Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik erger me er dood aan dat ze direct en indirect communiceren met extravert en introvert associëren. Ik ben heel direct in mijn communicatie (soms té), maar ik ben eerder introvert dan extravert.

Ik denk dat ik volgens de beschrijvingen trouwens rood ben. Komt ook wel overeen met zo’n vergelijkbaar testje dat ik wel eens heb gedaan met 4 personality types (driver, amiable, expressive, analytic).

4 likes

Ik trek alles kapot.

Ik zag laatst een reclame dat V&D weer terug komt/is :eek:

2 likes

Klopt, als webshop.

Kan iemand mij dan een foto sturen van welke panty’s dat zijn?
:see_no_evil: asking for euh… myself :innocent:

1 like

Precies wat @flazeda zegt, de light control matte panty’s.
Nog een andere tip: ik heb redelijk dikke bovenbenen waardoor ik snel pantys kapot trek, maar met handschoentjes aan niet meer! Het is even wennen en irritant om aan te doen haha maar bij mij werkt het.

Oh my god nee!! Kan je net zo goed droog brood eten. :sob:

1 like

Haha dben ik vandaag een boek voor aan het lezen waarin patat staat. Ja daag dat lees ik niet. Ik maak er gewoon friet van :laughing:

3 likes

Haha nee, en zeker ook spaghetti zonder kaas dan!

Die van mij is ouder dan 20 jaar maar wel een flink stuk! Hij is 47 jaar oud :grin:

1 like

Inclusief zielige muziek en voorral als het regent toch? Hahah

2 likes

Nav een serie die ik kijk.
Doodstraf, voor of tegen?

• Voor
  • Tegen
  • Neutraal

0 stemmers

Ja twijfelde nog of ik dat erbij moest zetten maar leek me wel vanzelfsprekend. Ik ben inderdaad ook voor maar alleen bij de echte echte echte monsters waar onweerlegbaar bewijs is.

2 likes

Ik heb het hier best wel vaak over met mijn vriend. Hij zegt altijd dat mensen in de gevangenis langer lijden dan wanneer ze de doodstraf krijgen. Maar ik vind het in sommige gevallen ook beter als je zeker weet dat iemand nooit meer zulke vreselijke dingen kan doen

4 likes

Waarschijnlijk uit egoïsme. Maar voor de nabestaanden. Persoonlijk zou ik, als iemand mijn kinderen iets vreselijks aan zou doen, pas rust hebben als iemand dood is denk ik. Voor ik moeder werd was ik ook tegen. Toen dacht ik ook dat levenslang erger was dan de doodstraf. Wat misschien ook zo is voor de schuldige maar niet voor de nabestaanden.
Ik zou altijd bang zijn dat iemand toch vrij komt op de een of andere manier en altijd blijven denken aan wat die persoon nu doet, ect.

5 likes

Wat zou er gebeuren als je mensen laat kiezen tussen levenslang en de doodstraf?

2 likes

Zo denk ik er ook over inderdaad. Plus wat als iemand ten onrechte is veroordeeld tot de doodstraf en men daar pas achter komt als hij al dood is? Daarnaast kom je met een levenslange gevangenisstraf in Nederland voor 99% niet meer buiten, weet niet hoe dit precies in België is.

4 likes

Maar dat laatste is ook waarom ik zei alleen in het geval van onweerlegbaar bewijs.

Ik vind eigenlijk dat ze geen recht meer hebben op die keuze als ze een zware misdaad hebben begaan

Gezien de meeste oordelen tot doodstraf volgens mij tot het laatst worden bevochten door veroordeelden denk ik dat het gros kiest voor levenslang. Maar dat basseert ik nergens op hoor.