Haha ja ik had dit met mijn opa. Zo intens zielig vond ik dat. Dan hield ik hem de hele middag in de gaten om ervoor te zorgen dat hij in de woonkamer zou blijven maar op het moment supreme zat hij dan toch toevallig nèt weer op de wc.
Ik beschouw mezelf trouwens als een rationeel persoon en ik was een vrij intelligent kind, maar als het op geloven in Sinterklaas aan kwam was ik zo naief als het maar zijn kan.
Ik zette bijvoorbeeld vraagtekens bij het hele ‘pieten door de schoorsteen’ verhaal want ja, zoveel kinderen zonder schoorsteen. Maar dat de pieten een loper hebben van elk huis vond ik dan weer een volkomen acceptabele verklaring.
Ik vond het geheimpje dat ik met mijn ouders voor mn broertje en zusje had heel leuk. Tot het moment dat ik erachter kwam dat mn moeder dat ook een goed moment vond om mij net iets minder cadeautjes te geven, want ja ik wist het toch al. Vind dat nog steeds niet eerlijk haha.

of een soort pfffrt-lach bij bv een serie kijken. Maar echt HAHAHA! lachen gebeurt zeer weinig.