Dat is juist ontzettend lief
Nee nog niet in de winkel gekeken! Dat ik daar nog niet aan gedacht heb haha, thanks voor de tip!
Ik mocht hem elke dag zetten. Maar soms zat er niks in, soms een klein zakje pepernoten, af en toe een schoenkado en soms kreeg ik er zelfs fruit in .
Ik zet mân schoen niet maar als ik in die periode bij mijn ouders ben vind ik vaak opeens kikkers of chocomunten in mân schoen
Ik heb nu niks maar als ik straks ben verhuisd zet ik geurstokjes in de wc.
- Eerst douchen, dan de badkamer schoonmaken
- Eerst badkamer schoonmaken, dan douchen
0 stemmers
Hoe vaak mocht jij je schoen zetten?
- Elke dag
- Om de dag
- 2 keer per week
- 1 keer per week
- Niet
0 stemmers
1 keer per Sinterklaas. Haha ik ben echt verbaasd dat iedereen zân schoen zo vaak mocht zetten. Wij deden het 1 keer als de sint in het land was en dat was dan dat.
Ik mocht wel elke dag mân schoen zetten hoor⊠kreeg er alleen niets in
(alleen in 't weekend)
Badkamer in mn nakie schoonmaken en dan de douchecabine schoonmaken en dan meteen door met douchen
Werk:
- Ik zie er vaak tegen op
- Ik zie er meestal tegen op
- Ik heb er meestal wel zin in
- Ik heb er vaak veel zin in
- Er tussenin
- Het wisselt enorm en ik kan geen gemiddelde geven
- Anders/n.v.t.
0 stemmers
Elke dag maar we kregen er lang niet elke dag iets in, het was dus een leuke verrassing of een teleurstellingđ
Welk bedrag betalen julie bij je kapper voor wassen, knippen en drogen samen?
- Minder dan 30
- Tussen 30 en 50
- Tussen 50 en 70
- Tussen 70 en 90
- 90+
0 stemmers
Mijn kapper is de laatste tijd wat duurder geworden maar weet niet of het te duur is of eerder gemiddeld. Ben benieuwd
Heb jij al een âgrote-mensen-baanâ? Dus geen bijbaan maar echt fulltime na de studie.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Luister jij je voiceberichten terug?
- Nooit
- Soms
- Meestal
- Altijd
- Ik verstuur nooit voiceberichten
0 stemmers
Ik ga overigens ook maar eens per jaar naar de kapper. Mag mezelf daarom af en toe een duurder cadeautje doen zoals een manicure ofzo
Aah dat is zo leuk! Ik zie daarom trouwens dat ik de vraag niet helemaal goed gesteld heb, ik vroeg me af of je je eigen verstuurde berichten ook terug luistert, dat doe ik namelijk dus altijd. Vraag me af hoe het klinkt en blijkbaar luister ik gewoon graag naar mezelf
Ja, maar niet full time.
Ja, maar niet na de studie, tenzij je die halfbakken poging die ik tot studeren heb gedaan meetelt.
Nu wil ik naar de kapper. Weet alleen niet wat ik ermee aan moet, want eigenlijk wil ik het weer korter maar heb mijn haar ook heel vaak vast, en vind een wat langere staart juist mooier.
Gelukkig heb ik nu een kapper waartegen ik kan zeggen âdoe maar wat jij denkt dat leuk isâ, en dat het dan ook echt goed zit als ik weer naar huis loop Ga hem echt missen als ik ooit verhuis.