Ik heb hem zelf ook het liefst op 21. Helaas heeft mijn vader het vaak warm en komt ie bijna nooit hoger dan 20,5
Ik merk soms wel dat ik te YOLO ben, als in te passief. Ben gewoon echt geen planner, maar we proberen soms wel even samen te brainstormen welke dingen we echt nog heel graag zouden willen doen.
Ik heb het dan wel meer over bepaalde landen die we willen zien, dingen die we willen leren of zien etc. Of op sociaal vlak nog bepaalde banden willen aanhalen. Kinderen is ook zo’n geval waar we de laatste jaren af en toe over praten (neigt nu naar ‘nee’ haha)
Edit: ik zeg wel ‘we’ maar kan je net zo goed vervangen door ‘ik’.
Ja dat doe ik op zich ook wel, maar soms vind ik het wel een beetje vervelend of net iets minder prettig dan thuis haha
Ik huil echt om een scheet
Ben heel huilerig, ook om mezelf en al mijn first world problems.
Doe ook vaak oortjes in met dramatische muziek en kijk mezelf dan aan in de spiegel. En dan ben ik inneens de hoofdpersonage in een film/serie met een heel kut leven.
Heel erg dit:
Jaa, had dat boek net uit toen ik account aanmaakte! Prachtig!
Huilen en lachen zitten bij mij aan elkaar gekoppeld. Als ik één van beiden doe komt het andere bijna altijd mee
Maar ik moet ook meestal huilen als ik heel boos ben. Dit resulteert dan ook echt in lachen omdat ik moet huilen omdat ik boos ben.
Gelukkig komt het bijna nooit voor dat ik echt in een confrontatie boos tegen iemand doe. Als kind had ik dat wel vaker, dan voelde ik me ook totaal niet serieus genomen in mijn boosheid waardoor ik nog bozer werd (en dus nog harder ging huilen / lachen). Echt zo frustrerend.
Hahahaa love dit en dit heb ik ook heel vaak. Dan zit ik in de auto met November Rain of zo en dan kijk ik zo dramatisch naar buiten en beeld ik me in dat ik in de videoclip speel ofzo.
Ik heb gestemd op 21 graden, maar in mijn tochtige appartementje haal ik dat helemaal niet, haha. Ik vind het altijd zo lekker als ik bij mensen met een goed geïsoleerd huis binnen ben.
Dit is toch fantastisch!
Ja halen! Ik vind ze heel vet!
Toevallig vandaag nog. Mijn Duitse collega die er sinds het begin met mij was ging vandaag terug naar Duitsland. Ah fuck ik ga haar missen. Wat een tof mens is ze ook. Hopelijk zie ik haar weer tussen februari-mei!
Ik was in m’n studentenhuis de kut die de verwarming niet hoger dan 20 graden wilde hebben en ‘s nachts moest ie op 16.5 (wat ik niet alleen als regel had, haha). Ik vermoed dat hij deze winter echt op minstens 23 graden gaat als het koud is ;’’’)
Heb hem nu thuis op 18.5 en 's nachts op 10.
Ik heb mijn verwarming nog nooit aangezet. Vanaf welke maand doen jullie dat?
Vanaf wanneer ik zit te rillen in m’n eigen huis ;p
Maar ik moet wel zeggen dat ik hem meestal niet per se aan doe na m’n werk, omdat ik dan kook en het wel warmer wordt en omdat ik dan toch snel naar bed ga. Dus vooral dan in het weekend als ik overdag veel thuis ben en de temperatuur in m’n huis anders onder de 16 graden ligt.
Niet vanaf een vaste maand, maar het is in mijn oude huis wel al snel heel koud, dus ik heb 'm meestal in oktober al wel eens aan staan.
Maar ik doe 'm bijvoorbeeld niet 's ochtends aan voor ik naar werk ga, dat vind ik niet nodig.
Ikzelf weet het niet meer. Maar mijn kinderen elke zaterdag en woensdag.
Op zaterdag een klein cadeautje, op woensdag iets te snoepen.
Ik las dit en dacht dat even je moest huilen omdat je een scheet liet.
Vroeg me ook af hoe dan, als in grappig iemand liet een scheet (huilen van het lachen), of oh nee ik liet een scheet huilen. Na de eerste regel viel alles op z’n plek.
Ik heb vandaag te lang in de bieb gezeten
Had hier even heeeeeeeeeeeeeeeeel andere gedachten bij dan een scheet
Goeie keus