Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik had eerst JA op persoonlijk vlak maar dat heb ik nu gewijzigd. Ik weet alleen wat ik niet wil, en dat is settelen voor ‘tevreden’. Ik wil gelukkig. Wat dat dan precies is en waar/hoe ik dat ga vinden weet ik nog niet.

Mijn vader heb ik 1 keer in zn leven heeeeel iets zien huilen, toen zn vader was overleden. De rest van Mn leven nog nooit, en ik vind het de meest lieve empathische slimme geweldige man ever. Dus dat hoeft gelukkig niks te zeggen!

4 likes

Ik vind mezelf ook een rationeel persoon, maar moet echt bij alles huilen. Einde van alles is liefde, de kerstreclame van de Bijenkorf, een leuke grap in How I Met Your Mother (ik ben vrij labiel haha)
Misschien toch niet zo rationeel als ik dit lees

9 likes

Ik vind je zoals je nu bent leuker.

6 likes

Hahaha ja dat is wel echt het tegenovergestelde. Maar jouw vader is stiekem dus vrij gevoelig, alleen wil hij dat waarschijnlijk niet laten merken. Is toch ook eigenlijk wel schattig. Ik weet alleen dat toen opa overleed ik zei , huilt papa? Moet papa huilen? :cry: en ik zag toen alleen 2 druppels. Maar ik schrok er als kind echt van. Terwijl het doodnormaal is. Maar nooit heb ik hem verder in de rest van Mn leven zien huilen. Denk dat ik tegenwoordig 1 keer per maand gemiddeld gezien huil. Vroeger nooit, was ik echt keihard voor mezelf. Zag dat echt als een zwakte om te huilen.

1 like

Het lijkt me best wel leuk om lekker mensen te kijken enz. En je kan er ook veel eten toch? Dat lijkt me ook leuk.
Maar niet leuk genoeg om er daadwerkelijk heen te gaan

Oh, ik stem nu eens per jaar op die huilen vraag maar dat waren ook wel overleden familieleden.

Ik heb nu gestemd op eens per maand, maar als ik huil is het bij een zielige film. Niet omdat ik verdrietig ben en dat ik dan daardoor moet huilen.

Hahahaha, ik dus ook. Sta erom bekend. Dit stuurde een vriend van mij van de week (over die film, A Star Is Born)

9 likes

Vind het ook nog wel verschillen of je om jezelf huilt ja of nee. Dat doe ik echt nooit. Niks mis ermee als je dat wel doet. Maar ik kan geen spoorloos meer kijken zonder te huilen. Zielige dieren enzo. Ik huil alleen nooit hardop. Mijn gestoorde buurmeisje krijste echt hardop. Ik heb dan gewoon tranen over Mn wangen lopen. Maar niet hardop gehuil. Ik weetniet eens hoe dat moet. 1 keer was een vriendin heel erg overstuur en ik trooste haar en zij snikte keihard op mijn schouder, dus ik probeerde haar rustig te krijgen maar het was zo intens snikken en huilen. Wel heel zielig. En het typische is dat zij ook totaal geen “huiler” is.

Ja het gewone huilen heb ik zeker wel maandelijks nu. Ik vind het ook helemaal niet erg. Tenzij je misschien net mascara op hebt gedaan. Toen mijn oma dit jaar overleed heb ik mezelf enorm gestresst dat ik als enige echt zou huilen, niet met snikken maar met veel tranen. Omdat ik dan bang was dat mensen naar mij keken enzo. Ik vind veel huilen iig geen slechte eigenschap hoor. Tenzij je het hysterisch uitkrijst. Het is gewoon een uitlaatklep voor je emoties.

I feel you :cry:

Ik kijk nu ook Masterchef Australia, elke keer als er iemand weg moet traantjes
Maar ook elke keer als iemand echt een heel goed gerecht gemaakt heeft en complimenten krijgt
Of als de kandidaten elkaar zo supporten

Hoezo emotioneel niet helemaal stabiel

4 likes

Op welke plekken poep jij relatief comfortabel? (Dus niet dat je er ultiem van geniet of zo, maar je voelt je niet ongemakkelijk/bezwaard en het lukt ook daadwerkelijk.)

• Thuis
  • Op mijn werk- of studieplek
  • Bij vrienden thuis
  • Bij familie thuis
  • In de trein, het vliegtuig of de bus
  • Op een openbare plek met maar 1 wc (klein café bijv.)
  • Op een openbare plek met meerdere wc’s (restaurant, bioscoop bijv.)

0 stemmers

Wel alleen als het echt van die gesloten hokjes zijn, zodat niemand het hoort. Of als het druk is voel ik me ook niet comfortabel. Maar heb best vaak last van obstipatie dus ben allang blij als ik überhaupt kan gaan.

1 like

Eigenlijk poep ik overal? Maar ben altijd snel klaar ook.

4 likes

Oh ik heb dat ook zó met Masterchef!

Spoiler Masterchef

Toen Brandon terug mocht komen😭

3 likes

Ik moet altijd janken als ik heel boos ben, waardoor mensen me totaal niet serieus nemen, waardoor ik bozer word en nog harder ga janken.

Maar ik huil zelden om verdriet, ja wel als iemand iets ergs overkomt maar niet om films of over Mn eigen mislukte leven ofzo.

15 likes

Dit!!! Zo irritant vind ik dat. Dan sta ik echt zo ‘NEE IK HUIL MAAR IK BEN BOOS! TROOST ME NIET!’

Ik huil wel heel vaak, elke week wel. Bij zielige films of reclames, of filmpjes van mensen die gaan trouwen bijv. Of als ik bedenk dat ik heel veel van m’n vriend houd. Of bij een mooi stuk muziek ofzo. Dus niet alleen verdrietige dingen maar in het algemeen dingen die me ontroeren.

7 likes

Hoe hoog zet jij de verwarming het liefst?

• 18
  • 18,5
  • 19
  • 19,5
  • 20
  • 20,5
  • 21
  • 21,5
  • 22
  • 22,5
  • 23
  • 23,5
  • 24
  • 24,5
  • 25
  • Nog hoger, lekker stoken :fire:

0 stemmers

eeuwige discussie hier thuis! staat de verwarming op 21, zo vies warm dan in de woonkamer.

1 like