besteed daar 25-30 euro per week aan. Avondeten koop ik dan nog apart en dat hou ik eerlijk gezegd niet echt bij, ik eet vaak samen en dat gaat dan per tikkie ofzo.
Ik heb zelf de kleine en die is voor mij groot genoeg. Ligt er vooral aan hoeveel aantekeningen en afspraken je op zult schrijven.
Ben je al in een winkel gaan kijken? Is makkelijker inschatten.
Vind het in ieder geval wel een aanrader. Het papier schrijft zo fijn.
Mocht wel m’n schoen zetten, maar werd nooit wat ingedaan. Haha.
Wij vierden het niet.
Leuk ik sta vanavond voor te lichten! Er is ook een infomarkt waar je vragen aan studenten kunt stellen dus zou daar zeker gebruik van maken
Ik vind luchtverfrisser na het poepen meestal erger meuren dan het poepen zelf
Dit inderdaad. Poepgeur vermengt met een chemische bloemengeur.
Ben ik de enige die nog steeds haar schoen mag zetten?
Nu nog maar 1 x trouwens want ik woon niet meer thuis. En dan krijg ik er vaak een Bijenkorf chocoladeletter in of lekkere marsepein.
Vroeger vond ik het als kind altijd sneu dat mijn ouders nooit hun schoen mochten zetten, dus kocht ik een klein iets, jatte ik een schoen en deed ik het erin. Dat doe ik ook nog steeds. Als we dan bij ze zijn voor het avondeten in de december periode probeer ik altijd ergens een schoen te jatten en in een andere kamer te zetten. En de volgende dag een appje met wat ze gevonden hebben hahaha.
OMG.en mag.
Neee geen omg, juist leuk!!