Stel hier je persoonlijke vraag #3

@Lula Mijn vraag over ‘life goals’ ontstond eigenlijk uit het feit dat ik er druk mee ben geweest. Ik was niet blij is meerdere situaties en uiteindelijk ben ik daar zelf verantwoordelijk voor. Vabuit dat punt ben ik goed gaan nadenken waar ik mezelf zou zien in mijn carrière en persoonlijke leven. Indien ik happy zou zijn geweest, zou ik hier niet zo veel over nagedacht hebben :tongue: Nu geeft het me wel meer rust!

1 like

Precies, ik heb 18 gestemd maar heb de verwarming nog niet aangehad en het is in huis zonder verwarming nog 18 en dat vind ik wel een goede temperatuur.

Waaaaaauw! Ik was mijn verjaardag vieren, dus zie dit nu pas, maar wat fantastisch!! Echt het beste cadeau van de dag haha. Na deze turtulio gaat het me helemaal lukken!

Ik heb mijn oude kledingkast recent vervangen door een kledingrek en zo’n Malm ladekast. En toen bleek ik mijn kleding dus niet fatsoenlijk in die laden te krijgen… Dit is de bom echt!

1 like
  • Samson & Gert
  • Bassie & Adriaan

0 stemmers

Spoiler

Natuurlijk :sunglasses:

4 likes

Ik ga voor Bassie en Adriaan want daar heb ik leukere herinneringen aan. Zoals de Bassie en Adriaan worst en de dvd’s, of waren het nog videobanden? En de parody’s op mastermovies van hen. Maar ik heb wel te vaak gehoord dat het 2 klootzakken zijn in real life. :sob:

4 likes

Je moet met dit kapsel wel je mond permanent een stukje openhouden, volgens de foto’s.

Nee grapje, lijkt me wel een hele toffe lengte!

7 likes

Ik heb allebei gehad en ik vond dat korte fijner dan net op je schouders, want dat gaat altijd zo raar half naar binnen/buiten krullen, omdat het niet lekker kan hangen. Als je snapt wat ik bedoel.

2 likes

Zo jammer dat kappers er vaak meer af knippen dan waar je om vraagt.
Ik zeg nu standaard dat er minder af mag dan dat ik eigenlijk wil zodat er niet ineens veel meer af gaat.

(dat is mijn ervaring vaak, er zullen vast ook veel kappers zijn die dit niet doen!)

1 like

Ja dit gaat voor mij heel erg op! Ik ben in een rechts gezin opgegroeid en heb vriendinnen met een vrij diverse politieke voorkeur. Maar ik ben mede door het forum wel een stuk linkser geworden.

6 likes

Als klein meisje had ik heel hard gewerkt aan een mooie tekening voor Bassie en Adriaan. Want ze kwamen bij ons in de buurt en daar moest ik natuurlijk naartoe. Mijn lieve papa uren met mij in de rij gestaan om die tekening te kunnen geven. Ben ik eindelijk aan de beurt, wil Bassie ‘m gewoon niet hebben…
Schijnbaar heeft mijn vader moeite moeten doen om die rode bal niet van zijn neus te trekken.

15 likes

Dit is zo zielig. Ik snap echtniet als je zo’n kinderidool bent dat je dan off screen zo’n fuckin asshole bent. Hij mag zijn rode neus keihard in zn reet stoppen maal 10. Zooo lullig he. Hoop dat je er wel overheen bent gekomen haha :kissing_heart:

3 likes

Ik heb er moeten werken en het is echt verschrikkelijk.

De hallen waar de stands staan, gaan een uur of een half uur later open dan het ‘wachtgedeelte’. Toen het tijd was, begonnen vrouwen te rennen en elkaar te duwen om als eerste bij de stands met gratis spullen te kunnen zijn.

Welke chocopasta is de lekkerste?

• Nutella
  • Duo penotti
  • Een andere variant (welke?)
  • Ik lust geen chocopasta

0 stemmers

Gewoon geen chocopasta, geen chocola. Niet op brood, in repen, paashazen, sinterklazen, bonbons, letters. Ik vind het maar niks. Als ik een chocoladereep krijg of iets in die trant is de kans groot dat ik er uit verveling 1 brok af bijt en ergens in een hoekje in een keukenkast wegstop. Vind het zelfs een beetje jammer dat ik chocola geen reet aan vind.

1 like

:raised_hands:t2::raised_hands:t2:

2 likes

Ben echt totaal niet thuis in het moederschap (of moederdom, thanks sereen), maar wat is een leuk kraamcadeau? Voor max 15 euro ongeveer

Hydrofiele doeken met leuke printjes (daar heb je er schijnbaar als moeder miljoen van nodig!). Bij Sissy boy hebben ze ook leuke dingen, daar heb ik een keer een hele leuke mobile gekocht met vilten diertjes

1 like

Hoe slim vind jij jezelf? Je mag rekening houden met meerdere soorten intelligentie.

• Een stuk minder slim dan gemiddeld
  • Een beetje minder slim dan gemiddeld
  • Gemiddeld slim
  • Een beetje slimmer dan gemiddeld
  • Een stuk slimmer dan gemiddeld

0 stemmers

Ik was blij met een Hema bon, maar ik weet dat het minder leuk cadeau is om te geven. Ook een zwempakje of -broekje en/of badcape doet het vaak goed. Sophie de giraf, voorleesboek of badspeeltjes misschien?

1 like

Omdat ik nieuwsgierig ben of meer mensen hier dit doen… Ik heb dit overgenomen van mijn vader en oma. Doen jullie ook altijd suiker over jullie pindakaas op brood?

• Ja
  • Nee

0 stemmers