Stel hier je persoonlijke vraag #3

Precies! Er zijn gewoon zoveel situaties waarin je omwille van de ruimte of andere onhandige dingen beter niet op kunt staan :’) Dus dan moet je maar even asociaal zijn…

Interessant hoe iedereen hier over dit onderwerp denkt.

Heb jij weleens aften?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik haat het :persevere:

Het is al zo lang geleden dat ik er een heb gehad dat ik het me niet eens meer kan herinneren. Dus toch maar op nee gestemd. Rotdingen zijn het wel ja.

Ik heb ze gegarandeerd als ik meerdere dagen achter elkaar nauwelijks slaap. Zal wel slecht voor een mens zijn dan

Volgens mij heb ik nog nooit een aft gehad. Even afkloppen hoor.

Mijn zus wel veel.

Maar je hebt soep en soep. Een soep met kikkererwten of linzen eet ik ‘los’ maar een uitje + knoflook + willekeurige groente gepureerd is weer te weinig los.

2 likes

Hahaha love dit!
Ik vind het nog erger wanneer een man lettertype cookie heeft dan wanneer een vrouw dat heeft.

1 like

Door deze vraag zo te beantwoorden heb ik de volgorde verpest

#anarchisme

4 likes

image

18 likes

Wij hadden thuis vroeger zo’n oor thermometer dus eigenlijk niet anders gewend, en sinds ik op mezelf woon nooit gemeten en heb ook geen thermometer

1 like

Onderbroeken zijn max. 2 jaar oud. Ik heb wel ““speciaal”” ondergoed (strings, wow hoe speciaal) van bijna 10 jaar oud. Die draag ik nooit. Eigenlijk gek hè, alsof ik ze in de toekomst dan wel opeens tevoorschijn ga toveren. “Oma’s kanten stringetjes… :older_woman:

10 likes

Hahaha, maar dat was toen wel in hè! In 2006 ofzo, dat iedereen zo’n super lage broek aan had met zo’n bjorn borg rand erboven. Zooo lelijk. Ik had laatst ook weer een bjorn borg onderbroek aan van vroeger toen al m’n normale ondergoed in de was zat, ik voelde me net weer een tiener.

1 like

Zouden jullie terug gaan naar een oude werkgever waar je niet op je plek zat, veel stress ervoer en minimaal 2h per dag kwijt was aan heen- en weer rijden. Voordeel: vast contract, behoud van salaris.

Of op zoek naar een nieuwe baan. Brengt natuurlijk onzekerheid met zich mee qua contract en ik weet ook niet zeker of ik meteen passend werk ga vinden. (Ik ben nu tijdelijk werkeloos - maar kan het wel nog even uitzingen)

• Terug gaan naar oude werkgever
  • Solliciteren

0 stemmers

1 like

Is het een optie om eerst terug te gaan naar je oude baan en vanuit daar verder te solliciteren?

4 likes

Ik krijg ze als ik appels eet. Super raar. Ben wel voor meer soorten fruit allergisch maar dan krijg ik jeuk en nu echt alleen aften. Is het dan een allergie?:thinking: @Egel de allergie expert.

Ik weet dat een aft iets pijnlijks in je mond is, maar ik heb geen idee hoe het eruit ziet en hoe het voelt. Ik denk dat ik maar niet ga googlen haha.

1 like

Ja het is echt pijnlijk, vooral tijdens het eten. Ik heb er nu weer een gekregen door mijn verkoudheid/verminderde weerstand. Een echte krater met doorsnede van bijna 1 centimeter.

Optie 3: je vriend koopt de nieuwe mountainbike. Had hij er maar beter op moeten letten.

71 likes

Sorry maar wat een lul en wat een slap excuus van hem.

10 likes

Gewoon boos blijven totdat hij zich realiseert wat voor een arrogante en kinderachtige actie dit van hem is.

5 likes