Stel hier je persoonlijke vraag #3

Dit is echt mijn favo topic haha, lekker stemmen en resultaten bekijken.

Ben een beetje verbaasd over de uitkomst van de achternaam overnemen poll eigenlijk, al ligt het misschien aan het feit dat ik in Belgie woon en dat hier sowieso minder gangbaar is. Maar ik ken dus werkelijk niemand die in deze tijd nog de achternaam van haar partner overneemt :frowning:

3 likes

Een like voor de herkenning. Hier ook een turnverleden.

2 likes

Naar aanleiding van mijn pijnlijke bezoek aan de mondhygieniste:

Stoker/flos/waterflos/rager jij elke dag?

• Ja
  • Nee maar wel bijna
  • Nee

0 stemmers

Ik zweet normaliter nauwelijks, ruik niet en gebruik ook geen deo, maar tijdens de nacht voordat ik ongesteld word ik vaak gewekt door de penetrantste zweetgeur ooit. Ik slaap met mijn rechterarm omhoog en dat is dan ook gelijk mijn zweetoksel, echt raar hoe heftig dat zweet dan ineens is. Mijn linkerarm zweet dan ook maar ik krijg zonder deo altijd een natte vlek onder mijn rechterarm en niet onder mijn linkerarm. Op dag 3 van mijn ongesteldheid kan ik weet stoppen met deo. :woman_shrugging:t2:

5 likes

Ik mag jou heel erg graag! Ik mis de Donald Duck haha

2 likes

Ik zat even te kijken naar mijn berichtgeschiedenis op FF en zag dat ik ā€˜schrijfdagen’ en ā€˜leesdagen’ heb. :grin: Ik lees wel elke dag op het forum, maar schrijf niet iedere dag mee. Hoe zit dat bij jullie?

• Als ik het forum bijlees, dan post ik Ć”l-tijd mee.
  • Als ik het forum bijlees, dan post ik niet per se altijd mee.

0 stemmers

1 like

Haha is de 7,50 per maand meer dan waard!

Ik heb ook jaren geturnd vroeger en ben sinds een aantal maanden weer begonnen. Bij een volwassenengroep met oud-turners. Het viel me mee hoe snel ik weer op mijn oude niveau zat (heb nooit hoog geturnd dus dat is niet zo’n hoog niveau). Ben echt blij dat ik weer wekelijks op de balk sta :blush:

6 likes

Vanaf wanneer begon jij je mail dagelijks te checken?

• Basisschool
  • Onderbouw middelbare school
  • Bovenbouw middelbare school
  • Tijdens mijn opleiding/studie
  • Tijdens mijn eerste baan
  • Ik check mijn mail nooit dagelijks

0 stemmers

Slapen jullie nu / in de winter meestal met je raam op een kiertje?

• Nee, potdicht, veel te koud!
  • Ja, heb wat frisse lucht nodig
  • Staat wijd open

0 stemmers

Ik zelf slaap wel beter met frisse lucht, maar voel echt zo’n tocht aan koude lucht dan, zelfs met een klein minuscuul kiertje.

1 like

Alles zit dicht maar mijn huis is zo oud dat de wind er gewoon tussendoor waait.

6 likes

Bij mij is januari tm juli ongeveer, 1 rechte horizontale lijn, daarna gaat die lijn verticaal t/m december naar beneden. Vroeger had ik voor elke dag vd week ook een kleur. Vrijdag was rood, zaterdag was een soort wit/beige etc. Dat is er wel uitgegaan.

Ik mis basketbal! :cry: ik heb er zelf niet eens opgezeten haha maar vind dat echt een leuke sport. Als ik een kind krijg hoop ik dat hij/zij wil basketballen. En oja, ik vind het jammer dat basketbal amper leeft in Nederland. Zelfs in Duitsland al 1000000 keer meer, Frankrijk etc. Echt, Nederland heeft de langste mensen ter wereld. Waarom? Waarom leeft basketbal hier niet? Zo jammer. Kusjes een liefhebber.

3 likes

Ik heb een jaar of 3 op basketbal gezeten. Maar ik begon best wel laat en trainde naast de vaste trainingen niet, dus op een gegeven moment ben ik gestopt omdat ik mezelf niet goed genoeg vond haha.

1 like

Ik vroeg het net aan mijn dochter; zij heeft bij de kleuters de methode Schatkist gehad en daar behandelen ze de dagen van de week met een pompom bord met kleuren voor elke dag.

Ik vroeg: als je aan de week denkt, hoe zie je die dan? ā€œAls het pompombord, en dan denk ik, morgen is het maandag, dat is de gele dag en dan komt oma.ā€

Dus nu mijn vraag:
Hebben degenen die in kleuren denken zoiets ook op school gehad?

• Ja
  • Nee
  • Jeetje mens, dat is 35838 jaar geleden, geen idee!

0 stemmers

Bij mij hebben de doordeweekse dagen kleuren:
Maandag geel
Dinsdag wit
Woensdag blauw
Donderdag rood
Vrijdag bruin

Ik vermoed dat we in de kleuterklas een kalender hebben gehad oid met kleuren voor elke dag, hoewel wit en bruin dan wel een beetje gekke keuzes zijn haha

Ja dit heb ik ook!
Maandag is donkerblauw
Dinsdag groen
Woensdag geel
Donderdag oranje
Vrijdag roze/paars
Zaterdag lichtroze
Zondag lichtblauw
En ik vind het zelfs frustrerend dat jouw kleuren totaal anders zijn haha, terwijl het nergens op slaat.

2 likes

Haha ja ook nul overlap he! Ik vind het ook heel irritant dat ik bij zaterdag en zondag geen kleuren heb

1 like

Dacht ik al. Het was weer tijd!

1 like