Stel hier je persoonlijke vraag #3

Mijn opa was zo :joy::heart:. Je kon alles tegen hem zeggen en vaak was het antwoord een knikje en hmmmhmm. Mijn oma vroeg ook altijd bevestig na een verhaal door te zeggen ‘hè Hub?, waarop mijn opa altijd gewoon antwoord ‘ja Wilma’. Nooit spraakzaam, wel een goede luisteraar.

12 likes

Zet jij in de trein je tas op de stoel naast je? (anoniem)

• Altijd
  • Alleen als het heel rustig is
  • Alleen als het niet anders kan vanwege grote bagage
  • Alleen bij tweezits
  • Alleen bij vierzits
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Sta je op als je bij het gangpad zit in de trein, en degene die naast je zit eruit moet, en jij niet? (anoniem)

• Altijd
  • Alleen bij oudere mensen
  • Alleen bij mensen met veel bagage
  • Alleen als iemand vriendelijk is
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

Ik vind dat opstaan altijd zo lastig, want er staan altijd zo veel mensen in het gangpad te wachten?? En dan sta ik op en dan moeten zij weer opschuiven en iedereen raakt dan geirriteerd want dan moeten zij wachten tot de persoon voor wie ik opgestaan ben eruit is en ik weer ben gaan zitten en ondertussen zit ik gewoon nooit meer aan het gangpad, problem solved

6 likes

ik heb bij de 2e gestemd op altijd maar bedacht daarna dat ik het wel alleen doe bij tweezits, als ik in een vierzits bij het gangpad zit kan die ander er in mijn ogen vrij makkelijk uit dus dan blijf ik lekker zitten

2 likes

Mensen die aan het gangpad zitten in een tweezits en niet het fatsoen hebben om even op staan zodat ik je niet aan hoef te raken, geef ik altijd per ongeluk een knietje. Oeps!

Omg reacties mogen uiteraard. Kun je ook een knietje krijgen.

44 likes

In een tweezits sowieso. In de 4zit hangt het er vanaf of er nog mensen tegenover ons zitten.

Mn tas hou ik over het algemeen liever op schoot en ik heb vaak nog zo’n canvas tasje bij me, die zet ik op het tafeltje als daar ruimte voor is

1 like

Het gebeurt mij ook wel eens dat ik dan met mijn grote volle schoudertas per ongeluk vol tegen die persoon aanbots :woman_shrugging:

5 likes

De matras, tenzij het over het Gooische Matras gaat

1 like

Nee ik ook nooit terwijl ik zelden opsta volgens mij. Is ook altijd ruimte zat eigenlijk? Weet niet of het aan mn mini beentjes ofzo ligt haha. Zou meer mensen in de weg staan als ik op zou staan

Ga er eens op letten wat ik precies doe in zo’n situatie :sweat_smile:

1 like

“Alleen als het niet anders kan vanwege grote bagage.”

Sorry maar dit vind ik zo irritant. Grote bagage zet je ofwel tussen de achterzijdes van de zetels (wel bij Belgische treinen, bij Nederlandse weet ik niet of dat kan?), ofwel zet je die maar in de inkomgang (hoe noem je dit?). Ik vind het in ieder geval mega asociaal om er een zitplaats mee te bezetten als het te druk is.

9 likes

:rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth::rage::face_with_symbols_over_mouth:

54 likes

Als ik zie dat iemand dat gekke comic sans achtige lettertype op zijn/haar telefoon heeft en diegene is ouder dan 10 (en onder de 10 hoor je sowieso geen telefoon te hebben), dan daal je direct in mijn achtig en vind ik je een onprofessionele drol (ook al heb jij niets met mijn werk oid te maken).

Edit: ja dat hierboven dus. Ga weg met je blije tienermeisjeslettertype.

Edit2: dat neem ik terug. Dat is een belediging voor alle tienermeisjes.

18 likes

Als je soep eet als avondeten, eet je dan alleen soep of er ook nog iets bij?

• Alleen soep
  • Met brood
  • Met soepstengels
  • Ik eet het als voorgerecht, dus daarna nog een volwaardige maaltijd
  • Ik eet geen soep

0 stemmers

Een vriendin van mij heeft dat lettertype op haar telefoon en wanneer ze screenshots doorstuurt voel ik me alsof we in groep 8 zitten. Snap ook niet hoe ze serieus een discussie kan voeren in dat lettertype.

5 likes

Ik sta puur en alleen op omdat ik iemands reet niet in mijn gezicht wil.

3 likes

Als ik Zie dat iemand zo’n dom lettertype gebruikt zakt die persoon direct in mijn aanzien.

Edit: Wat @Bubbless zegt dus

2 likes

Deze is akkoord

2 likes

Heb deze, wil eigenlijk helvetica oid maar die kan ik niet vinden

1 like

Met rijst :upside_down_face:

2 likes

Oh maar deze vind ik mooi! Hoe doe je dat?
En hoe heb je voor elkaar gekregen dat je standaardapps allemaal dezelfde kleur hebben?