Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik vind de ‘light control’ matte panty’s van hema fijn. Gaan ook redelijk lang mee als er niks geks gebeurt.

3 likes

Ik kan niet kiezen. Alleen van een specifieke friettent eet ik hem zonder saus, maar dat komt omdat die friet van zichzelf al super lekker smaakt (en heel anders dan van de gemiddelde friettent), anders wel met saus.

:frowning: Balen!

Als het erg is Belgische mayonaise maar anders bestel ik het zonder saus en doe ik er thuis mijn eigen Zaanse mayo naast. Ik vind saus op friet zoo kut en smerig.

1 like

Van de action!

Dramatisch uit het raam staren hahah geweldig zo voelt het bij mij ook altijd echt :joy:

1 like

Ik erger me er dood aan dat ze direct en indirect communiceren met extravert en introvert associëren. Ik ben heel direct in mijn communicatie (soms té), maar ik ben eerder introvert dan extravert.

Ik denk dat ik volgens de beschrijvingen trouwens rood ben. Komt ook wel overeen met zo’n vergelijkbaar testje dat ik wel eens heb gedaan met 4 personality types (driver, amiable, expressive, analytic).

4 likes

Ik trek alles kapot.

Ik zag laatst een reclame dat V&D weer terug komt/is :eek:

2 likes

Klopt, als webshop.

Kan iemand mij dan een foto sturen van welke panty’s dat zijn?
:see_no_evil: asking for euh… myself :innocent:

1 like

Precies wat @flazeda zegt, de light control matte panty’s.
Nog een andere tip: ik heb redelijk dikke bovenbenen waardoor ik snel pantys kapot trek, maar met handschoentjes aan niet meer! Het is even wennen en irritant om aan te doen haha maar bij mij werkt het.

Oh my god nee!! Kan je net zo goed droog brood eten. :sob:

1 like

Haha dben ik vandaag een boek voor aan het lezen waarin patat staat. Ja daag dat lees ik niet. Ik maak er gewoon friet van :laughing:

3 likes

Haha nee, en zeker ook spaghetti zonder kaas dan!

Die van mij is ouder dan 20 jaar maar wel een flink stuk! Hij is 47 jaar oud :grin:

1 like

Inclusief zielige muziek en voorral als het regent toch? Hahah

2 likes

Nav een serie die ik kijk.
Doodstraf, voor of tegen?

• Voor
  • Tegen
  • Neutraal

0 stemmers

Ja twijfelde nog of ik dat erbij moest zetten maar leek me wel vanzelfsprekend. Ik ben inderdaad ook voor maar alleen bij de echte echte echte monsters waar onweerlegbaar bewijs is.

2 likes

Ik heb het hier best wel vaak over met mijn vriend. Hij zegt altijd dat mensen in de gevangenis langer lijden dan wanneer ze de doodstraf krijgen. Maar ik vind het in sommige gevallen ook beter als je zeker weet dat iemand nooit meer zulke vreselijke dingen kan doen

4 likes