Stel hier je persoonlijke vraag #3

2 familieleden komen wel eens onaangekondigd langs, vind het bloedirritant en mijn ouders volgens mij ook. Voor de rest doet gelukkig niemand dit :clap:

Heb je gedroomd vannacht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Waarover?

Zo irritant! Ook dat die schoonmoeder daar geen rekening mee houdt, vind dat echt asociaal. Wel fijn dat die vriendin haar kan waarschuwen, maar wel erg dat het al zover moet komen.

1 like

Ik heb op de gok plinten gekocht bij een andere winkel gisteren… Nu zijn ze een stuk donkerder en ik ben te lui om te gaan ruilen. Vinden jullie dit passen? Moet zeggen dat mijn vloer op de foto wel wat lichter lijkt door de flits. Het is allebei grijs eiken namelijk alleen zijn de plinten wat donkerder.

• Ja kan prima
  • Nee wat lelijk

0 stemmers

En ik vergeet de hele tijd dat er toch veel meubels enz voor de plinten staan straks.

Ik houd mijn mening erg voor mezelf op dit forum, in het echt doe ik dat minder snel. Komt vooral omdat ik mensen ken of in ieder geval hun reactie kan zien, dat vind ik fijner dan zo anoniem.

7 likes

Anders: wij wonen een uur van het dichtstbijzijnde familielid vandaan dus dan bel je sowieso wel

Mijn vader belt of appt echt al-tijd als hij langs wil komen. Vaak ook een kwartier vantevoren pas maar van hem kan ik dat wel hebben en als ik nee zeg is het ook goed. Staat ie net gewoon voor de allereerste keer ooit onaangekondigd voor de deur haha. Maar hij kwam alleen ff een zak mandarijntjes brengen dus dat was wel lief.

8 likes

Nou ze zegt universiteit, meestal is er wel een studentensportschool of iets. Althans ik kon als student aan de uni sporten voor 6 euro per maand en later aan t hbo voor 8,50. Nu kan ik gratis sporten vanwege t werk van m’n moeder.

1 like

Vannacht niet maar gisternacht hielp ik mensen ontsnappen uit een gevangenis en hadden mijn vriend en ik een relatiecrisis 🤷

2 likes

Ja klopt… studentensportschool is vaak basic. Als je de leuke groepslessen op fijne tijden wil zit je vaak de 40 per maand ofzo… stom is dat!!

2 likes

Een oud-klasgenoot had m’n lang verloren toets teruggevonden tussen de planten in een lokaal.

1 like

Ik moest de Spice Girls beschermen op een jetski door de grachten van Alkmaar en mn beste vriendin vergat steeds wie wie was, dus ik moest tegelijk een liedje bedenken voor dr zodat ze het kon onthouden. Ik was bij “de Blonde is Baby” op een raar deuntje dat ik niet meer naar voren kan halen.

5 likes

Mensen, ik heb een kitten maar die krijgt morgen pas de inentingen etc. en we weten niet of het een jongen of een meisje is. Kan iemand mij meer vertellen over het geslacht?

12 likes

Hahah bedankt voor de kattenkont op m’n beeldscherm hè

48 likes

Geen plaats of spullen is bij mijn schoonfamilie geen argument. Op de bank of op dunne matjes overal in huis slapen zij bij elkaar.
Leuk als je dan ‘s ochtends vroeg naar je werk gaat en ze liggen in de woonkamer :joy:

1 like

hahahahahahaha graag gedaan! Ik wilde jullie uiteraard allemaal zegenen met mijn kat zijn kont

3 likes

Je kan ook op een baarplank opgebaard/gecremeerd worden.

Even in een spoiler een linkje.

baarplank

2 likes

Ooo, dat ziet er echt een stuk prettiger uit! Misschien een beetje overdreven, maar je maakt me echt heel blij met deze kennis, haha! Mijn nachtmerries (die ik gelukkig niet zo vaak heb, maar toch) gaan regelmatig over begraven worden/in een kist liggen, dus ik hoop dat mijn onderbewustzijn deze optie goed opneemt, haha! Dankjewel. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Niets te danke. Hoop dat je brein dit opneemt inderdaad haha. Op het werk hoor ik vaak verhalen van mensen met claustrofobie die dan kiezen voor een baarplank, dus ideale oplossing.

1 like

Mannetje! Bij een vrouwtje zit de kont en plasser veel dichter bij elkaar

1 like