Ik heb nee gestemd omdat ik van mening ben dat je geen geld moet uitgeven wat je op dat moment niet hebt. Verder is black friday niet het enige moment in het jaar dat er goede aanbiedingen van zijn, ik heb juist het idee dat mensen halsoverkop een aankoop doen omdat ze het “nu of nooit” gevoel krijgen.
Je geeft ook al aan dat je nu een stadsfiets en een racefiets hebt. Dan zou ik in de winter lekker op de stadsfiets gaan fietsen en als het beter weer wordt kun je weer op de racefiets.
Mocht je volgend jaar weer voldoende geld hebben kun je altijd nog een mountainbike aanschaffen.
Het ging de dokter er volgens mij om dat je meer kracht op zou bouwen in je longen toch? Dan is fietsen sowieso goed. Dan begin je gewoon met opbouwen op de stadsfiets en kun je met beter weer gaan racefietsen voor meer uitdaging. Ik kan me ook niet voorstellen dat je van een dokter per se op een mountainbike zou moeten fietsen, want als je die niet hebt zou de dokter je hierdoor op kosten jagen.
Als je echt heel erg twijfelt zou ik de dokter even bellen en vragen of het per se een mountainbike moet zijn, of dat je ook mag beginnen op een stadsfiets.
Sorry voor het lange verhaal haha 
Voor die prijs was ik te nieuwsgierig