Stel hier je persoonlijke vraag #3

Iemand een lul noemen niet?

Als je geen verantwoordelijkheid neemt ben je in mijn ogen een lul ja. Of een equivalent ervan.

2 likes

Oke, dan begrijp ik dat wat beter

1 like

Als je bestuurder bent, is het aan jou de taak om aan de juiste snelheid te rijden en goed te kijken waar je betalend moet/mag parkeren.
Als je 1 bepaald persoon heel vaak gratis ritjes geeft, dan vind ik wel dat je wat geld mag vragen voor bv benzine. Maar een boete meebetalen nee.

12 likes

Dat is ook prima, dat was mijn punt alleen niet. :stuck_out_tongue:

Ik snap goed dat je gefrustreerd raakt door zijn gedrag, ik vind het soms op een forum gewoon lastig om zo’n situatie in te schatten zonder alle details

1 like

Ik zou alleen vragen om mee te betalen als diegene heel veel haast heeft en ik tijdens de rit al heb benoemd van ‘De boete is voor jou hoor’.

2 likes

Waarom altijd de opties voor mensen die programma’s niet kennen of niet leuk vinden. Dan stem je toch gewoon niet.

9 likes

Haha bah bah

5 likes

Heb jij de Satisfyer Pro?

• Ja (of reeds besteld en onderweg)
  • Nee, maar zit er wel aan te denken om aan te schaffen
  • Nee, geen interesse

0 stemmers

Zo ja, heb je ‘m gekocht nav dit forum?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Misschien een idee om deze poll in een spoiler te zetten?.. of in ER topic posten, evt? #spoilerpolitie

Gisteravond stonden er ineens oliebollen op tafel :heart_eyes:

3 likes

Neee. Nee nee nee nope op alles haha

1 like

Nee. Ook al post ik niks negatiefs over mijn vriend (en als dat wel zo is dan zijn het dingen die ik ook al tegen hem verteld heb, dus geen nieuws als hij het zou lezen) dan toch zou het voelen alsof hij erbij zou zitten op een vriendinnenavond en af zit te luisteren ofzo.

En voor familie/vrienden is het gewoon awkward, een forum is toch nog steeds een beetje voor gekkies ofzo denkt de buitenwereld.

2 likes

Op egf wist hij mijn naam wel en daar maakte die soms grapjes over, ik denk dat hij nu van de bank rolt van het lachen “hoezo noem jij jezelf spaarlampđŸ€Łâ€

6 likes

Je hebt helemaal gelijk, niet bij stilgestaan. Ik heb de poll maar even weggehaald omdat ik zo’n sukkel ben die niet weet hoe ik de poll in een spoiler kan stoppen haha.

Zou ook kunnen - echter moet ik dan weer veel vrij nemen op te kunnen solliciteren. Ik ben wel van plan mezelf eerst de tijd te geven om te solliciteren. Mocht ik niets vinden binnen 2 maanden, dan kan ik (hopelijk) terug naar die oude werkgever.

Mijn ja’s zijn duidelijk: mag, maar ik ga er niet spontaan uit mezelf beginnen en ik vertrouw erop dat ze zelf niet mijn hele berichtengeschiedenis door gaan lezen/enigszins discreet en begripvol blijven, haha (maar anders is het sowieso hun probleem, want dit is een forum en ik vind het niets meer dan logisch om er gedachten te delen die in een normale context misschien minder snel aan bod komen). Ik heb wel wat friends die meelazen op het egf en ondanks ik daar minder dan 500 berichten in drie jaar had geplaatst en zelden persoonlijke details deelde me herkenden, dus :woman_shrugging::woman_shrugging:. Ik ga me niet in moeilijke bochten wringen om me niet herkenbaar te maken, ik zit juist op het internet om lekker mezellef te kunnen zijn.

2 likes

Ik heb nee gestemd omdat ik van mening ben dat je geen geld moet uitgeven wat je op dat moment niet hebt. Verder is black friday niet het enige moment in het jaar dat er goede aanbiedingen van zijn, ik heb juist het idee dat mensen halsoverkop een aankoop doen omdat ze het “nu of nooit” gevoel krijgen.
Je geeft ook al aan dat je nu een stadsfiets en een racefiets hebt. Dan zou ik in de winter lekker op de stadsfiets gaan fietsen en als het beter weer wordt kun je weer op de racefiets.
Mocht je volgend jaar weer voldoende geld hebben kun je altijd nog een mountainbike aanschaffen.

Het ging de dokter er volgens mij om dat je meer kracht op zou bouwen in je longen toch? Dan is fietsen sowieso goed. Dan begin je gewoon met opbouwen op de stadsfiets en kun je met beter weer gaan racefietsen voor meer uitdaging. Ik kan me ook niet voorstellen dat je van een dokter per se op een mountainbike zou moeten fietsen, want als je die niet hebt zou de dokter je hierdoor op kosten jagen.
Als je echt heel erg twijfelt zou ik de dokter even bellen en vragen of het per se een mountainbike moet zijn, of dat je ook mag beginnen op een stadsfiets.

Sorry voor het lange verhaal haha :sweat_smile:

11 likes

Zojuist besteld voor 20 euro :+1:t3: Voor die prijs was ik te nieuwsgierig

1 like

Optie “geen idee want al mijn ondergoed is zwart”

3 likes