Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik ben bijna altijd vrij op maandag, nooit problemen mee.

3 likes

Ja! Ik heb al weken het plan om in de ochtend te gaan hardlopen langs het strand, maar steeds geen motivatie. Maar nu ik gehoord heb dat er een bultrug gespot is langs de kust, had ik ineens motivatie om te gaan haha. Helaas (nog) geen bultrug gespot, maar het was wel even lekker om te gaan.

8 likes

Hahaha mooi om te zien dat de verdeling bijna 50-50 is!

Haha bij ons krijgt juist de stagiair(e) een groot cadeau na afloop van zijn/haar stage en krijg ik als stagebegeleider niets. Heb een verkeerd bedrijf uitgekozen :sweat_smile:

1 like

Ik heb mijn handdoeken liever ruw omdat ik dan het idee heb dat het beter afdroogt haha

2 likes

Ja precies dit!
In hotels enz zijn ze vaak zo zacht dat ik voor mijn gevoel dan vaak nog nat ben omdat de handdoek te zacht is om alles goed op te nemen?
Ook is ruw ook gewoon lekker, alsof je ook een scrub krijgt tijdens het afdrogen.

2 likes

Ik heb geen vriend maar zon beetje elke man die ik heb gedate heeft echt schuiten haha, meestal wel >5 maten verschil ertussen

9 likes

Mijn vriend en ik hebben dezelfde hardloopschoenen, ook in dezelfde maat (maar hij heeft het mannenmodel en ik het vrouwenmodel).

Hij past mijn schoenen alleen niet omdat zijn voeten te breed zijn. Maar als het om bijvoorbeeld slippers gaat hebben we allebei maat 40 (die hardloopschoenen zijn maat 42 trouwens).

1 like

Welk van de onderstaande Sims dingen zou je het liefst in je echte leven willen?

• De tijd op pauze kunnen zetten/vooruit kunnen spoelen
  • Heel snel vaardigheden krijgen (zoals koken, piano spelen, schilderen, handigheid, charisma, etc.)
  • Super snel vrienden maken door alleen even met ze te praten
  • Gelijk in slaap vallen als je ook maar één seconde in je bed ligt

0 stemmers

(3x raden wat ik de afgelopen week veel te veel heb gedaan)

6 likes

Haha gister keken we the Hobbit en toen zei m’n vriend opeens: “zouden hobbits hele grote piemels hebben? Want ja, ze hebben toch grote voeten hè.”
Echt naar.

21 likes

Maat 36, soms 35 en maat 47. Mijn voet is kleiner dan zijn hand haha. Best een debiel gezicht. We hebben wel een paar bijna dezelfde schoenen.

3 likes

Mijn vriend heeft exact 10 maten groter dan ik (37,5 - 47,5). Soms stap ik met mn schoenen aan in zijn schoenen en doe ik alsof ik een clown ben.

30 likes

Een gewone vriend van mij heeft wel eens mijn schoenen geleend / gedragen voor de fun. Ik vond het soms ook wel leuk om dan in een winkel beiden dezelfde schoenen aan te proberen. De ultieme kwaliteitstest. :stuck_out_tongue:

Makkelijk een kindje adopteren.

3 likes

Niet dezelfde maat, maar wel een paar schoenen in hetzelfde model (Vans, Nikes) #anwbkoppel

1 like

Wij verschillen ook zo’n 10 schoenmaten :joy: Heb zelf 37/38, hij 47,5/48.

1 like

Hoe kook jij rijst?

• Volgens de instructies en in ruim water
  • Volgens de instructies en in afgemeten water
  • Op gevoel
  • In een rijstkoker

0 stemmers

En laat je de rijst na het koken altijd nog staan (zoals het pak voorschrijft)?

• Ja
  • Nee
  • Hangt van m’n honger/het succes van m’n kookplanning af. Als de rest van het gerecht klaar is ga ik meestal gewoon eten.

0 stemmers

Waarom moet je het eigenlijk 10-15 minuten laten staan? Vraag ik me al af sinds ik het voor het eerst op een pakje las. Als ik het niet doe smaakt het ook wel prima? :face_with_monocle:

Ik doe het op “m’n eigen” manier:

Evenveel water als rijst, in een pannetje af en toe roeren tot het begint te koken, vuur laag, deksel erop, en zo’n 15 minuten later is het goed en haal ik het met een vork een beetje los. Oké soms plakt er wat aan de bodem maar op deze manier lukt het altijd bij mij, altijd goed en droog.

Rijst heb ik in de eerste week gekocht dat ik op mezelf woon, in een fancy glazen pot gedaan en vervolgens nooit aangeraakt. Heb het sindsdien dus nooit (ook niet ergens anders) gegeten :sweat_smile:.

Ohja, dat is trouwens 4,5 jaar geleden.

28 likes

Ik heb 39/40 en mijn vriend heeft 45. Ik noem het altijd maat boot, maar heb weinig recht van spreken als ik hier lees over stellen met 10 maten verschil haha!
Wij hebben 1 paar precies dezelfde schoenen en ook wel een aantal zelfde model andere kleur. (Voornamelijk air max en 2 paar fp, dus alles sneakers)

2 likes