Stel hier je persoonlijke vraag #3

Irritant hè! Laat je weten wat het uiteindelijk is geworden? :smile:

1 like

Ik laat het denk ik maar gewoon aan de kapper over. Mijn eerste reactie zal dan wel aangeven of ik dat wel of niet wil.

1 like

De huishoudbeurs…

• Vind ik leuk en ik ga ook wel eens heen
  • Lijkt me wel leuk maar ik ben nog nooit geweest
  • Ik heb er geen mening over
  • Het lijkt me echt vreselijk
  • Ik ben er geweest en ik vond het verschrikkelijk

0 stemmers

De kamasutrabeurs:

• Niks voor mij
  • Nog nooit geweest, maar lijkt me wel een keer grappig om heen te gaan
  • Ik ben er geweest en ik vond het niks
  • Ik ben er geweest en ik vond het leuk
  • Ik heb er geen mening over

0 stemmers

Edit: oh niet openbaar beetje jammer

Onder categorie superwoman :thinking:

8 likes

Hoeveel uur per week werk je? Dus zonder studeren en/of stage lopen.

• 0-12
  • 13-24
  • 25-32
  • 33-40
  • 40-50
  • 50+
  • Ik werk op dit moment niet

0 stemmers

Nu fulltime maar ga vanaf volgend jaar naar 32 :dancingbanana:

4 likes

Ik loop nu 40u pw stage tegen vergoeding van 500 per maand. Zie het wel echt als werken (en ik heb hiernaast ook geen tijd en/of zin meer om te werken).

Ik bedoelde wel echt werken. Niet studeren of stagelopen. Zal het even aanpassen.

Vanwege gezondheid ben ik tijdelijk gestopt met werken maar ik werkte eerst 12u pw naast 32u stage

Wat mensen in mn omgeving werken vaak minimaal 60uur. Lijkt me echt de hel op aarde.

1 like

Mensen die ik ken die meer dan 50 uur werken hebben dat voornamelijk aan zichzelf te danken omdat ze niet kunnen plannen, nergens ‘nee’ tegen kunnen zeggen en niet kunnen delegeren.

6 likes

Die 2 waar ik aan moest denken zijn beide chirurg en nog vrij jong. Volgens mij is het in dat beroep geen uitzondering en ze doen het nog graag ook. :tired_face:

Nee, inderdaad. Er zijn ook zeker wel uitzonderingen qua beroepen waar dat bijna de norm is. Moet er zelf niet aan denken :flushed:

2 likes

Heb jij een duidelijk doel voor ogen waar je naar toe wilt werken op carrièregebied?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een duidelijk doel voor ogen waar je naar toe wilt werken op persoonlijk vlak?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat voor doelen mensen hier dan op persoonlijk vlak willen bereiken. Ik ben echt van de YOLO hoor.

13 likes

Haha, geweldig. Als ik ga, ga ik met mijn moeder en zus, maar ik ben dan degene die ironisch gaat en voor je gratis patat enzo (ik sta vaak met de tassen te wachten) :tipping_hand_woman:t3:‍♀

Ik wil graag zelfverzekerder worden en net zo goed in mn privéleven op orde brengen en houden als ik dat ben op mijn werk.

ik wil een aangenaam en evenwichtig persoon worden. geef me nog ff.

19 likes

Ik wilde een georganiseerd mens worden, maar ondanks hulp weet ik dat ik dit nooit ga worden en ik vind het dikke prima. Ik ben een adhder (klinkt als een excuus) maar vooral geboren chaoot, ik blijf een chaoot. Zolang ik mijn best doe om alles in het gareel te houden ben ik tevreden. Ieder zo zijn ding.