Stel hier je persoonlijke vraag #3

Heb jij een vibrator?

• Ja en die gebruik ik (af en toe)
  • Ja, maar die gebruik ik niet (meer)
  • Nee, hoef ik ook niet te hebben
  • Nee, maar ik wil er wel een

0 stemmers

Voor de mensen met een eigen auto, hoe oud is jouw auto?

• 0 tot 5 jaar
  • 5 tot 10 jaar
  • 10 tot 20 jaar
  • Ouder dan 20 jaar
  • Ik heb geen auto maar wil wel stemmen

0 stemmers

Niet gekregen.

Ik ben die ene die met Sanne een beautyblog had ooit in een ver grijs verleden.

3 likes

Als jullie broodjes halen bij de supermarkt uit onderstaande ‘bak’, hoe pakken jullie het dan:
image

• Met mijn handen
  • Met een tang
  • Met het zakje (eventueel binnenstebuiten)

0 stemmers

Als er nog maar enkele broodjes liggen dan met m’n hand maar standaard gebruik ik de tang

7 likes

Ik heb dit een paar weken geleden met een training gehad. Vind het super interessant. Onze trainster zei de meeste mensen in Nederland zijn groen. Wij deden t met een landkaart. Ik had mezelf op rood gezet (harde werker, snel denken, zelfverzekerd, knopen doorhakken) maar was ook veel geel.
Ben nu echt steeds mensen (vooral collega’s) aan t analyseren welke kleur zij zullen zijn. Was ook echt hilarisch dat 1 collega in de training ter sprake kwam dat ie wel heel erg een bepaalde kleur zou zijn volgens het groepje waar we mee zaten en dat ie vervolgens zelf zei ik zet mezelf op deze hoek op de kaart (in de kleur die wij ook zeiden) en daarna ging ie ook nog allemaal vragen stellen die ook precies aan de eigenschappen van die kleur voldeden haha

Ik probeer altijd met de tang maar als het echt niet lukt dan leg ik het broodje met de tang helemaal vooraan de bak/op de rand en dan pak ik hem met mijn hand.

Heb jij last van faalangst?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja level 100. Het beperkt mij heel erg in het leven maar ik krijg er hulp voor.

Vers sinaasappelsap > appelsap > [afstand van mijlen] > sinaasappelsap uit een pak.

40 likes

Ik heb regelmatig dat ik op station van mijn studentenstad iemand tegenkom en dat ik weet dat hij/zij 1:30 dezelfde treinen gaat nemen. Maar dan wil ik gewoon lezen/ forummen/ dramatisch uit het raam staren, dus dan ontloop ik ze tot de 3e (en laatste) trein die 5 minuutjes duurt “Heeeeey, jij hier? Ben jij ook daar opgestapt?!”

17 likes

Precies dit. Maar ik heb in deze poll wel op appelsap gestemd, omdat er niet bij staat of de sinaasappelsap vers is

1 like

Is dat niet erg droog dan?

Welke goedkope panty’s bevallen jou het beste?

• Primark
  • Zeeman
  • H&M
  • Wibra
  • Hema
  • C&A
  • Big Bazar
  • Overig
  • Geen idee

0 stemmers

Ik heb ze meestal van de HEMA

1 like

Ik hou van de panty’s van de Hema

1 like

Wow, da’s duidelijk! Heb hem nog maar even toegevoegd.

@Astor @Flamingo Welke van de Hema nemen jullie altijd dan? ik weet nooit welke ik moet nemen, ze hebben zoveel soorten en degene die ik dan neem gaan best wel snel kapot
Maar misschien ben ik gewoon onhandig

1 like

Wehkamp!