Ik zie de maanden als een jaarkalender voor me, met elke keer drie op een rij naast elkaar.
Ik zie maanden als de kalender van Apple op mijn laptop.
Dus zo:
Proppen of vouwen?
- Proppen
- Vouwen
0 stemmers
Hoeveel velletjes wc-papier gebruik je als je hebt geplast?
- Geen, ff schudden en klaar
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 5+
0 stemmers
En wees eerlijk; hang jij altijd een nieuwe rol op als je de oude op maakt?
- Ja altijd
- Thuis wel, openbare gelegenheden niet altijd
- Soms, niet altijd zin in
- Nooit, mag een ander lekker doen
0 stemmers
Ik zie het jaar ook als een ovaal. Maar met december aan het linker einde en juli aan het rechter einde. En de rest van de maanden er tussenin.
Ik ken wel van vroeger (zoiets, ik weet het niet helemaal meer, sloeg ook nergens op haha):
Iene miene ma ma ma
fi se fa fa fa academia
In het huis huis huis
woont een muis muis muis
en die muis die brak zijn ____ (ook steeds iets anders)
En dan sprong je als een debiel in een zwembad op een been oid.
Ik ben echt aan het nadenken hoe ie nou precies ging haha.
Niet van vroeger, en ook een andere versie. Wij deden dit met de commissie op introductiekamp voor nieuwe studenten tijdens het ontbijt om ze wakker te maken (juist omdat niemand er zin in heeft en het kinderachtig is)
Ja ik moest ook meteen aan deze denken!
Mijn jaar ziet er eigenlijk uit als dat van @Botsautobob, maar net andersom. Het is een ovaal, maar dan in 3D (het bovenste deel is verder weg dan het onderste deel bij mij). En december zit rechts achterin, en augustus links voor.
Hoe ik de week zie wisselt volgens mij per situatie? Maar over het algemeen is het een soort ladder die van linksboven (maandag) naar rechtsonder loopt (zondag).
ik vind er niks van
Normaal maar niet per se omdat het zo hoort. Of je het wel of niet doet allebei prima
Ik vind niet dat het zo hoort, je toevoegingen achter de omschrijvingen maken dat het niet meer echt past.
Ik vind het normaal, maar ik vind het ook normaal als iemand een andere keuze maakt. Geen waardeoordeel aan het wel of niet doen en wil het zelf wel gaan doen.
Hmm ja snap ik, het was eigenlijk ook niet zo serieus bedoeld maar ik had misschien ook een āgeen meningā optie toe moeten voegen. Maar dan had 99% denk ik geen mening gehad haha.
Niet meer, maar mijn ouders hebben een tijdlang een abonnement gehad en toen vond ik hem wel erg leuk om te lezen!
Ik heb een abonnement!
Hebben jullie een abonnement op een:
krant?
- Ja
- Ja maar alleen weekendeditie
- Nee
0 stemmers
tijdschrift?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alleen de digitale versie van de NRC.
Donald Duck
Oh wat leuk!
Welke sporten heb jij als kind beoefend voor tenminste enkele maanden?
- Voetbal
- Tennis
- Hockey
- Atletiek
- Turnen
- Paardrijden
- Badminton
- Honkbal
- Rugby
- Volleybal
- Boksen
- Judo
- Ballet
- Dansen
- Karate
- Schaatsen
- Zwemsport (anders dan A, B of C)
- Vechtsport (niet genoemd)
- Anders
0 stemmers
Heb je na je jeugd nog iets gedaan met die sport(en)?
- Ja
- Nee
- Een enkel keertje
0 stemmers
Denk jij met nostalgische gevoelens terug aan de sportbeoefening uit je kindertijd?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Oh gelukkig, daar is de wc papier poll weer. Begon ām al bijna te missen
Ik heb een aantal jaren paard gereden⦠Toen verhuisd en toen weer maar toen werd ik een kutpuber en wou ik niet meer door de regen naar paardrijles dus ben ik er vanaf gehaald door mijn ouders. Jaren later nog op volleybal gezeten maar sinds ik mijn duim bijna had gebroken was ik daar in 1 klap ook wel klaar mee haha. Ik heb als klein meisje ook een hele tijd op gymnastiek gezeten.