Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik geef me wel op om avonddienst te draaien, geen probleem. Maar het moet niet als "logisch " gezien worden. Zelfde als zomervakantie nemen. Mensen met kinderen hebben geen voorrang. Als ik kan switchen doe ik dat maar het is niet vanzelfsprekend.

7 likes

Gewoon lekker aandoen wat je normaal zou doen ongeacht of je dan wel of niet langer bent.

7 likes

Gaat ook niet zozeer om trauma’s, meer dat ik vind dat ze wel wat voorrang hebben.

Ik zou gerust willen invallen voor iemand met kinderen, maar inderdaad, kinderen iets wijsmaken is niet zo moeilijk (of misschien was ik een naïef kind :joy:). We vierden het ook altijd in het weekend omdat ‘de Sint zijn bezoeken wel een beetje moet spreiden want hij moet àlle kindjes bezoeken’ :grin:

6 likes

Ooit zei iemand tegen me dat als je ze ondersteboven open maakt de losse kruiden nog lekker over je chips heen ‘vallen’ omdat ze andersom in het vak hebben gestaan. Sindsdien maak ik ze vaak ondersteboven open. :joy:

4 likes

Eet je wel eens een kiwi met schil?

• Ja
  • Nee
  • Ik eet geen kiwi’s

0 stemmers

Ja precies dit. Ik vind 5 december toch net even wat anders en ik zou dan ook met alle liefde een dienst werken zodat collega’s met kleine kinderen thuis Sinterklaas kunnen vieren. Met andere vakanties/feestdagen is het een ander verhaal

Een vriend van me zag een keer een vrouw een mandarijn met schil eten, alsof het een appel was? Ik geloofde het eerst niet maar er was fotografisch bewijs. Ben hier nog steeds verbaasd over.

1 like

Haha nee zeker niet
https://www.gezondheidsnet.nl/groente-en-fruit/waarom-kiwis-zo-gezond-zijn

Tom Dumoulin is ook fan:

Ik heb een kiwi voor mn neus liggen op mn bureau. Ik ga het straks proberen en zal laten weten hoe het was.

1 like

Een paar dagen geleden ging het hier al uitgebreid over, haha

2 likes

Shit heb ik dat weer gemist :weary:

Haha je bent vast niet de enige! Heb trouwens ook een kiwi bij me vandaag en die ga ik ook in z’n geheel verorberen.

1 like

Oh. Nee :slightly_frowning_face:

Voor iedereen met een baan:

• Ik vond een vacature online en heb daarop gesolliciteerd, mocht op gesprek komen, ze vonden mij de meest geschikte kandidaat en ik ben aangenomen
  • Ik kende mensen uit het bedrijf en werd er zo op geattendeerd dat er een functie vrijkwam, ik heb rechtstreeks gesolliciteerd, mocht langskomen voor een gesprek, ze waren content met me en deden een aanbod (er is geen vacature online geweest)
  • Ik heb op een open vacature van internet gesolliciteerd, maar ik kende iemand in het bedrijf en dat heeft meegeholpen om geselecteerd te worden

0 stemmers

Ik had altijd de hoop dat bij toekomstige banen ik mij beter zou kunnen concentreren en minder snel afgeleid zou raken. Maar helaas, blijkt nu bij mijn stages dat ik nog steeds alles uitstel, niet kan plannen, stress ervaar en mega snel afgeleid raak :frowning:

2 likes

Ik had een open sollicitatie gestuurd en kende niemand binnen het bedrijf.

5 likes

Blijven plakken na mijn stage

6 likes

Oeps @Nivi @KipTokTok ik was de optie “Anders, namelijk” vergeten toe te voegen, sorry!

Wel flinke meerderheid tot nu toe in elk geval sollicitanten “gewoon van buiten”. En ik hoor echt AL-TIJD van 70% van de vacatures komt nooit online, alles gaat via het netwerk, enzovoort. En hier heeft de meerderheid het zonder netwerk geflikt? Ik weet nu niet of ik het bemoedigend of juist een heel ontmoedigende uitslag vind!

1 like

Zo leuk al die turnverhalen, ik wil ook weer heel graag beginnen met turnen bij een studentenvereniging maar iets houdt me toch tegen. Nu je zegt dat je het snel weer hebt opgepikt, denk ik weer “jaaaaaaaa wil ik ook!!” Dus misschien ga ik me nu Ă©cht oriĂ«nteren!

2 likes

Ze boden me halverwege mn stage al een contract aan, ik heb niet eens hoeven solliciteren.

1 like