Stel hier je persoonlijke vraag #3

Dit is zo zielig. Ik snap echtniet als je zo’n kinderidool bent dat je dan off screen zo’n fuckin asshole bent. Hij mag zijn rode neus keihard in zn reet stoppen maal 10. Zooo lullig he. Hoop dat je er wel overheen bent gekomen haha :kissing_heart:

3 likes

Ik heb er moeten werken en het is echt verschrikkelijk.

De hallen waar de stands staan, gaan een uur of een half uur later open dan het ‘wachtgedeelte’. Toen het tijd was, begonnen vrouwen te rennen en elkaar te duwen om als eerste bij de stands met gratis spullen te kunnen zijn.

Welke chocopasta is de lekkerste?

• Nutella
  • Duo penotti
  • Een andere variant (welke?)
  • Ik lust geen chocopasta

0 stemmers

Gewoon geen chocopasta, geen chocola. Niet op brood, in repen, paashazen, sinterklazen, bonbons, letters. Ik vind het maar niks. Als ik een chocoladereep krijg of iets in die trant is de kans groot dat ik er uit verveling 1 brok af bijt en ergens in een hoekje in een keukenkast wegstop. Vind het zelfs een beetje jammer dat ik chocola geen reet aan vind.

1 like

Ben echt totaal niet thuis in het moederschap (of moederdom, thanks sereen), maar wat is een leuk kraamcadeau? Voor max 15 euro ongeveer

Hoe slim vind jij jezelf? Je mag rekening houden met meerdere soorten intelligentie.

• Een stuk minder slim dan gemiddeld
  • Een beetje minder slim dan gemiddeld
  • Gemiddeld slim
  • Een beetje slimmer dan gemiddeld
  • Een stuk slimmer dan gemiddeld

0 stemmers

Ik was blij met een Hema bon, maar ik weet dat het minder leuk cadeau is om te geven. Ook een zwempakje of -broekje en/of badcape doet het vaak goed. Sophie de giraf, voorleesboek of badspeeltjes misschien?

1 like

Omdat ik nieuwsgierig ben of meer mensen hier dit doen… Ik heb dit overgenomen van mijn vader en oma. Doen jullie ook altijd suiker over jullie pindakaas op brood?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als jij verse aardbeien los eet, doe jij er dan suiker over?

• Nee nooit.
  • Ja
  • Soms, bijvoorbeeld als ze niet zoet genoeg van zichzelf zijn

0 stemmers

Ja ik kreeg het altijd zo bij oma en mijn vader doet dat ook altijd, ik ben echt niet anders gewend haha en ik vind pindakaas ook niet te eten zonder. :joy:

Misschien is het wel iets Duits. :joy:

Dan wil ik weten:
Gebruik jij wel eens suiker ergens op/in/over? (Ik nl niet, we hebben het in huis voor mijn vriend die overal suiker over zou willen doen.)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ergens! Koffie, brood, beschuit, etc.
(Jij was sneller dan mijn edit!)

2 likes

Ik stem toch nee want ik heb dat alleen heel af en toe over de pindakaas (ik eet dat verder ook niet vaak meer). Verder alleen als het nodig is voor recepten.

Ik ook! Maar in duitsland bijvoorbeeld als ik dan Sahne (slagroom kan je het niet noemen vind ik) bestel bij taart dan vraag ik ook zakjes suiker erbij en die flikker ik erover tot het kraakt van de suiker. Ik ga toch geen ongezoete slagroom eten joh gekke Duitsers

13 likes

Ja, over de aardbeien dus. En over aalbessen een beetje vanillesuiker. En op pannenkoeken, met kaneel.

1 like

Sorry! Niet in koffie en thee of eigenlijk in geen enkele drank.

Wel over bessen, aardbeien, op beschuit met boter, over pindakaas, in yoghurt, over elk soort slagroom en pannenkoeken, op matzes. Ja hoor, suiker alles, vooral bruine basterdsuiker heeeerlijk

3 likes

Alleen in yoghurt. Magere yoghurt met kaneel en suiker is een van mn favoriete toetjes thuis

1 like

Welk van deze dingen eet jij weleens in combinatie met pindakaas op brood?

Heb alleen de dingen opgeschreven waarvan ik heb meegemaakt dat mensen die combineerden met pindakaas. Mocht er nog iets ontbreken, dan hoor ik 't graag!

• Margarine of roomboter
  • Nutella/chocopasta
  • Hagelslag of vlokken
  • Komkommer
  • Banaan
  • Sambal
  • Suiker
  • Jam
  • Ik eet pindakaas altijd los

0 stemmers

Vroeger wel altijd, anders vond ik de pindakaas ook heel droog ofzo? Inderdaad overgenomen van mijn oma. Tegenwoordig moet ik er niet aan denken, veel te zoet

Wat zeg jij?

• Verhemelte
  • Gehemelte

0 stemmers

2 likes