Stel hier je persoonlijke vraag #3

Het wordt me altijd gevraagd als ik iemand nieuws leer kennen, heel veel mensen doen ook al zelf een suggestie wat ik zou kunnen zijn. En het komt vooral omdat ik een aparte voor- en achternaam heb icm een getinte huid en krullen.

Ik werd in Tanzania eens gevraagd tot welke “European tribe” ik behoorde. Dat voelde voor mij toen als een heel bizarre vraag, terwijl de vraagsteller het bizar vond dat ik dat zo’n abnormale vraag vond, haha. Ik had echt geen idee wat ik moest antwoorden. Ik was helemaal niet gewend om in termen van etniciteiten te denken, terwijl dat voor hem even cruciale informatie was als bijvoorbeeld je geslacht. Het werd een heel interessante conversatie.

2 likes

Draag jij parfum?

• Elke dag (of bijna elke dag)
  • Regelmatig
  • Zo nu en dan
  • Alleen bij speciale gelegenheden
  • Nooit

0 stemmers

Ik heb een heel klein beetje Indonesisch in me, en ik vind zelf niet dat je het heel erg ziet, maar ik word zo vaak gevraagd wat mijn afkomst is. Hier al helemaal, want hier heb je bijna alleen maar Vietnamezen qua Aziatische herkomst, en ze zien wel dat het dat niet is, dus zijn altijd erg nieuwsgierig.

Leuk feitje trouwens: Berlijn heeft relatief veel Vietnamezen, omdat Oost-Duitsland een van de weinige landen was waar zij heen konden/mochten reizen/verhuizen, omdat het ook communistisch was. Zo logisch eigenlijk, en toch had ik het zelf nooit bedacht.

5 likes

Ik draag bijna iedere dag iets, maar vaak is het een simpel ‘kruidvat’ geurtje. Gewoon replay/Mexx ofzo. Mijn wat luxere geuren draag ik heel weinig

Ik draag elke dag Eau De Toilette

1 like

Meer dan 100 x

Echt raar. Mensen denken altijd dat ik Spaans of Italiaans ben. Hoorde laatst zelfs Indo. Nou was ik in Israël en daar kreeg ik eindeloos de vraag of ik Russisch was.
Geen pijl op te trekken.

Sowieso Arnolfini:

4 likes

Eigenlijk een combinatie van allemaal

4 likes

Ik ben meer Martin Morero denk ik, lekker vol van mezelf maar eigenlijk een permanente mess met een enorme wansmaak en beperkt talent.

53 likes

Ik werk niet fulltime in het onderwijs dus ben regelmatig nog eens een dag thuis tijdens de week. Maar als er iemand ziek is bellen ze mij wel op om te vervangen. Nu is er morgen iets te doen op de school waar ik vorig jaar werkte en had ik zelf voorgesteld om te komen helpen. Waren ze helemaal blij mee en ik vond het zelf ook leuk. Maar net werd ik gebeld om te vervangen voor een zieke leerkracht en ik durfde de vervanging niet weigeren
 En nu voel ik mij schuldig dat ik de vervanging heb toegezegd terwijl ik eigenlijk ging helpen. Maar helpen is gratis en voor de vervanging word ik gewoon betaald zei de directeur die mij belde
 Dus wat zouden jullie doen?

• Helpen
  • Werken

0 stemmers

Hahaha mijn bestie en ik lopen bij onze ouderlijke huizen altijd achterom binnen en beginnen dan altijd met zo’n Martin Morero stem te zingen:

Jai zit in de kamurr en wil niet met me pratuuh

18 likes

Wat zijn de eerste drie woorden van de bijbel?

Er was eens

15 likes

@Zemraluani
Wel “Sjerrol Sjerrol godverrrrdomme Sjerrol”

24 likes

Jeetje pietje

10 likes

Haha en dat ie dan van Roelien les krijgt en als Sinatra zit dan op zo’n debiele toon moet zeggen “mooie zit”. En dan heeft Sinatra even later geplast en dan zegt Roelien van “Ennnn wat zeg je dan Martin??” En dan zegt ie heel droog tegen die hond “je hebt geplast” (ipv “mooie plas”)
Hahhaha echt zorgwekkend hoeveel ik uit mn hoofd ken van die serie, heb alles op dvd ook.

8 likes

Zo lang je maar niet daadwerkelijk met hem gaat aanpappen anders krijg je een kaakstoot van Tante Cor. Of komt Cheryl je uitschelden voor omhoog gevallen gratenkut.

6 likes

Haha en dat ie op een gegeven moment moet bijverdienen en een reclame gaat maken voor bestrijdingsmiddelen tegen boktorren ofzo? Geen idee wat het precies was. En dat hij dan in de tuin staat met een cameraploeg in een boktorrenpak. En dan komt Cheryl thuis en die vraagt " wtf wat is dit?" En dan zegt Martin weer op zo’n typische manier van “uh ja Boktor” hahahha geniaal dit. Met die manier van doen is alles wat hij zegt gewoon hilarisch.

8 likes

Hahahhaha

Ik wil een man als Dokter Rossi die gewoon zwijgend op de bank zit met een neutrale gezichtsuitdrukking in een mooi pak en toch verdomd aantrekkelijk is, waar je gewoon tegen aan kan lullen want hij zegt toch niks.

13 likes