Stel hier je persoonlijke vraag #3

Ik las kaasplank. Had ik een stuk leuker en gezelliger gevonden. Gewoon tijdens de diens lekker kaas tussen je tenen wroeten. En dan lekker met gesmolten kaas de oven in.

6 likes

Nee ben hier anders. Ik ben hier namelijk die irritante forummer die het voor veel over haar zwangerschap heeft (in de desbetreffende topics) zodat ik die behoefte ā€˜in het echte leven’ veel minder heb. Daar praat ik er dus alleen over als mensen er zelf naar vragen. Oh en heb in het echte leven minder een filter dan hier en ben ik grover. En grappiger, vind ik zelf. :sunglasses:

5 likes

Ik heb het Idee dat ik buiten proportionele katers krijg van speciaalbier. Vandaag had ik er weer een en ik voel me nog steeds niet goed.
Als ik gewoon bier drink of gin tonic heb ik er veel minder last van naar m’n gevoel. Is dit voor jullie ook bekend?

• Ja
  • Nee, ik krijg geen ergere kater van speciaalbier

0 stemmers

En over het algemeen: hebben jullie van de ene soort drank een ergere kater dan van een andere soort?

• Ja, ik heb wel het idee dat ik van sommige soorten drank ergere katers heb
  • Nee, voor mij maakt het niets uit wat ik drink

0 stemmers

Mixdrankjes door elkaar drinken is de hell

4 likes

Niet per se ergere kater maar als ik veel bier gedronken heb zijn mijn darmen de dag erna echt van slag haha. Wat er dan allemaal uitkomt…

2 likes

Ha dit is echt een van mijn irreĆ«le angsten die ik nooit volledig kwijtraak. Als kind was ik zo panisch om ergens anders te plassen dat het heel dwangmatig werd en ik helemaal mijn drinken/niet drinken aanpaste op waar ik toen was met wc’s waar ik me wel ok voelde of niet. Dat doe ik gelukkig niet meer, maar waar ik nog steeds moeite mee heb is PLASSEN WANNEER ER MENSEN IN EEN RIJ STAAN. Heel stom, maar dan kan ik niet ontspannen. Als ik aangeschoten ben gaat het wel. Maar pas was ik naar de bioscoop en in de pauze moest ik net als 100% van de bioscoopbezoekers plassen en ik moest best nodig en toen was ik aan de beurt en er stond nog een hele rij achter me en dan kan ik niet ontspannen en dan lukt het niet om te plassen terwijl ik wel moet en dan krijg ik een beetje het benauwde gevoel van vroeger terug. En dat is wel erger als het ook nog super stil is en mensen me zouden kunnen horen. Echt heel raar als ik er zo over denk.

3 likes

Wodka en tequila zijn de ergste katers, kan geen bier tegenop

In dezelfde sfeer:
Als je een kater hebt tijdens je maandstonden, is deze dan anders (intenser, duurt langer) dan anders?

• Ja, erger
  • Nee, minder erg
  • Ik merk geen verschil
  • Ik drink geen alcohol maar wil wel stemmen

0 stemmers

Ik word sneller dronken (als in: na 1 glas wijn) tijdens die dagen en heb er ook meteen een kater van.

Ik heb daar echt nog nooit op gelet eigenlijk?

3 likes

Ik werd vanochtend wakker en dacht nog dat ik deze dromen nu eindelijk eens echt ging onthouden, want ze waren zo bizar. 10 minuten later wist ik niet meer wat ik gedroomd had :roll_eyes:

@Coincidence ik word sowieso sneller dronken als ik ongesteld ben, en heb ook ergere katers.

1 like

Ik ben alleen met O&N, en vind dat wel kut, maar weet nog van het EGF dat er meiden waren die met O&N een luxe overnachting voor zichzelf boekten bij een vijf sterren hotel en dan de hele avond gingen badderen en room-service bestellen enzo, dus misschien ga ik dat wel doen.

48 likes

O ja! Ik ook!
Het viel me ook echt op dat ik dat met drie biertjes als een helse kater kon hebben. M’n moeder herkende het ook en m’n zusje ook, maar ik kan niet drie keer stemmen.

Ik weet niet meer waarover precies, maar volgens mijn vriend probeerde hij vannacht avances te maken en toen zei ik: ā€˜Je mag wel tegen mij aan liggen maar ik wil absoluut niet neuken!’ Ben heel benieuwd waar de droom over ging waardoor ik dit zei :joy:.

11 likes

Ik swipe mensen op Tinder soms wel weg ivm hun naam als ze met een leuke naam het voordeel van de twijfel hadden gekregen qua foto of beschrijving,maar dat vind ik niet echt potentiƫle partners. Als ik een leuk gesprek heb met iemand die Wesley/Stanley/Jayden heet dan blijf ik het onaantrekkelijk vinden maar kan ik me er wel overheen zetten haha.

14 likes

Ik vind niks echt Mooi aan mezelf (niet zielig, ik ben wel blij met mezelf en mijn hoofd!), maar ik vind het wel prettig om dezelfde lompe, scheve neus als mijn vader te hebben en ik vind het ook wel grappig in mijn gezicht. (Ik heb het gevoel me te moeten verantwoorden voor het geval iemand die me kent meeleest en denkt ā€œOmg Nora vind je echt je grote scheve neus het mooist aan jezelf?ā€)

Ik ben overigens echt immens jaloers op wie z’n armen mooi vindt, ik denk dat dat het enige lichaamsdeel is waarmee ik geen vrede kan vinden. Een beetje om hoe ze eruit zien maar ook gewoon omdat ik me er zooo lomp door voel, ik ben een meter en een banaan lang en nog stoot ik overal tegenaan met mijn lompe armen met flubber brrrghhh.

4 likes

Dit zijn mijn plannen voor kerst!

1 like

Weet de details niet, maar een leraar van mij op de middelbare is met zijn oud-leerling getrouwd.

1 like

Wij hadden in het begin juist geen ruzie, maar dat was vooral omdat mijn vriend dat uit de weg ging (door dingen uit zijn jeugd). Toen maakten we meer ruzie, maar we zijn kort geleden gaan samenwonen en nu maken we terug bijna geen ruzie.

Ik ben ook wel benieuwd hoe vaak mensen gemiddeld ruzie maken. Beetje moeilijk om in een poll te gieten, maar toch geprobeerd: hoe vaak maken jij en je partner ongeveer ruzie?

• Meer dan ƩƩn keer per week
  • EĆ©n keer per week
  • EĆ©n keer per twee weken
  • EĆ©n keer per maand
  • EĆ©n keer per drie maanden
  • EĆ©n keer per half jaar
  • EĆ©n keer per jaar
  • Nog minder dan ƩƩn keer per jaar
  • Nooit

0 stemmers

Hangt er een beetje vanaf wat je bestempelt als ruzie. Echt serieuze ruzie gebeurt hier bijna nooit maar dat komt ook omdat ik heel slecht ruzie kan maken, ā€˜ik ben niet boos, ik ben verdrietig’ vat mij wel goed samen. Daarom heb ik op minder dan 1 keer per jaar gestemd. Maar het is niet alsof we confrontaties uit de weg gaan, irritaties worden gewoon uitgesproken en hoewel dat wel tot frustraties kan leiden veroorzaakt het eigenlijk nooit ā€˜echte’ ruzie.

6 likes

Ik vind het juist wel gezond klinken, aangezien jullie het niet opkroppen maar wel uitspreken!

Ik vind het ook lastig te definiĆ«ren, maar ik denk dat ruzie nog meer dan een woordenwisseling o.i.d. is. Dus echt dat je boos op elkaar bent, elkaar misschien dingen verwijt, even niet elkaars standpunt kan begrijpen, …

Edit: ook @En_17_Anderen

1 like

Ik heb een vriendje gehad met een vreselijke voornaam. Het was dus wel mn vriendje, maar als ik hem nodig had zei ik altijd HEY of kun je even hierheen komen ofzo.

10 likes