Als jij verse aardbeien los eet, doe jij er dan suiker over?
- Nee nooit.
- Ja
- Soms, bijvoorbeeld als ze niet zoet genoeg van zichzelf zijn
0 stemmers
Als jij verse aardbeien los eet, doe jij er dan suiker over?
0 stemmers
Ja ik kreeg het altijd zo bij oma en mijn vader doet dat ook altijd, ik ben echt niet anders gewend haha en ik vind pindakaas ook niet te eten zonder.
Misschien is het wel iets Duits.
Dan wil ik weten:
Gebruik jij wel eens suiker ergens op/in/over? (Ik nl niet, we hebben het in huis voor mijn vriend die overal suiker over zou willen doen.)
0 stemmers
Ergens! Koffie, brood, beschuit, etc.
(Jij was sneller dan mijn edit!)
Ik stem toch nee want ik heb dat alleen heel af en toe over de pindakaas (ik eet dat verder ook niet vaak meer). Verder alleen als het nodig is voor recepten.
Ik ook! Maar in duitsland bijvoorbeeld als ik dan Sahne (slagroom kan je het niet noemen vind ik) bestel bij taart dan vraag ik ook zakjes suiker erbij en die flikker ik erover tot het kraakt van de suiker. Ik ga toch geen ongezoete slagroom eten joh gekke Duitsers
Ja, over de aardbeien dus. En over aalbessen een beetje vanillesuiker. En op pannenkoeken, met kaneel.
Sorry! Niet in koffie en thee of eigenlijk in geen enkele drank.
Wel over bessen, aardbeien, op beschuit met boter, over pindakaas, in yoghurt, over elk soort slagroom en pannenkoeken, op matzes. Ja hoor, suiker alles, vooral bruine basterdsuiker heeeerlijk
Alleen in yoghurt. Magere yoghurt met kaneel en suiker is een van mn favoriete toetjes thuis
Welk van deze dingen eet jij weleens in combinatie met pindakaas op brood?
Heb alleen de dingen opgeschreven waarvan ik heb meegemaakt dat mensen die combineerden met pindakaas. Mocht er nog iets ontbreken, dan hoor ik 't graag!
0 stemmers
Vroeger wel altijd, anders vond ik de pindakaas ook heel droog ofzo? Inderdaad overgenomen van mijn oma. Tegenwoordig moet ik er niet aan denken, veel te zoet
Wat zeg jij?
0 stemmers
Oude kaas
Zouden jullie een bedankje (in de vorm van bonbons of iets dergelijks) geven aan jouw stagebegeleiders, ook al was de begeleiding niet goed, de stage een beetje saai en werd je amper ergens bij betrokken ?
0 stemmers
Hahah ik zeg dit altijd tegen mijn Duitse collega’s. Die vinden het raar dat onze slagroom zoet is.
Ik dacht eerst “nee, natuurlijk niet”, maar ik zou het zelf waarschijnlijk wel gewoon doen, omdat het toch soort van verwacht wordt/hoort, ondanks dat ze het niet verdiend hebben.
Vind het wel zo netjes, maar zou de grootte van het cadeau en moeite die je erin steekt wel af laten hangen van de kwaliteit van de stage en de band met je stagebegeleiders. Beetje doosje bonbons/bosje bloemen vs uitgebreide borrelplank/zelf pakket samenstellen/persoonlijk cadeau zeg maar.
Doen jullie je handdoeken in de droger? Of als je die niet hebt, was je ze met wasverzachter?
0 stemmers
Lastige vraagstelling dit haha. Ik doe ze gemakshalve wel in de droger, maar ik vind ruwe handdoeken het fijnst.
Ik heb nu geen droger, maar toen ik die wel had deed ik ze er dus ook niet in. Mijn toenmalige huisgenoten en mijn ex vonden dat maar raar.